Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mieke
Teksten voor het misboekje
Hallo iedereen,   Ik heb nog even de tijd maar toch zou ik graag al wat originele teksten verzamelen om voor te lezen tijdens onze misviering. Ik ben de laatste tijd enkele malen naar een trouw moeten gaan maar ik hoorde steeds dezelfde teksten....
Ceremonie Reacties: 0 17-8-2010 15:31:21

Leen
feestzaal provincie Limburg/Antwerpen
Hallo iedereen,   Wij zijn op zoek naar een feestzaal in de de provincie Limburg of Antwerpen waar je met een eigen traiteur mag werken. Iemand tips? Alvast bedankt!    
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 17-8-2010 15:16:10

Katleen
Keuze feestzalen regio Brasschaat
Hallo allemaal   We zijn momenteel volop aan het zoeken naar een feestzaal voor ons feest in september 2011. We weten nog maar sinds vorige week dat we gaan trouwen... Dachten dat we nog tijd genoeg hadden, maar er zijn in veel zalen al versch...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 17-8-2010 15:07:03

Hanne
fotograaf
Heyla! Wij trouwen op 1 oktober 2011 in het fabriekspand in Roeselare en zijn op zoek naar een fotograaf. We willen geen superklassieke fotoreportage, eerder vrij modern, reportagestijl, ... Maar wel met de mogelijkheid om toch enkele groeps- fami...
Fotografie Reacties: 14 17-8-2010 14:57:08

Evelyn
bruidsjongen
Hallo allemaal,   Ik ben wanhopig op zoek naar het gepaste outfitje voor mn kleintje. Hij mag in oktober bruidjongen zijn, hij is wel nog maar 18maand, tegen dan bijna 20. Zn maatje blijft dan ook rond de 86 hangen. Mag best wat feestelijk zij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 17-8-2010 14:43:41

Sofie
Kapel in Beerse????
We trouwen volgende zomer. Ik zou graag in een kapelletje trouwen. Wij wonen echter nog maar pas in Beerse, dus ik weet niet of er in Beerse een kapel is waar je in kan trouwen? Kan iemand helpen?
Locatie Reacties: 3 17-8-2010 13:40:57

Sofie
Zaal omgeving Turnhout
Hoi allemaal,   Wij trouwen volgende zomer, dus moeten dringend werk maken van een zaal. Wij willen geen traditionele trouw met een 4- of 5-gangen menu. We denken aan 3 opties: 1. BBQ, 2. Landenbuffet of 3. Dansfeest met hapjes. Vooral een dan...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 17-8-2010 13:31:53

Sharon
oude klassieke mini's als trouwvervoer
Hallo allemaal,   Als vervoer had ik graag met oude mini's (echte klassieke mini's) gereden... Zowel voor ons als voor de gehele suite. Iemand ervaring? Waar huren? Hoe eraan geraken? Dankuwel Groetjes Sharon
Voorbereiding Reacties: 0 17-8-2010 13:24:35

Marijke
Bruidskapsel en make-up
Hallo   Volgend jaar op 16 juli trouw ik. Ik ben op zoek voor die dag naar iemand die bij mij thuis mijn kapsel en make-up wil verzorgen. Eventueel ook moeder, schoonmoeder, schoonzus,... Ik woon in Kessel-lo (leuven). Kan iemand mij aan adresse...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 17-8-2010 13:15:58

Evelien
Ervaringen zalen Hof van Nazareth en Hof van Beatrijs
Dag allemaal,   Zijn er recente ervaringen in verband met deze zalen? Ik las dat ze in Hof van Beatrijs nogal traag waren, is dat nu nog zo? Andere voorstellen in de omgeving Mechelen-Leuven zijn ook nog welkom, maar wel waarbij er zeke...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 17-8-2010 12:49:39

rebecca
merken bij bruidsmode Conny in Aalter
Heeft er iemand een idee welke merken ze verkopen bij bruidsmode Conny in Aalter?   Dankjewel!   Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 17-8-2010 12:42:03

inge
Trouwjurk Marylise Marine Te koop
Beste bruidjes in Spé   Mijn mooie dag is nu al een maand geleden en ik heb besloten om mijn trouwjurk te verkopen. Ik trouwde in een Marylise jurk 2010, type Marine. Nieuwprijs is € 1260. De jurk heeft een lange, brede sle...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 17-8-2010 12:40:37

marta
fotoalbum zelf maken
Heeft er iemand een idee waar je zelf een fotoalbum kunt laten maken ( de foto's op kwaliteitspapier laten drukken zoals fotografen dat doen ) en hoeveel dit kost ongeveer?   bedankt! 
Fotografie Reacties: 2 17-8-2010 12:36:21

Kirsten
Ideeën voor uitnodiging
Hallo allemaal,   mijn verloofde en ik zijn van plan onze uitnodigingen zelf te maken. Nu zijn we eigenlijk op zoek naar een paar voorbeeldjes om wat extra ideetjes op te doen. Hebben jullie reeds jullie huwelijksuitnodiging af mag je ze altijd...
Uitnodigingen Reacties: 5 17-8-2010 12:27:33

julie
Huur suitekledij - avondkledij dames
Hoi dames!   Zou iemand een adres weten regio West - vlaanderen, waar je avondkledij of suitekledij kan huren voor dames? Alvast bedankt!
Kledij - Suite Reacties: 1 17-8-2010 12:09:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...