Nu Online
Momenteel zijn er 22 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marijke
traiteur palmans-vanherk
Dag bruidjes, na een weekje verlof hebben we belangrijkste dingen vastliggen. Alleen de traiteur ligt nog niet vast, we zouden graag Traiteur Palmans-Vanherk uit St-Huibrechts-Lille (neerpelt, limburg) nemen, maar ik wou toch eerst eens weten welke d...
Voorbereiding Reacties: 0 1-9-2010 8:46:00

Kim
Budget voor DJ ?
Dag bruidjes en gommetjes,   We zijn aan het kijken voor een DJ. Maar ik vroeg me iets af... Hoeveel kost een DJ ongeveer? Ik weet dat je verschillende prijzen hebt. Maar wat betaal je voor DJ + discobar + verlichting + laser enzo... ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 12 31-8-2010 23:09:14

aurelie
Eikelhof Tessenderlo - Berkenhof Molenstede
Hello Wij denken volgend jaar ons trouwfeest te doen in het Eikelhof te Tessenderlo ( enkel op vrijdag) of in het berkenhof te Diest (Molenstede). Heeft iemand ervaring met deze feestzalen ? Alvast een dikke merci.
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 31-8-2010 21:10:03

Alexander
Fotograaf: Het huis van de fotografie
hello,   Zijn er hier mensen die ervaring hebben met "het huis van de fotografie" uit Brugge?   Groetjes...
Fotografie Reacties: 1 31-8-2010 21:00:55

chrisje
Een leuke traiteur tip gezocht!!
Hallo iedereen,   We hebben vandaag onze zaal vastgelegd, onze keuze ging tussen drie locaties, een in Herenthout een grote parochiezaal, een feestzal in Nijlen en een parochiehuis in Nijlen, het laatste is het geworden echt een mooie zaal en ...
Ideeën Reacties: 3 31-8-2010 20:31:46

KELLY
Online trouwringen bestellen?
Hallo,   wij trouwen volgende maand al (nl op 08/10).  Nu zijn we nog steeds op zoek naar trouwringen.  Maar we willen geen dure exemplaren, daar ons budget ook maar beperkt is.  Nu heb ik een aantal sites gevonden met he...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 31-8-2010 18:36:23

sophie
met trouwkledij op het vliegtuig
Dag iedereen,   wij zijn reeds 2 weekjes gehuwd, maar onze huwelijksreis naar Australië staat pas in januari gepland. Nu denken we er aan om ginder ook een fotoshoot te doen, maar hoe neem je de trouwkledij mee naar ginder? Een kostuum drag...
Ideeën Reacties: 10 31-8-2010 18:20:58

Maaike
prijs feestzaal
Hallo iedereen,   Wij zijn momenteel op zoek naar een feestzaal, aan de hand daarvan zouden we dan onze trouwdatum vastleggen. Wat ik me afvroeg: wat is zo ongeveer de prijs van een zaal? We zoeken een zaal zonder catering, maar wel é...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 31-8-2010 18:10:52

wendy
Getrouwd op Curacao!
Hallo Bruidjes !   Ik ben net terug van Curacao en wij zijn daar op 24/8 getrouwd ! Het was SUPER en ik zou het voor geen geld van de wereld anders gewillen hebben! Zo een unieke mooie ervaring! Ik ben echt super gelukkig!  En binnen 5...
Locatie Reacties: 6 31-8-2010 17:02:14

Geert
Onze openingsdans staat eindelijk op youtube
Hallo,   Wij hebben een crazydance als openingsdans gedaan, maar dan wel op onze manier (niet met 'big buts' bvb.). We vonden het gewéldig en zoals je kan horen 'het publiek' ook. Voor inspiratie: http://www.youtube.com/watch?v=Kn7...
Openingsdans Reacties: 11 31-8-2010 15:56:07

petrouchka
Fotograaf
Hey medebruidjes en gommekes,   Ik zit met heel veel stress nu want mijn fotograaf heeft afgezegd en met 17 dagen op de teller is dit echt niet leuk!! Kan er mij iemand helpen??   Dank u
Fotografie Reacties: 10 31-8-2010 15:54:13

martine
ontbijt aan huis
Hoi   Weet er iemand van jullie een goed adres waar ze ontbijtkorven aan huis leveren. Wij zijn van Limburg. Wij zouden dit willen doen de dag na ons huwelijk.   Groetjes Martine
Ideeën Reacties: 4 31-8-2010 15:02:24

inge
feestzaal
hoi mede bruidjes en bruidegommetjes, het is de eerste maal dat ik hier iets post en aangezien ik hier toch al goede tips heb gekregen en afraders. Wil ik toch even iets kwijt. We hadden een optie genomen op de feestzaal De Notelaar in Kasterl...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 31-8-2010 14:17:38

Babs
Planning voor onze dag
Hoi iedereen,   Ik zit een beetje in de knoei met de planning voor onze dag. We moeten namelijk de kerk vastleggen dus moeten we beslissen hoe het allemaal zal lopen. Wij trouwen op een zaterdag waar we voor de wet verplicht in de voormiddag ...
Voorbereiding Reacties: 6 31-8-2010 13:53:05

Nathalie
huwelijksgelofte
Hey! Nu begint het stilaan echt wel te vorderen bij ons! Ik moet zo stilaan toch eens werk maken van mijn trouwgelofte. Wat schrijven/zeggen jullie zoal? Vind dit echt niet gemakkelijk! Alvast bedankt! Nathalie 
Ceremonie Reacties: 4 31-8-2010 13:51:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...