Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Astrid
Alles in orde voor 11/09 en toch... 2 jammere voorvallen
Hey,   Je mag alles nog zo goed voorbereiden en het met iedereen goed voor hebben toch kom je steeds voor verrassingen te staan. Vorige week is er het jammere geval dat een koppel uit elkaar gegaan is. We hebben ze alletwee evengraag maar de ...
Voorbereiding Reacties: 12 21-8-2010 10:42:53

Babs
forfait dranken
Hoi iedereen,   Wij zijn gisteren enkele zalen gaan bekijken en één sprong er voor ons echt uit. Het enige wat ons doet twijfelen is het feit dat er geen forfait voor de dranken is tijdens de recepetie en tijdens het eten. Enkel na...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 21-8-2010 9:57:20

Doorke
tekst nodig bij ringen uitwisselen in gemeentehuis?
Hoi hoi,   Maandag is het zover.... Gisteren zijn we onze ringen mogen gaan ophalen ,en ze zijn zoooo mooi!!!   Nu lag ik deze morgen vroeg wakker en vraag me af of er iets gezegd wordt als je de ringen uitwiselt bij het trouwen voor d...
Ceremonie Reacties: 2 21-8-2010 8:15:51

Sarah
Bruidsjurk
Hallo Bruidjes,   Mocht er onder jullie iemand zijn die haar jurk wil doorverkopen, laat gerust iets weten!   Mijn maat is 42 - 44. (46 eventueel ook goed)   Foto of beschrijving mag je mij altijd mailen debie_sarah_@hotmail.com ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 21-8-2010 7:06:29

Maartje
Openingsdans
Vinden jullie dit kunnen als openingsdans?   http://www.youtube.com/watch?v=Qfpbs2znMPc    
Openingsdans Reacties: 14 20-8-2010 22:21:21

tineke
gezocht: ivoor stola gezocht! iemand deze te koop of te leen?
ik ben op zoek naar een ivoor stola... iemand die te koop of die hem wil uitlenen? of iemand die weet waar ik stola's kan kopen?   bedankt!  tineke
Kledij - Accessoires Reacties: 1 20-8-2010 21:36:05

Sylvia
Heliumbalonnen
Heeft iemand hier op het forum al gewerkt met heliumbalonnen?  Wij zouden die willen gebruiken om de kerk te versieren en achteraf ook in de lucht te laten (mooie foto's?) Hebben jullie die balonnen de avond ervoor al gevuld met Helium en zagen...
Voorbereiding Reacties: 3 20-8-2010 21:20:53

ines
volgorde suite
het lijkt misschien een rare vraag maar hoe gaat de suite naar binnen? Waar lopen de bruidskindjes?   wie heb ik: - mijn ouders - zijn ouders - mijn zus - zijn zus (getuige) - mijn nicht (getuige) - mezelf :-) - mijn vriend - 3 ...
Ceremonie Reacties: 7 20-8-2010 19:46:30

tania
feestzaal niet meer vrij :-(
Hallo, Een aantal dagen geleden nam ik contact op met het Hof te Rhode voor de bespreking van een feestzaal. Tot mijn spijt kreeg ik gisteren een mail met de vermelding dat deze niet meer vrij is op de door ons gevraagde datums :-( Onze trouw zou d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 20-8-2010 18:30:23

An
huwelijksbeurzen
Hallo, is er iemand die data weet van de huwelijksbeurzen die dit jaar nog komen of begin dit jaar? Wij trouwen op 13 mei 2011. Lijstje wat wij nog niet hebben : - uitnodigingen -ringen -kledij -vervoer -bedankingen - kado ouders en getuigen ...
Voorbereiding Reacties: 8 20-8-2010 18:28:49

marleen
hoe vermelden dat ze voor die datum moeten antwoorden ?
hey iedereen ,   hoe hebben jullie op de uitnodigingen vermeld dat ze voor die bepaalde datum moesten antwoorden ?? ik breek er men nek al enkele dagen over en vind geen gepast zinnetje   kunnen jullie me helpen ??   groetjes ...
Uitnodigingen Reacties: 11 20-8-2010 16:55:31

Lynn
Gemeentehuis ???
Beste bruidjes   Ik vroeg me één ding af, misschien een domme vraag, maar ik vind nergens echt een superduidelijk antwoord. Is het gemeentehuis reserveren voor je huwelijksdatum hetzelfde als in ondertrouw gaan?   Groetjes   ...
Voorbereiding Reacties: 5 20-8-2010 16:03:04

Hannelore
Wat is het moment dat je wist dat de andere 'de ware' was?
Het leek me leuk om deze vraag hier te posten, aangezien het toch wel een hele belangrijke is en het altijd leuk is om mooie reacties van anderen te lezen! Mijn antwoord volgt natuurlijk ook nog.    
Ceremonie Reacties: 18 20-8-2010 15:22:33

Charlene
hof van vivenkapelle
Iemand ervaring met huwelijksfeest in Hof van Vivenkapelle (in Vivenkapelle uiteraard West-Vlaanderen) ? Dank je wel !
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 20-8-2010 14:10:27

Anneleen
Fotolocatie regio Tervuren?
Hallo,   heeft iemand ervaring met foto's in de regio Tervuren? Kent iemand een goede fotograaf in deze regio?   Alvast bedankt voor de tips!
Fotografie Reacties: 8 20-8-2010 13:54:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...