Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Astrid
Modeshow / Catwalk met kleedjes via Youtube?
Hallo iedereen   Ik las hier ergens dat sommige bruidjes hun trouwjurk (vooral merk Marylise) "live" konden bewonderen via een modeshow / catwalk filmpje via Youtube. Weet iemand deze link? Ik heb al een gezocht, maar vind niet meteen een show...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 10-11-2010 11:51:28

Nathalie
Bruidsjurk
Beste,   Ik ben op zoek naar een mooie bruidsjurk die toch betaalbaar is. Op deze site heb ik inormatie gezien over YOUNIEK Bruidsmode in Turnhout. Heeft iemand van jullie ervaring met deze winkel? Is de kwaliteit, service, ... goed?...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 10-11-2010 11:51:20

sofie
autobus-vervoer
dag bruidjes,   ik ben op zoek naar vervoer voor 24personen. om iedereen op onze mooie dag samen te vervoeren. ik ben op zoek naar een (school)busje dat ons kan vervoeren. het hoeft niet specifiek huwelijksvervoer te zijn maar eerder een schap...
Ideeën Reacties: 6 10-11-2010 11:46:59

sofie
openingsdans
dag bruidjes,   ik ben op zoek naar mooie muziek om onze dag nog mooier te maken. hebben jullie misschien tips voor ons? alvast bedankt en groetjes
Openingsdans Reacties: 3 10-11-2010 11:42:38

sabrina
winterbruid
Hallo winterbruidjes   Vraagje : wij trouwen op 4/2/11 en ergens hoop ik dat er sneeuw ligt.... maar wat doen jullie of voorzien jullie? ik bedoel maar qua schoenen? in de sneeuw of de gietende regen? voorzien jullie paraplu's?   beda...
Voorbereiding Reacties: 2 10-11-2010 11:35:23

sabrina
kleedje laten reinigen
Hallo   probleempje : een vriendin heeft een suitekleedje gekocht en heeft het aangedaan op een huwelijk. Nu wil ze dit laten reinigen bij de droogkuis maar ze willen het niet reinigen omdat de 'blinkende sterretjes' er dan afkomen. Die zijn e...
Kledij - Suite Reacties: 2 10-11-2010 11:32:19

Nathalie
Zweten?
Ik heb misschien een heel stomme vraag, maar ik heb er heel de nacht aan liggen denken. Ik ben iemand die heel snel zweet. Nu vroeg ik mij af of je dit gaat zien op een witte trouwjurk? Ik hoop echt van niet!! 
Voorbereiding Reacties: 8 10-11-2010 11:30:29

Patricia
OPENINGSDANS MIXEN
Lieve bruidjes,   Kunnen jullie mij helpen, aub? Ik zou graag zelf onze openingsdans samenstellen met een leuke mix van verschillende liedjes. Weten jullie of het mogelijk is om dit zelf te doen, met een PC (geen Mac)? Bestaat er een programma d...
Openingsdans Reacties: 2 10-11-2010 11:29:46

Sarah
Huwelijksreis naar Nieuw Zeeland/Australie/Canada of .. ?
Hallo allemaal,  Naast het organiseren van onze huwelijksdag, volgend jaar in augustus, ben ik ook stilaan aan het kijken waar onze huwelijksreis naartoe zou kunnen gaan..  Omdat mijn vriend niet gelukkig wordt bij het idee om naar Thai...
Huwelijksreis Reacties: 6 10-11-2010 11:25:40

Sabrina
Hof ten Steen ------Bart Claes
Hallo Ik ben nieuw op de site , ik heb al aardig wat dingen gevonden, wij trouwen op 05 aug 2010 op Hof ten Steen te Orsmaal met als traiteur Bart Claes, heeft iemand hier ervaring mee? zowel met de lokatie als met Bart Claes? Graag tips, opmerkin...
Locatie Reacties: 13 9-11-2010 22:10:59

Evelyn
2de hands stola of sjaal
Hallo, ik ben op zoek naar een 2de hands stola of sjaal. De kleur zou ecru moeten zijn, of donkerblauw. Kan er mij iemand helpen?
Kledij - Accessoires Reacties: 0 9-11-2010 21:44:10

sharon
Twijfel maar geen slapeloze nacht dankzij Cony in Aalter
Ik was gisteren gaan passen bij bruidshuis Ellen in Oostburg.... dit was mijn 4e winkel en had al paar mooie dingen gezien, maar gisteren haalde de voorkoopster een kleed boven die (ondanks het geen liefde op het eerste zicht was) gewoon echt he...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 9-11-2010 21:27:07

Tamara
Typisch ik weer ...
mijn vriend en ik trouwen dus nu zaterdag, joepie :) Maar - we zijn alletwee ziek en zitten vanaf vandaag aan de antibiotica :) - ik ben niet voorzien op koud weer, ik heb enkel een dunne sjaal uit de veritas :) - onze feestzaal is een kerk. Ze ...
Voorbereiding Reacties: 5 9-11-2010 21:25:05

floor
kindjes in de suite?
hallo   ik vroeg mij af of kindjes van broers en zussen meegaan in de suite en  ook in het vervoer meegerekend worden? samen komen wij aan 6 kindjes! waarvan 2 bruidskindjes ik dacht dat onze ceremoniemeester deze had meegerekend maa...
Voorbereiding Reacties: 5 9-11-2010 20:33:16

miranda
bruidsboeket
Wij hebben al onze bruidsboeket besteld bij Sampermans in Nieuwerkerke
Bruidsboeket Reacties: 0 9-11-2010 19:47:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...