Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Patricia
Travestieten act
Hoi  iedereen,   Ik zou graag een travestieten act laten opvoeren op mijn trouw. Ik heb op de site gesurfd maar vind niemand in West-Vlaanderen. Ook enig idee wat de prijzen ongeveer zijn? Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt.  ...
Ideeën Reacties: 2 3-9-2010 18:37:38

Sharon
Maquillage en manicure
Dag bruidjes,   kennen jullie iemand die maquillage en manicure (ook gelnagels) doet in de omgeving van Torhout? Die persoon hoeft niet naar mij thuis te komen (mag natuurlijk wel), maar wij willen ook gerust naar hun salon gaan. 
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 3-9-2010 18:30:41

Lena
il Viso Boechout of andere kapper/visagist
Dag Dames   Heeft er iemand van jullie, zelf of via via, ervaring met de mensen van il Viso uit Boechout? Ze bieden zowel make-up als kapsel. Ben nog altijd aan het twijfelen wie ik zou nemen en heb ondertussen niet meer zo heel veel tijd... All...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 3-9-2010 15:29:10

bram
ringkusen
met nog 14  dagen op de teller zoek ik nog een ringkusen 
Kledij - Accessoires Reacties: 6 3-9-2010 15:17:23

angela
priester
Aangezien we nog maar 28 dagen te gaan hebben voor ons huwelijk wordt het toch wel tijd om het verloop van de mis te bespreken met de priester. dinsdagavond mogen we daarvoor langskomen. Nu begint het echt wel af te korten. Net geen maand meer. Wat i...
Religie Reacties: 3 3-9-2010 14:12:19

tanja
Verslag Trouw Tanja & Steven 20/8
Hey   Het is ondertussen 2 weken geleden, maar het was een dag waar we nog van nagenieten. Ondanks de stress bij de voorbereiding (schoonmoeder...)   De donderdagavond ben ik samen met een vriendin bij mijn ouders blijven "slapen". We h...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 3-9-2010 11:42:49

kristel
drukker regio vlaams brabant
hey,   wij zijn volop bezig met onze dag voor te bereiden, en zijn op zoek naar een drukker in vlaams brabant, regio meize- londerzeel-vilvoorde, al mag wat verder natuurlijk ook, voor ons drukwerk.   kent iemand er één, lie...
Uitnodigingen Reacties: 5 3-9-2010 10:48:41

kristel
freddy van de cauter
hey,   wij hebben dinsdag een afspraak met freddy van de cauter, om zijn werk te bekijken.   iemand ervaring met hem?   thnx
Video Reacties: 17 3-9-2010 10:24:57

Halloki
Bedankkaartjes
Dag bruidjes, iemand leuke voorbeelden van bedankkaartjes? Wij willen geen klassieke bedankkaartjes! Ook niet via een online bestelprogramma.
Ideeën Reacties: 1 3-9-2010 10:18:57

Véronique
Huwelijksdrukwerk
Hallo,   Het wordt zo stilaan vrij dringend om eindelijk eens werk te maken van onze huwelijksuitnodigingen. We zijn er nog niet goed uit wat we juist willen.  Iets winters lijkt me wel leuk, gelet op onze trouwdatum, maar het mag n...
Uitnodigingen Reacties: 1 3-9-2010 9:36:00

Sharon
laatste dagje!
Hey bruidjes en gommetjes! Vandaag mijn laatste dagje, voor de grote dag! man, wat zijn die laatste twee weken snel voorbij gegaan. Het weer hebben we alvast heel goed mee! . Nu hopen dat we niets vergeten zijn, en de zenuwen wat de baas kunnen z...
Voorbereiding Reacties: 8 3-9-2010 8:14:13

Sarah
Kerk is niet wat ik dacht
hallo iedereen... Ik heb mij mijn huwelijk altijd voorgesteld in zo een keimooie, ouderwetse kerk. Je kent dat wel: Donkere houten banken langs het gangpad, glas-in-loodramen, hier en daar een schoon standbeeld of kunstwerk, een altaar dat een eerbe...
Locaties - Viering Reacties: 24 2-9-2010 22:29:22

inge
Beslissingen, beslissingen...
Hallo allemaal   Vinden jullie het ook zo vreselijk om knopen door te hakken? Ik ben nu al drie weken bezig met het bekijken van websites van fotografen. Gaan we voor goedkope foto's? Voor dure? Voor zo'n album? Voor digitale? Of vragen we het a...
Voorbereiding Reacties: 13 2-9-2010 22:07:01

kristine
Dj regio Diest
Hallo Wij gaan trouwen in het Sintjansbergklooster te Zelem. Wij zien verplicht de muziekinstallatie te nemen van de zaal, maar zijn nog dringend op zoek naar een DJ. Kan iemand ons helpen? Alvast bedankt  
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 2-9-2010 21:36:18

kelly
leuke tip !
hey lieve bruidjes en gommetjes !    ik kwam via ebay op deze site terecht : http://www.indigodaisyweddings.co.uk/  Dit is een heel vriendelijke vrouw die deze site runt , ze maakt alles zelf en je kunt zelf je wensen doorgeven en zij ...
Bruidsboeket Reacties: 4 2-9-2010 20:38:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...