Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

maya
Hoe zoek je een DJ?
hallo,   Het is nog een tijdje voor wij trouwen namelijk 30/06/2012 maar toch had ik al een vraag. Ik vind dat een goede DJ zeer belangrijk is voor een geslaagd trouwfeest, ambiance, ... maar hoe kies je zo een DJ? Zijn er Dj's die jullie aa...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 30-8-2010 22:22:59

Erika
De Wal in Stekene
Beste mede- bruidjes, wij zijn volop aan het rondkijken voor een feestzaal in de buurt van Stekene. Nu zijn we bij Domein De Wal geweest en de locatie vinden we zeer mooi. Heeft iemand van jullie daar recent een (trouw)feest meegemaakt of ervaringen ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 30-8-2010 21:11:40

ilse
zelf ontworpen ringen
hoi,   wij zijn al zowat aant rondkijken voor ringen. Ik zou ze graag zelf ontwerpen bij de juweelsmid maar weet totaal niet wat een normale prijs is voor trouwringen. We zouden er eventueel in wit goud willen. Weet iemand een goede en niet ...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 30-8-2010 21:09:46

Daisy
Ringen van Two Collection
Hallo,   Heeft er iemand ringen van de Organic collectie van Two Collection?  Weet er iemand in welke prijsklasse deze vallen? 
Kledij - Accessoires Reacties: 0 30-8-2010 20:51:45

kelly
Disco twentyone - Wim
Hey bruidjes en gommetjes !   We hebben onze DJ vastgelegd , de keuze is gevallen op Dj  Wim van disco twentyone.   Wie heeft hier ervaring mee ?    groetjes  Kelly    http://jenk24062011.bruiloftsite.nl/&nb...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 30-8-2010 20:22:20

kelly
bruiloft site
Hey iedereen ,   ik heb al veel mensen gezien met een bruiloftsite , dus hebben we er ook eentje aangemaakt.  hier is hij alvast :   http://jenk24062011.bruiloftsite.nl/index.php    Wat is die van jullie ?  misschi...
Voorbereiding Reacties: 8 30-8-2010 18:34:10

Sarah
Onze dag zit erop... Enkele tips!
Hey iedereen,   Zaterdag was het ons dagje! Het was echt fantastisch, ik heb genoten van elke seconde, en ook het weer was echt goed! We hebben echt geluk gehad want vrijdag en zondag was het een pak minder!   Dit zijn de mensen die geholpe...
Voorbereiding Reacties: 3 30-8-2010 17:44:46

Sharon
Playlist
Hallo,   geven jullie aan jullie DJ een playlist? Zoja, hoe uitgebreid is dit dan? Zijn dit enkele voorkeurnummers of is het echt wel veel uitgebreider dan dat en leggen jullie al de hele avond vast (bij wijze van spreken)? 
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 30-8-2010 17:32:55

Debra
Onze trouwfoto's !!!
Hallo iedereen,   Mijn schatje en ik zijn op zaterdag 7/8/10 getrouwd, het was echt een prachtige dag vol emoties Het feest was echt super en we zijn moe maar voldaan om 7u in ons bedje gekropen Om jullie nog wat mee te laten genieten, hier de l...
Fotografie Reacties: 4 30-8-2010 17:28:45

Sharon
Intrede feestzaal
Dag bruidjes en gommetjes,   ik heb hier al verschillende keren gelezen dat men ook een bepaald lied speelt tijdens de 'intrede' in de feestzaal zowel voor de ouders als het bruidspaar. Is dat dan één lied voor ouders en bruidspaar o...
Voorbereiding Reacties: 2 30-8-2010 17:09:13

sofie
romantiche plek gezocht in de buurt van olen, herentals, westerlo
hoi wij zoeken een leuke plek voor onze viering (geen kerk aangezien het een vrijzinnige viering wordt) mss ook iets waar we achteraf de receptie kunnen doen   alvast bedankt! sofie
Locaties - Viering Reacties: 2 30-8-2010 17:05:24

Desmet
bruidsboeket
Hoi, binnen 4 dagen is onze grote dag aangebroken, spannend! Ik vraag me af wat jullie hebben gedaan - of van plan zijn: Bruidsboeket weggooien of niet? en wanneer wordt dat dan gedaan? (ik zou dan sowieso een snoepboeketje nemen).   Groetj...
Ideeën Reacties: 4 30-8-2010 17:04:42

A3
kasteel van ruisbroek-restauration nouvelle
Heeft iemand al een trouw gehad op het kasteel van ruisbroek van restauration nouvelle? of gewoon ervaring met de traiteur restauration nouvelle? alvast bedankt...  
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 30-8-2010 16:42:54

Sarah
Keuzemenu
Hallo medebruidjes en -gommetjes   Ik ben al eens aan het kijken naar de mogelijke menu's in mijn zaal (wat vroeg, ik weet het,... heb schrik dat het zich op het laatste wat te vlug gaat opstapelen terwijl ik dan net niet veel tijd heb!)... Nu...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 30-8-2010 16:12:22

Annelies
Huis verbouwen
Hey iedereen,   Ik heb enkele dagen geleden een topic gepost om de "verbouwing" van uw huis te voorkomen. Er bestaan dus ook fora waarop dergelijk ideeën worden uitgewisseld.   bv: http://www.2fast4u.be/forums/archive/index.php/t-...
Ideeën Reacties: 3 30-8-2010 15:59:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...