Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anneleen
Outlet winkels bruidskledij
Hello brides to be,   Ik ga zo stillaan eens beginnen uitkijken naar mijn trouwkleed. Ik wil natuurlijk zoals iedereen dat het perfect in orde is, maar aan de andere kant ; trouwen is toch ook wel een heel commerciele bedoening waar lekker vee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 25-8-2010 21:44:19

Sofie
decoratiemateriaal zaal
Wij hebben een zaal zonder catering. Dus dat betekent dat we zelf onze zaal moeten aankleden. Heeft iemand nog materiaal dat wij eventueel kunnen overkopen? Liefst regio Limburg
Voorbereiding Reacties: 2 25-8-2010 21:34:27

Sofie
visagiste regio Hasselt
Ik zoek nog een visagiste regio Hasselt. Heeft iemand tips?   groetjes,   Sofie
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 25-8-2010 21:32:56

Sofie
gezocht: hoepelrok met drie hoepels
Ik ben vandaag nog eens mijn trouwkleed gaan passen omdat ik twijfelde tussen twee. Maar ik heb nu definitief gekozen. Maar onder dat trouwkleed gaven ze me in de winkel een hoepelrok met drie hoepels. Zonder hoepelrok viel dat kleed niet mooi. Omdat...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 25-8-2010 21:31:41

Nathalie
karaoke
Hallo mede-bruidjes!! jaja , ik ga het me wagen, ik heb besloten om DJ en ook karaoke te doen. Aangezien wij maar met een beperkt aantal personen zijn, geen tantes, nonkels en een jonge garde, die elkaar allemaal goed kennen en wij dit ook regelma...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 25-8-2010 21:25:22

Nathalie
karaoke
Hallo mede-bruidjes!! jaja , ik ga het me wagen, ik heb besloten om DJ en ook karaoke te doen. Aangezien wij maar met een beperkt aantal personen zijn, geen tantes, nonkels en een jonge garde, die elkaar allemaal goed kennen en wij dit ook regelma...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 25-8-2010 21:25:16

Nathalie
karaoke
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 25-8-2010 21:25:09

Nathalie
karaoke
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 25-8-2010 21:25:01

Nathalie
karaoke
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 25-8-2010 21:24:51

Nathalie
karaoke
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 25-8-2010 21:24:43

Nathalie
karaoke
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 25-8-2010 21:24:34

tania
Thuiskapster gezocht regio waasland
Hey   Ben momenteel al rustig naar kapsters aan het kijken... Heeft er iemand goede ervaringen met een thuiskapster uit het Waasland?    
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 25-8-2010 21:20:19

Stephanie
Wie trouwt ook op 10 juni 2011?
Dag dames,   Ik heb van iemand een berichtje gekregen die op dezelfde dag als ons trouwen. Ik heb het berichtje snel gelezen maar had geen tijd om te reageren. Nu wil ik dat berichtje nog enorm graag beantwoorden en vind ik het nergens terug....
Voorbereiding Reacties: 1 25-8-2010 20:42:46

Caroline
drama op het werk, maar ik vind het wel grappig!
Hallo allemaal! Het is zooooo raar om maar 1 cijfertje meer vooraan op de teller te hebben! En net vandaag is op ons werk een "rel" uitgebroken over de uitnodigingen van ons huwelijk. Er zijn namelijk maar enkel mensen uitgenodigd op ons avondfees...
Voorbereiding Reacties: 11 25-8-2010 20:24:53

Benjamin
Feestzaal omgeving linter
Hallo allemaal,   wij zijn nog op zoek naar een goede en betaalbare feestzaal in de omgeving van Linter, Tienen,... Iemand een goed betaalbaar voorstel?   grts
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 25-8-2010 20:14:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...