Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
Feestzaal in de Kempen - Ervaringen?
Hallo allemaal,    Volgend jaar gaan we trouwen en we zijn nu vast gestart met de zoektocht naar de "perfecte" zaal voor ons. We wonen in Beerse en zijn dan ook op zoek naar zalen in de Kempen.     Ik heb reeds verschillende ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 18-8-2010 11:07:52

vanessa
upper at home???
hallo, kent er iemand die deze homeparty geeft, ik ben namelijk dringend op zoek, want volgende week zaterdag vier ik mijn vrijgezellen en dacht dat dit wel een leuk idee zou zijn, daarom zoek ik iemand die dit doet of zou willen doen. het probleem ...
Ideeën Reacties: 3 18-8-2010 10:20:55

Barbara
Huwelijkscontract of niet - partner heeft reeds een kind
Hoi iedereen,   Ik wil even iets navragen. We zijn gisteren bij de notaris geweest, hebben een heleboel info gekregen waar we nu even moeten over "bezinnen" Het is zo dat wij een huis gebouwd hebben voor ons huwelijk. Dat huis is 50/50 van...
Juridisch Reacties: 7 18-8-2010 9:51:24

Sarah
Wegwerptoestelletjes - feest
Hallo iedereen,   wij trouwen binnen drie weekjes, en hebben voor op het avondfeest allemaal wegwerpkodakjes gekocht, zodat we op een andere manier ook wat foto's zouden hebben. Nu zijn we nog op zoek naar een leuk tekstje om bij de kodakjes...
Fotografie Reacties: 8 18-8-2010 8:23:19

martine
vrijgezellenavond
Zit met een ambetant probleem. Mijn getuige is de vriendin van mijn broer. Zij wou mijn vrijgezellenavond regelen. Nu ik wil geen vrijgezellenavond. Ik heb haar ook kunnen overtuigen om er geen te doen. Dus tot zover geen probleem. Maar nu ben ik gis...
Voorbereiding Reacties: 5 18-8-2010 6:33:56

Sarah
Fotograaf regio Brecht gezocht
Hallo,   Wij zoeken een niet te dure fotograaf, die foto's komt trekken en daarna een CD-rom maakt met de foto's op. In de regio Brecht. Iemand tips?
Fotografie Reacties: 12 17-8-2010 23:04:02

Hans
Een product dat synoniem staat voor een bruidsboeket.
Hallo iedereen,   Wij (Hans & Jeroen) gaan trouwen in april.   Beetje per beetje komen we aan de checklist. Zo nu ook aan het bruidsboeket. Wij zijn niet zo voor bloemen. Maar toch willen we beide iets hebben dat deze kan...
Homohuwelijk Reacties: 11 17-8-2010 22:26:01

Hans
Een product dat synoniem staat voor een bruidsboeket.
Hallo iedereen,   Wij (Hans & Jeroen) gaan trouwen in april.   Beetje per beetje komen we aan de checklist. Zo nu ook aan het bruidsboeket. Wij zijn niet zo voor bloemen. Maar toch willen we beide iets hebben dat deze kan...
Homohuwelijk Reacties: 3 17-8-2010 22:25:52

Nathalie
Feestzaal Tybeert
  Hoi iedereen,   Een nichtje van mij trouwt eind volgend jaar. Ze zijn volop op zoek naar een leuke feestzaal, ze zijn vorig weekend langs geweest bij Tybeert in Lokeren - Daknam. Ze hadden er een goed gevoel bij en vragen mij om raa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 17-8-2010 22:17:21

Hans
Heeft iemand ervaring met het Miloheem in Mol?
Beste   Wij trouwen in april 2011 en wij denken aan de feestzaal Miloheem te nemen in Mol. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat zijn de goede/slechte eigenschappen?   mvg,   Hansje & Joentje
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 17-8-2010 22:16:16

Charlotte
Videograaf regio Kortrijk gezocht
Hallo iedereen,   wij trouwen in de zomer van 2011en zijn dus volop bezig met de voorbereidingen. Maar wij vinden echt geen videograaf! Voor ons mag het iemand zijn die echt professioneel te werk gaat, maar die niet meer vraagt dan €...
Video Reacties: 7 17-8-2010 21:43:05

Jessy
Dringend toffe binnenlocatie gezocht omgeving Deurne - Brasschaat - Kapellen
Hallo medebruidjes!   Ik heb nog eens een vraagje:   Weet er iemand toevallig een leuke binnenlocatie voor de foto's omgeving Deurne - Brasschaat - Kapellen?   Merci!!! 
Locatie Reacties: 2 17-8-2010 21:41:48

Liesbeth
Uittredelied - kerk
Hallo bruidjes,   Wat nemen jullie zoal als uittredelied voor de kerk?   Ik had zelf gedacht aan de Wedding March van Mendelssohn maar ben niet helemaal zeker van de keuze.   Groetjes,   Liesbeth
Muziek - Ceremonie Reacties: 11 17-8-2010 20:56:39

Sara
Getuige origineel vragen
Dag Allemaal!   Bijna een klein maandje verloofd en dé datum geprikt op 22/07/2011! Joepie!!! Iemand een leuk idee om de getuige te vragen? Hoe hebben jullie dit gedaan?   Groeten!
Ideeën Reacties: 12 17-8-2010 20:51:24

Eva
Rustenburg
Hoi!   Heeft iemand ervaring met feestlocatie Rustenburg en hun Place to Cook formule? Het lijkt me wel een leuke formule, maar vind de locatie niet zo wauw..   Iemand al een trouwfeest gehad daar?   Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 17-8-2010 20:45:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...