Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Privedansles Gent
  Dag Bruidjes & Gommetjes,   We zoeken rond het Gentse iemand die privédansles kan geven aan koppels. Wie kan me helpen aan adressen.   Dank u!   Kim
Openingsdans Reacties: 6 7-9-2010 19:06:18

charlotte
Bruidstaart
Hallo iedereen,   Wij zijn dringend op zoek naar een bakker regio West-Vlaanderen die voor ons een traditionele bruidstaart (in verschillende verdiepen) kan maken  Alvast bedankt voor jullie hulp
Ideeën Reacties: 4 7-9-2010 18:52:55

Kirsten
Ervaringen?
Hallo Dames,   Binnen enkele weken ga ik aan mijn zoektocht starten naar een kleed! Ik ben zo benieuwd! Ik heb een afspraak gemaakt bij bruidshuis Peerenboom te Maastricht. Heeft iemand onder jullie ervaring met deze winkel? Veel keuze? Toffe ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 7-9-2010 18:11:47

wendy
Bedankkaartjes help :-)
Hey Bruidjes ,   Ik zou graag een bedankkaartje aan mijn gasten geven van 9x13 , en daar staat dan een foto op van ons huwelijk en vanonder staat er 'Bedankt voor de attentie, bedankt voor de aanwezigheid' geschreven of gedrukt. Nu vroeg ik m...
Uitnodigingen Reacties: 5 7-9-2010 17:17:30

marta
brussel
dag iedereen!   volgende week woensdag ga ik met de mama naar Brussel, gaan trouw-shoppen :)   Iemand die tips kan geven over goede winkels in Brussel centrum voor trouwkledij en accessoires en eventueel kappers?   Bedankt! ...
Ideeën Reacties: 5 7-9-2010 17:10:36

stephanie
trouwen in het buitenland
iemand ervaring met trouwen in het buitenland? welke organisaties regelen dit dan allemaal en moet je dan zelf nog iets in orde brengen?   alvast bedankt
Locatie Reacties: 3 7-9-2010 16:53:39

Tinneke
Happy music
Hallo!   Wij zitten midden in de dj-zoektocht en zouden binnenkort graag de knoop doorhakken. Wat zijn jullie ervaringen met dj Happy Music? Hoe verloopt alles op de avond zelf? Wat vond je leuk en wat minder?   Groetjes,   Tinneke ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 7-9-2010 15:31:17

chrisje
wie kent dit!!
Heb onlangs op deze site gelezen dat er mensen waren die hun openingsdans lixen via audacity, nu heb ik deze gedownload maar ik ken niet zoveel van deze dingen en wil geen hulp vragen aan bakenden daar we het een verrassing willen houden, normaal he...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 7-9-2010 15:22:56

Sarah
fotograaf
Wij zoeken nog een fotograaf... liefst iemand van West - vlaanderen of oost- vlaanderen. Merci !
Fotografie Reacties: 17 7-9-2010 14:58:14

kristel
lied bedanking ouders
hey,   ik ben op zoek naar een mooi liedje om te spelen na de bedanking van onze ouders.   alvast bedankt,   kristel
Muziek - Live Reacties: 4 7-9-2010 13:56:38

sandy
creme kleur voile gezocht
hey allemaal,   ik ben opzoek naar cremekleurige voile. weet er iemand een goede plek om deze te gaan kopen omgeving limburg (hasselt)?   groetjes   sandy     nog 10 dagen :-)
Voorbereiding Reacties: 2 7-9-2010 13:23:21

Kelly
aargh eerste stress!
Jaja het is zover... Mijn eerste stress-moment is er!   Gisteren bel ik naar de gemeente om ons burgerlijk huwelijk vast te stellen. Wij willen om 11u30 voor kerk trouwen, dus burgerlijk huwelijk moest om 10u30. Nu blijkt dat uur al bezet! a...
Ceremonie Reacties: 11 7-9-2010 12:35:46

Ivonne
fotolocatie gezocht binnen en buiten in het hasseltse of directe omgeving
Mijn toekomstige ziet het niet zitten om en Bokrijk te gaan of de japanse tuin of het jenevermuseum. Iemand toffe ideetjes voor zowel buiten als binnen (voor het geval het moest regenen)
Locaties - Fotografie Reacties: 5 7-9-2010 12:14:57

Julie
Nubra
Heeft er iemand ervaring met de NuBra? ik vind het een super concept, geen bandjes en toch beetje push-up. Maar ik ben bang dat de Nubra zal loskomen van zodra ik ga beginnen dansen (zweten)... Iemand hier enige ervaring mee? Alvast bedankt
Kledij - Accessoires Reacties: 2 7-9-2010 12:14:19

Ivonne
amateur videograaf
Hoi, ben op zoek naar een amateur videograaf. Ik heb maar een klein trouwbudget en een professionele zijn me veel te duur. oh ja omgeving Midden limburg graag.
Video Reacties: 4 7-9-2010 12:12:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...