Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

shirley
fotograaf
Dag bruidjes,   Heeft er iemand suggesties voor een goede fotograaf die niet te duur is? De meeste die ik al heb gecontacteerd starten pas vanaf 1200 euro. Ik hoef ook geen album, ben van plan om dit zelf te doen, enkel alle foto's op DVD. Ik ...
Fotografie Reacties: 25 7-9-2010 11:47:56

Debs
De stress begint toch te komen
Hey mede-bruidjes   Hebben jullie ook zo'n last van stressdagen?   Vraag me constant af of ik niks vergeten ben Of mijn kleed wel goed genoeg gaat zijn :-( Vooral dat laatste heb ik toch wat twijfels over ! Heb een zeer sober kleed g...
Voorbereiding Reacties: 2 7-9-2010 11:32:53

kitty
Even alles op een rijtje wat kleedje betreft
Heykes,   Ik post dit eventjes om het van me af te schrijven...   In februari startte ik mijn zoektocht naar een kleed. Er mocht wel wat zwart aan te pas komen en ik vond mijn droomkleed. 750euro wou ik echter niet spenderen, dus vond i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 7-9-2010 10:55:00

nathalie
weet er iemand soms een buiten en binnenlocatie voor de bruidsreportage in omgeving van stabroek?
heey iedereen ,   weet er soms iemand een mooie buitenlocatie voor onze bruidsreportage in omgeving van stabroek? ik was aan het denken aan het kasteel int moretusbos, omdat daar ook da theehuisje staat.Maar die plaats is misschien wat te een...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 7-9-2010 10:31:01

Darline
Hof ter velden dendermonde
hallo,   Wij denken er aan om te trouwen in hof ter velden in dendermonde. Heeft iemand daar al ervaring mee. en zo ja welke formule hebben jullie genomen? Want daar zijn wij helemaal nog niet uit. alvast bedankt voor de reactie's  
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 7-9-2010 10:28:44

Shari
Heel dringend roze vespa voor deze zaterdag gezocht!
Help!   vandaag kreeg ik opeens een visioen dat ik voor onze foto's een roze vespa wil, maar waaaaaar kan ik nog beginnen zoeken? We trouwen deze zaterdag! Iemand die weet waar ze deze verhuren, waar jullie zelf jullie vervoer geregeld hebb...
Ideeën Reacties: 2 6-9-2010 23:38:22

natasja
Trouwkleed Rembo Styling te koop
Dag toekomstige bruiden,   Ik verkoop mijn trouwjurk van Rembo Styling.  Het is een maatje 36-38 en ik ben ongeveer 1m70 groot. Ik verkoop de jurk voor 750 euro.  Je kunt een foto zien op de volgende website:   http://www.2dehan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 6-9-2010 23:27:53

Sharon
Eindelijk knoop doorgehakt...
Eindelijk hebben we beslist... We hebben dan toch een heel ander concept gekozen (terug naar ons eerste idee eigenlijk). Na verschillende feestzalen te hebben bezocht en prijzen te hebben vergeleken, hebben we nu helemaal geen chique feestzaal gekoze...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 6-9-2010 22:40:24

Nele
ceremoniewagens
Hoi, Wij zijn nog op zoek naar een ceremoniewagen (liefst zonder chauffeur). We trouwen in de buurt van Turnhout. Weet er iemand in deze buurt waar je ceremoniewagens kan huren? En wat de prijzen zijn? Groetjes! Nele 
Voorbereiding Reacties: 0 6-9-2010 22:03:23

albana
feestzaal
dag, Ik zoek een feestzaal . We zullen 350 personnen zijn.Ik wil de zaal  in brussel en in vlaams brabant vinden. dank u
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 6-9-2010 21:46:33

Deborah
Trouwlocatie
Hallo, We zijn namelijk begonnen met onze zoektocht voor een perfecte locatie voor ons feest. Namelijk hebben we ons oog laten vallen op Ter Eeste te Roeselare. Graag hadden we een paar reacties gekregen over mensen die al ervaring hebben met deze l...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 6-9-2010 21:18:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...