Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

KATHY
GEZOCHT FOTOGRAAF
we zijn een koppel dat wil trouwen nadat mijn vriendin is afgestudeerd daarom hebben we ook niet zo een groot budget   nu zoeken we een fotgraaf voor de max prijs van 500 euro   voor ons huwelijk vast te leggen regio aarschot   alvas...
Fotografie Reacties: 8 20-8-2010 12:56:02

TINNEKE
voorbereidingen
Dag bruidjes in spe,   Wij trouwen op zaterdag 11 juni 2011, wie heeft er nog voor deze dag gekozen en hoever staan jullie met de voorbereidingen?   Groetjes,   Tinneke
Voorbereiding Reacties: 9 20-8-2010 11:59:10

leen
Blauwe trouwjurk - schoenen?
Dag bruidjes,   Vandaag eindelijk onder de 50-dagen grens gedoken!! Yippie!! Dit weekend gaan we de uitnodigingen posten. Dus er komt een einde aan het lange plannen. Ik heb alleen nog geen schoenen. Ik heb een donkerblauwe rok en witte top van ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-8-2010 11:37:36

Elke
Wat met de suite tijdens fotoreportage?
Hallo iedereen,   We zouden foto's willen trekken na de misviering (15h), maar weten niet goed wat we dan met de suite moeten doen. Vind het een beetje laat om nog een lunch te voorzien omdat het avondfeest met eten om 19h begint. Wat doe...
Voorbereiding Reacties: 9 20-8-2010 11:25:26

Kirsten
Vervoer op trouwdag
Hallo,   ik heb een vraagje. We zijn aan het nadenken over het vervoer voor onze trouw. Mijn verloofde en ik waren eigenlijk van plan zelf met de auto (die we normaal tegen dan zullen kopen) te rijden en niet echt auto's te huren of zo. Ook omda...
Voorbereiding Reacties: 5 20-8-2010 9:55:10

Sofie
Receptie op andere locatie?
Ons avondfeest gaat door op +- een uurtje rijden van waar we wonen. Nu denk ik niet dat de mensen die alleen naar de receptie komen, zo ver gaan willen rijden voor een receptie van 2u... Is het mogelijk denken jullie om de receptie dan op een andere ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 20-8-2010 9:49:58

catherine
Hof ten Dauwe - Aalter
Heeft  er iemand ervaring met deze zaal en/of catering van daar? Ben op zoek naar referenties.
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 20-8-2010 9:34:24

ines
mensen geven geen reactie
hallo,   Op 21 juli werden onze uitnodigingen verstuurd. Nu wou mijn vriend dat ze ruim de tijd kregen om te laten weten en besloten 28 augustus te nemen. ik vond dit al heel krap en nu blijk ik gelijk te hebben. We hebben 250 genodigden op o...
Uitnodigingen Reacties: 18 20-8-2010 9:21:31

Kaat
nerveus!!
Beste dames,   er staan momenteel nog 15 uren en 27 min op mijn teller! Ik ben supernerveus voor het moment, onze dag is bijna aangebroken! Bijna twee jaar hebben wij ernaar uitgekeken, en plots was hij daar, alsof de tijd ineens voorbij...
Voorbereiding Reacties: 8 20-8-2010 8:34:54

wendy
vraagjes
hey hey!   wij trouwen volgend jaar op 28 mei en we hebben al de volgende zaken die vastliggen:    - de kerk    - stadhuis    - zaal    - ceremoniemeester    - vol...
Voorbereiding Reacties: 5 20-8-2010 8:11:44

Daisy
Bakfiets huren
Hey iedereen,   Ik had een leuk idee maar weet niet goed of het haalbaar is. Oorspronkelijk wou ik een of andere firma inhuren voor aan de kerk een glaasje cava aan te bieden aan de mensen die naar ons komen kijken. Nu heb ik al enkele prijze...
Ideeën Reacties: 7 19-8-2010 22:30:58

Sophie
traiteur
Hey, Weet er iemand een goeie traiteur die: - een menu s'middags doet (menu nr eigen keuze) - tot het einde van het feest drank serveert - op het avondfeest luxe broodjes doet - rond middernacht een taart??? - en niet te duur??   r...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 19-8-2010 22:28:26

greet
trouwring help! ines b? two collection? katrien cambré?
wij zijn nog steeds op zoek naar onze trouwringen ... ik vind die van ines b , two collection en de ontwerpen van katrien cambré heel mooi! heeft er iemand ervaringen mee ? en qua prijs ? want op t net vind ik nergens prijzen van die 3 'collec...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 19-8-2010 22:02:24

Fabio
Feestzaal gezocht regio limburg
Hallo iedereen ik ben op zoek naar een prachtige feestzaal waar ik mijn eigen catering in kan brengen deze zaal moet toegankelijk zijn voor minimum 100 personen als jullie iets leuks weten aarzel niet om het mij te mailen! natural-born@hotmail.com...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 19-8-2010 21:55:35

NELE
waaaaa nog 14 dagen !!!
waaaaa nu beginnen de eerste kriebels toch boven te komen hoor!   met nog 14 dagen op de teller...   iemand nog tips of ideetjes ???   kan ik iets vergeten zijn? hebben of hadden jullie ook dat gevoel???   groetjes 
Voorbereiding Reacties: 6 19-8-2010 21:44:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...