Nu Online
Momenteel zijn er 22 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sarah
kapsel /make up
hallo iedereen,   Ik zoek voor 22 juli 2011 iemand die eventueel aan huis komt voor mijn kapsel en make up. Of als jullie voorstellen hebben mag je die altijd doen of aanbevelingen hebben.   Groetjes 
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 1-9-2010 16:08:14

AN
CEREMONIEWAGENS + CEREMONIEMEESTERS OOST-VLAANDEREN
Kunnen jullie goede adressen geven omtrent ceremoniewagens en eventueel ceremoniemeesters in Oost-vlaanderen. Wie heeft er goede ervarigen met wie?   Bedankt alvast voor de tips!
Ceremonie Reacties: 4 1-9-2010 15:06:17

jeff
Kapel ideeen?
Hallo wij zijn 2 gasten en huwen volgend jaar, als locatie hebben wij een kasteel uitgekozen, waar er een kape aan is. Wij huwen dus wettelijk op het stadhuis en verhuizen dan met het gevolg naar het Kasteel waar alle andere genodigden ons dan opwac...
Homohuwelijk Reacties: 3 1-9-2010 14:34:00

jeff
Burgerlijk Huwelijk
Wij hadden graag ons huwelijk voor de wet in de Kapel gedaan vazn het kasteel waar wij het avondfeest doen, om 19u met de Schepenen van Burgelijke Stand van de stad Aalst! Naar het schijnt zou dit niet kunnen omdat een kasteel geen openbaar karakter...
Juridisch Reacties: 1 1-9-2010 14:22:59

Tanja
Inkom feestzaalvolgorde
Ik wil eens even kijken of we het ongeveer goed hebben du:   Hoe gaan jullie staan bij de inkom in de feestzaal als de gasten aankomen? Moet de bruid eerst of de bruidegom. En wie staat er dan nog bij?   Groetjes  
Voorbereiding Reacties: 5 1-9-2010 14:13:53

greet
kost trouwen gemeente / stad ???!!!
hey ik vroeg me eigenlijk af of je aan de gemeente of de stad waar je trouwt iets moet betalen, enzoja hoeveel ... mij hebben ze alleen nog maar gezegd dat het trouwboekje 10 euro ofzo kost maar nu hoorde ik iemand zeggen: t is 200euro als je op v...
Voorbereiding Reacties: 31 1-9-2010 13:59:09

Kirsten
hartjes confetti
Hey medebruidjes en medebruidegommen,   voor na de kerk zouden wij graag hartvormige confetti (of hoe je dat ook noemt) hebben voor in de lucht te gooien. Dit is veel leuker dan rijst, mag ook en is heel mooi voor op foto's. Iemand erva...
Ideeën Reacties: 10 1-9-2010 13:52:49

sissi
ballonnen
het overschot van ons decoratiemateriaal op ons trouwfeest   gewonen ballonnen, geen metallic   we hebben nog 35stuks wit kleur en 41stuks licht rose. u mag ze allemaal hebben voor 4 euro exclusief verzendings kosten.  ...
Voorbereiding Reacties: 2 1-9-2010 13:28:39

elyne
bruidsboeket
hey, misschien een domme vraag, maar wat doen jullie met bruidsboeket tijdens plechtigheid?  
Bruidsboeket Reacties: 5 1-9-2010 13:26:48

Joke
Locatie = veld
Wij hadden een grote feesttent laten opzetten in een veld achter onze tuin. Het was echt super mooi! Binnen leek het helemaal geen tent meer. Ook de airco werkte heel goed, waardoor de verfrissing binnen zalig was. De inrichting was "romantisch-moder...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 1-9-2010 13:03:30

Shanna
de ontmoeting
Hey iedereen,   Zat te denken, wanneer we zullen trouwen zullen we al bijna 3 jaar samen wonen... Zou ik dan terug naar mijn ouderlijk huis gaan voor de ontmoeting met mijn aanstaande? Of zou ik dit gewoon bij ons thuis laten doorgaan? (sowie...
Voorbereiding Reacties: 12 1-9-2010 12:46:59

kelly
Jullie interpretatie op Something old , something new...
Hey ,   Hier ben ik dan weer !  Ik wou eventjes jullie mening weten omtrent het gezegde : something old , something new , something borrowed, something blue en dan die penny in your shoe .   Zijn er aller eerst die hiermee werken ?&nb...
Kledij - Accessoires Reacties: 14 1-9-2010 12:40:49

Ellen
Op zoek naar de fotograaf.
Hey allemaal,   Graag had ik tips in verband met een goede, professionele en vriendelijke fotograaf.   Ik heb al heel wat fotografen gecontacteerd, maar de prijzen alsook aanbiedingen verschillen enorm.   Oh, help!   El...
Fotografie Reacties: 18 1-9-2010 11:43:52

Ellen
Op zoek naar een droomjurk.
Hey mede-bruidjes,   Heeft er iemand tips voor mij waar ik mooie bruidsjurken kan passen?   Locatie maakt niet uit. Maar heb wel graag vriendelijke verkoopsters en goede service en uiteraard heel wat mooie keuze. t Zou leuk zijn al...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 1-9-2010 11:40:22

A3
Kasteel Het Gravenhof te Dworp
Hebben er al mensen hun trouwfeest gegeven of meegemaakt in het Gravenhof te Dworp? Hoe was de sfeer op de party achteraf? alvast bedankt...  
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 1-9-2010 8:56:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...