Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

rebecca
live jazzbandje
We zouden het fijn vinden om op onze receptie vergezeld te worden van een live jazz-bandje. Heeft er iemand tips hiervoor? We zijn van regio Oost-Vlaanderen, feestzaal is in Aalter.   Heeft er iemand ook een idee wat de prijs hiervan normaal gez...
Muziek - Live Reacties: 3 16-8-2010 12:52:05

Daan
Huwelijksreis: Kaapverdische Eilanden
Binnen 11 dagen is het zover, de grote dag. We zijn ondertussen ook al eens verder aan het kijken en voor de huwelijksreis hebben we ons oog laten vallen op de Kaapverdische Eilanden. Het probleem zit hem nu natuurlijk bij die 'eilanden'....
Huwelijksreis Reacties: 3 16-8-2010 12:40:04

katty
Bruidjes van September
Dag Buidjes en Gommetjes, speciaal die van september. Met nog 22 dagen op onze tellen zijn we bijna klaar met onze voorbereidingen en kijken we uit  naar onze grote dag; Hoe ver staan jullie of beter wat moet er nog allemaal gebeuren? Deze week ...
Voorbereiding Reacties: 11 16-8-2010 12:37:08

Kim
trouwkleed (Pronovias genesis) + onderrok TE KOOP
Hallo iedereen,   Ik verkoop mijn trouwkleed van het merk  Pronovias Genesis (maat 40/42). De prijs is overeen te komen!   Als je interesse hebt mag je mij steeds contacteren via mijn email: kim-pieters@hotmail.com.    ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 16-8-2010 12:25:33

Baci
Op zoek naar een zaal
Hey bruidjes   Heeft er iemand een ideetje voor een mooie feestzaal in d buurt van Herk de Stad, sint truiden, diest, ... We zijn naar Hof Ter Rhode gaan kijken en heel mooi, maar 134 mensen aan plus minus 75 euro... Was toch even slikken! &nb...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 16-8-2010 12:21:19

Inge
Huwelijk in het buitenland - legalisatie papieren
Hallo allemaal!   Mijn vriend en ik spelen met het idee om te trouwen op Mauritius of Aruba. Omdat niet iedereen in de familie dit ziet zitten, willen we het wettelijk huwelijk daar onder ons tweetjes voltrekken, met een mooie ceremonie op he...
Juridisch Reacties: 3 16-8-2010 12:21:10

Babs
Trouwen voor de kerk??
Hoi iedereen,   Wij zouden graag voor de kerk trouwen maar ik heb mijn communies nooit gedaan. Ik ben wel gedoopt. Weet er iemand of dit dan nog kan? En of dit betekent dat ik eerst mijn communie moet doen?   Bedankt voor jullie hulp. ...
Religie Reacties: 8 16-8-2010 12:19:25

heidi
hoe vernoemen op uitnodiging
hallo, ik help mijn zus voor het regelen van haar huwelijk, ze geeft gewoon een receptie met hapjes en een dansfeest met dessertbuffet, hoe zouden we dit best formuleren op de uitnodigingen? (zodat de mensen toch weten dat ze best al een hapje geg...
Uitnodigingen Reacties: 4 16-8-2010 12:03:46

Linsay
weinig volk op receptie
hoeveel volk hebben jullie op de receptie..we hebben 70 man uitgenodigd en nu is onze uitnodiging een week weg en de bevestigingen voor receptie komen maar niet, wel voor avondfeest maar voor de receptie hebben er nog maéar 3 bevestigd, de rest ...
Uitnodigingen Reacties: 13 16-8-2010 11:23:55

stefanie
Onze dag is voorbij
Hallo,   Met spijt in mijn hart moet ik zeggen onze dag is voorbij, maar we zij zo blij.  we hebben een sprookjesdag beleefd, mijn man, mijn zoontje (2j) en ik zelf.   De avond voordien is mijn man bij zijn ouders nog eens gaan s...
Ceremonie Reacties: 6 16-8-2010 10:00:41

Peter
Feestzaal: Godshuis - Oude Vismijn
Goeiemorgen beste trouwers,   aangezien dit forum bijzonder moeilijk te navigeren is (waarom is alles bijvoorbeeld gesorteerd op laatste thread i.p.v. laatste reactie???) maak ik een nieuwe thread aan.   De kogel is bijna door de zaal ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 22 16-8-2010 9:44:33

rebecca
la sposa / pronovias
Hallo! Ik ben grote fan van het merk La Sposa of Pronovias. Ik ben al gaan kijken in La Sposa Roeselare en bruidscouture ellen in Oostburg en telkens kwamen die jurken bij mijn favorieten. Heeft er iemand tips over een winkel waar men nog een ruime c...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 16-8-2010 9:28:26

Wendy
Trouwfeest in de waaiberg
Dag iedereen   Wij zijn  volop bezig met de zoektocht naar een geschikte zaal voor de receptie en het avondfeest. Het berkenhof staat alvast op onze lijst maar we willen ook weten wat de markt te bieden heeft. Wij wonen in Leuven en willen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 16-8-2010 9:07:00

eline
prijs ballonnen
Hallo   wie versiert zijn kerk met ballonnen? hoeveel betalen jullie als ik vragen mag? ben een beetje in twijfel tussen bloemen en/of ballonnen   gr eline   
Ideeën Reacties: 6 16-8-2010 9:04:06

sarah
Trouwers met kinderen?
Goedemorgend ;-)   Pfff met nog 59 dagen op de teller beginnen de zenuwen en stress te komen. Mijn vraagje is of er koppels zijn die getrouwd zijn en die al kinderen hebben.   Wij hebben drie kindjes (6-4-2,5) die uiteraard de hele dag aanw...
Voorbereiding Reacties: 8 16-8-2010 1:36:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...