Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Friedl
Foto's en zaaltip
Hallo iedereen,   Wij zijn getrouwd sinds 2 juli - de warmste dag van het jaar, met helaas 'savonds onweer. Desondanks hebben we een prachtige dag gehad, het is voorbij gevlogen. We zijn gehuwd in Roeselare, daar hebben we ook onze foto's genom...
Fotografie Reacties: 6 30-8-2010 15:34:16

Melodie
intredelied kerk bruidegom en zijn mama
Hoi Lieve bruidjes,   ik ben al eens aan het nadenken over de muziek in de kerk. Op zich heel leuk om te doen, maar ik zit een beetje vast welk liedje kan dienen voor mijn vriend wanneer hij met zijn mama naar voren wandelt. Zou eigenlijk wel ...
Muziek - Live Reacties: 3 30-8-2010 14:49:20

Lies
Tip voor bruidsmakeup & kapsel: Skin Concept
Een tip voor bruidskapsel en makeup ...   Ben afgelopen zaterdag bij Inge v Skin Concept geweest... een echte aanrader .... Ze voelt je perfect aan ...  Ze is een echte professional!   Als je nog zoekende bent naar hulp op jo...
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 30-8-2010 14:19:05

Annelies
verjaardag
Hallo, Een week na onze trouw, wordt mijn vader 50.  Op de trouwdag, zouden we hem graag extra in de bloemetjes zetten.  Daarvoor ben ik op zoek naar een gedichtje om het er op een subtiele maar grappige manier in te wrijven dat hij "oud b...
Ideeën Reacties: 0 30-8-2010 14:17:49

Ellen
Verslagje, foto's en aanraders!!!
Eindelijk kan ik hier nog eens een berichtje posten.   Op onze website kunnen jullie een lang!!! verslag lezen over onze mooiste dag. Er staat ook een bedanktekst met onder andere referenties van onze fantastische fotograaf en videograaf. En nat...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 30-8-2010 14:16:44

kelly
lang vervlogen tijden part 2 ...
hey ik heb tijdje terug iets gepost over die dans die ik vroeger geleerd heb op een ander huwelijk toen ik 10 was. hier even de post : ""  Ik heb zo ooit , toen ik een jaar of 10 was denk ik , op een feestje een dans geleerd. Jammer genoeg we...
Voorbereiding Reacties: 2 30-8-2010 14:03:06

Joke
eindelijk de foto's van 31 juli
Hoi dames, hierbij de beloofde foto's van 31 juli. http://www.facebook.com/album.php?aid=192948&id=691585988&l=90a6b0b22f   Deels van de fotograaf, enkele van familieleden. Groetjes Joke  
Fotografie Reacties: 7 30-8-2010 13:59:23

Julie
Tweetalige misboekjes FR-NL
Hallo mede-bruidjes,   Vorige vrijdag heb ik eindelijk mijn misboekjes volledig afgewerkt. In totaal heb ik er zeker 3 volledige dagen over gedaan. Het was dan ook geen gemakkelijke taak omdat ik namelijk de misboekjes zowel in het Nederlands ...
Voorbereiding Reacties: 1 30-8-2010 13:41:03

vicky
aanrader videograaf, ....
hallo bruidjes,   ons dagje is gepasseerd en het was prachtig!!! Wil hier toch enkele mensen aanraden: jef Celen, heeft enorm zijn best gedaan om ons mooie foto's te bezorgen.   Maar zeker niet te vergeten is onze videograaf, Kurt Verm...
Video Reacties: 2 30-8-2010 13:29:20

bianca
getrouwd
Heb lang deze forum gevolgd en dit is de eerst keer dat ik iets schrijf En nu staat er al 2 dagen op de teller als getrouwd We hebben een fantastisch dag gehad, de donderdag ervoor zag ik het al helemaal niet zitten want wat was het dan aan het reg...
Ceremonie Reacties: 8 30-8-2010 13:15:41

vicky
schoenen luca renzi te koop maat 41
hallo bruidjes, mijn dagje zit er reeds op, vandaar dat ik mijn schoenen verkoop. Ze zijn van luca renzi, nieuwprijs was 149 euro bij Van loock in Zandhoven. Heb ze enkel de dag zelf gedragen tot op het avondfeest, vanaf toen liep bijna iedereen bloo...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 30-8-2010 13:00:59

Tineke
MOOI SUITEKLEED TE KOOP
Hallo,   Vorige week heb ik mijn suitekleed hier te koop gezet.   Het is een mooi bruin kleed met speciale rug. En een zwarte stola erbij.   Dit alles voor 150 Euro. Ikzelf heb rond 300 Euro voor gegeven.   In gewone kledi...
Kledij - Suite Reacties: 0 30-8-2010 13:00:54

Katrien
Livemuziek kerk - Liedjes gezocht
Hey allemaal,   Wij zijn op zoek naar liedjes die zorgen voor dat "kippenvel-moment" als ze "LIVE WORDEN GEZONGEN" Heeft iemand leuke ideeën om live te laten uitvoeren (we hebben al gemerkt dat niet alle liedjes daar zo geschikt vo...
Muziek - Live Reacties: 5 30-8-2010 12:49:28

Tamara
Volgorde receptie
Hallo,   Binnen 4 dagen is het zover voor ons! Alles is hier klaar en het is echt aftellen nu. We stelden ons gisteren echter wel nog een vraagje. Wanneer de genodigden tijdens de receptie binnenkomen, komen ze langs het bruidskoppel om hen ...
Voorbereiding Reacties: 2 30-8-2010 12:45:37

Sofie
binnenlocatie foto's regio Hasselt-Sint-Truiden
Hoi!   Weet iemand leuke binnenlocaties regio Hasselt of Sint-Truiden om foto's te laten trekken. Want je weet het nooit met het Belgisch weer. Dus zou me graag daar ook op voorzien.   groetjes,   Sofie
Locaties - Fotografie Reacties: 1 30-8-2010 12:34:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...