Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
Feestviltjes
Hallo,   Op ons huwelijk hebben wij geen gebruik gemaakt van een klassiek gastenboek maar wel van feestviltjes. Wij hebben hier heel veel positieve reacties op gekregen van jong en oud!! :-)We hebben gemerkt dat we toch een redelijk aantal feest...
Ideeën Reacties: 4 4-9-2010 20:13:56

Carla
Bezinnings momentje
Beste bruidjes Binnenkort trouwen goede vrienden van ons.  Zij doen geen traditionele viering, maar zouden toch graag 's avonds, voor het feest begint, een kort bezinningsmomentje houden.  Ze hebben aan ons gevraagd om hiervoor te zorgen.&n...
Ideeën Reacties: 1 4-9-2010 19:13:43

Kim
Droomjurk
Dag Bruidjes,   Vorige week had ik mijn "droomjurk" gevonden. Dacht ik, want de twijfel sloeg toe deze week en we hadden een voorschot betaald. Ik had een beeld in mijn hoofd en uiteindelijk is het totaal iets anders geworden. Ik dacht alti...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 4-9-2010 18:55:41

Lindsy
Dagindeling huwelijk op vrijdag
Hoi iedereen,   Wij hebben onze huwelijksdag op een vrijdag gepland. Nu heb ik me laten vertellen dat de dagindeling dan verschilt van op een zaterdag, bijvoorbeeld de kerk. Op zaterdag is dit vaak in de voormiddag, op vrijdag eerder in de nam...
Voorbereiding Reacties: 4 4-9-2010 18:50:23

Astrid
MIjn Kleed waar een boek kan over worden verteld...
Heyhey, Normaal mocht ik vandaag mijn kleed zoieso passen... Wel gisteren kreeg ik telefoon: "Het kleedje is nog niet hier bij ons in de winkel. Het is nog onderweg. Wij zullen u bellen van zodra het gestreken is want dat komt in een doos bij ons toe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 4-9-2010 18:06:55

An
bruidsdagen Maxim's Couture
Er worden geen modeshows gehouden maar er zijn dus wel speciale bruidsdagen. Voor degene die interesse hebben:   9 en 10 oktober 16 en 17 oktober 13 en 14 november 27 en 28 november   Ik ben er al eens voor de fun gaan passen en was zeer t...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 4-9-2010 14:40:04

Ln
rode loper te koop
Hoi,   onze dag zit erop en wij verkopen onze rode loper . Onze rode loper was 2 meter breed en we hadden stukken van 8m, 5m en 28m. Wij hebben hem gekocht in carpet right, 't is de felrode voor diegenen die in de winkel al eens een kijkje ...
Ideeën Reacties: 4 4-9-2010 14:28:40

Tineke
23/04/2011
wie trouwt er nog op 23 April 2011...? en ondervinden jullie problemen om voor de kerk te trouwen? wij hebben een brief geschreven naar de bisschop van gent om dan eventueel een gebedsdienst te houden en wachten nu op een antwoord...
Religie Reacties: 2 4-9-2010 14:09:00

Annick
Een mooie tekst dat gelezen kan worden door een kind
Wij trouwen op 27 augustus 2011, heb op deze site al super leuke ideeën gevonden, dus zit bij de bron voor mijn vraag, ik zou graag hebben dat onze zoon die dan 9 jaar is, iets voorleest tijdens onze huwelijksviering, heeft er iemand een leuke t...
Ceremonie Reacties: 2 4-9-2010 14:03:09

veda
nog een fotootje
  interesse? mailen naar valeska.dave@telenet.be
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 4-9-2010 13:51:28

veda
Te koop trouwjurk
  witte top zonder bandjes en pareltjes/strasssteentjes rok beige prijs overeen te komen mailen naar valeska.dave@telenet.be
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 4-9-2010 13:48:51

Anke
Jurk laten reinigen
Hey medebruidjes en gommetjes!   Vorige week had ik mijn jurk binnengebracht bij een 'gewone' droogkuis en toen ik het daarnet wilde afhalen, wisten ze me te vertellen dat mijn jurk gewoonweg niet MAG gereinigd worden! Ze wilden het wel doen,...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 4-9-2010 13:33:31

Jessy
Hebben jullie ook dat gevoel...?
Hallo allemaal   Hebben jullie ook dat gevoel of jullie precies vanalles vergeten zijn?? Maar het ding is... dat ik niet weet wat!!   Met nog maar 2 weekjes te gaan en nog heel veel afspraken heb ivm de trouw ben ik echt bang dat ik ie...
Voorbereiding Reacties: 1 4-9-2010 12:46:13

Katrien
Nog 3 weken
Hey,   Vandaag nog exact 3 weekjes te gaan... Nog bruidjes van 25/09. Zijn jullie klaar met alles?   Ik moet nog regelen: - proef make up - laatste pas - bevestiging bloemen - tafelschikking - snoepjes kinderen aan de kerk &...
Voorbereiding Reacties: 1 4-9-2010 12:36:43

Elke
ouderwetse pastoor!
Hallo! We hadden gisteren de eerste afspraak met de pastoor. Hij begon al meteen dat er zoveel bruidjes zijn die het misboekje al klaar hebben nog voor ze bij hem zijn geweest en dat vond hij absoluut niet kunnen. Heb dus niet meer durven zeggen dat...
Religie Reacties: 17 4-9-2010 10:59:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...