Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kelly
Zo zijn wij getrouwt !
Het veelbesprokende programma is woensdag avond op VT4 ...   Ik ben toch benieuwt , heb het reeds geprogrammeerd eigenlijk want ook al zou ik zelf niet meedoen , ik vind dit wel leuk om te bezien ! !    groetjes Kelly   http...
Voorbereiding Reacties: 9 6-9-2010 21:17:27

nancy
organisatie huwelijk
Hey,   Met nog 304 dagen op de teller kunnen we toch al één en ander afvinken. Zaal is gereserveerd, het vervoer is ook geregeld, de trouwringen hebben we ook al. Nu nog de fotograaf en onze kledij. Hoop eerst nog wat af te vallen en...
Voorbereiding Reacties: 3 6-9-2010 21:06:23

dana
Ervaringen!
Hey iedereen, Ik ben nu 14 dagen getrouwd , ik heb vanalles uitgetypt van ervaringen met de leveranciers zowel negatief als positief! Ik woon zelf te Hoboken als er vragen zijn, ik zal zo goed mogelijk proberen te beantwoorden. Ik heb een lijst gema...
Voorbereiding Reacties: 12 6-9-2010 21:05:29

evelien
fotograaf Jan Pypers
Heila,   Wij trouwen op 16 juli 2011 en zijn zoals velen ook op zoek naar een fotograaf. Mijn oog is gevallen op fotograaf Jan Pypers. Heeft er iemand ervaring met hem?
Fotografie Reacties: 4 6-9-2010 20:22:35

Nathalie
Uitnodigingen AVA
Wij zijn zo stilletjesaan bezig met de uitnodigingen te kiezen. Afgelopen weekend zijn we eens naar de AVA geweest en hebben we enkele toffe uitnodigingen gezien. Is er iemand van jullie die zijn uitnodigingen ook bij AVA heeft gehaald? Valt de prijs...
Uitnodigingen Reacties: 5 6-9-2010 19:59:26

Evi
Uitnodigingen met foto
Hey iedereen,   Mijn moeder gaat onze trouwuitnodigingen ontwerpen met enkele foto's van ons. Ze wil natuurlijk wel weten wat we juist willen van ontwerp, klassiek, modern,... Het probleem is, ik weet meestal pas wat ik graag zie als ik het zi...
Uitnodigingen Reacties: 0 6-9-2010 19:32:12

Sofie
Aanrader traiteur!!
We zijn onlangs getrouwd en hadden via het internet traiteur Marissa en Raf uit Spouwen (Bilzen) gevonden. We wisten totaal niet wat te verwachten, maar hadden meteen een goed gevoel bij hun. Het zijn supertoffe mensen die alles piekfijn geregeld h...
Voorbereiding Reacties: 5 6-9-2010 19:01:40

suzy
organisatie van je feest
heyla   wij hadden ingedachten om de tiendschuur van herckenrode in kuringen te huren.  maar er is een klein probleem, namelijk dat je daar enkel de zaal huurt en je dus een traitteur of dergelijke moet huren voor je feest. (dan denk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 6-9-2010 18:39:34

Charlotte
Jiepie
Effe snel een berichtje... Vanuit Polen. En ik heb hier mijn droomkleed gevonden en ik ben er zeker van dat iedereen gaat opkijken. De 2de winkel en het 3de kleed dat ik heb gepast en het was ne super WAUW gevoel! Het is vrij speciaal en dat voor no...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 6-9-2010 18:04:23

stephanie
vervoer suite
Hey allemaal,   Wij hebben geen taxi's om onze suite te vervoeren. Zonder chauffeurs zorgt dit voor meer wanorde aan het gemeentehuis en aan de kerk, want waar staan de auto's dan,enz Wij trouwen in Diest, dus iemand ervaring waar je de auto...
Ceremonie Reacties: 2 6-9-2010 17:28:11

stephanie
Dilemma : weggeven worden door stiefvader of vader
Hey bruidjes,   Ik heb een probleempje en heb jullie advies nodig! Mijn ouders zijn gescheiden als ik kind was. Ik heb echter een betere band met mijn stiefvader als met mijn vader. Vermits ik toch op de traditionele manier wil trouwen ...
Ceremonie Reacties: 9 6-9-2010 17:18:23

Ellen
fotograaf
Hey bruidjes en toekomstige bruidjes. het is nog 305 dagen voor ik ga trouwen maar heb toch vandaag al het een en ander vastgelegd. men zaal is al in orde en natuurlijk de fotograaf ook. ik ben hierover wel zeer tevreden, hij zal van 9.30 aanwezig...
Fotografie Reacties: 8 6-9-2010 16:44:07

Yicke
Trouwringen aandoen van bij burgerlijk of kerkelijk huwelijk (niet op zelfde dag)
Zaterdag zijn we ringen gaan kiezen, aangezien we geen idee hadden hoelang dat zou duren. Voor mijn aanstaande is het eenvoudige, witgouden ring geworden, zo'n 4mm breed, niet helemaal bol, maar ook niet volledig plat.   Ik zocht een ring di...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 6-9-2010 15:03:55

Yicke
trouwmis goedgekeurd!
Vorige week konden we onze mis gaan bespreken met onze pastoor. We trouwen in onze eigen parochie en zijn de laatste tijd naar meer en meer activiteiten geweest, uit volle overtuiging. Het leek ons een fijn moment om nu, met ons huwelijk in het voo...
Religie Reacties: 6 6-9-2010 14:58:54

Liesbeth
suitevervoer
Hoi,   een tijdje geleden werd er een vraag gepost over suitevervoer, waarin vermeld werd dat er onderjullie waren die suitevervoer hadden rond de 100-150-200 euro, juist rond ons budget! Waar hebben jullie die dan  gevonden en voor...
Voorbereiding Reacties: 6 6-9-2010 14:40:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...