Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nele
misboekje
Hey bruidjes, ik ben opzoek naar leuke teksten voor in het misboekje te kunnen gebruiken. Kunnen jullie mij helpen?
Religie Reacties: 18 12-11-2010 17:56:10

Martine
trouwkledij man en kinderen
Hallo allemaal,   Wij zijn op zoek naar een kostuum voor zowel de bruidegom als de kinderen. Graag zouden wij graag de kinderen ongeveer hetzelfde willen aankleden als de bruidegom, maar dit is blijkbaar niet gemakkelijk te vinden. Voor de ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 12-11-2010 17:41:02

Roxanne
Uitnodigingen
Hey Bruidjes   Waar laten jullie je uitnodigingen drukken? Kennen jullie een drukker in regio Antwerpen?  En hoe lang duurt dit voordat ze klaar zijn.... ? Hoeveel kost dit ongeveer? zelf willen we een klassieke uitnodiging... ...
Uitnodigingen Reacties: 6 12-11-2010 16:53:51

Debbie
Binnenlocatie Brugge
Dag collega-bruidjes, bruidegommen en meer,   Met nog héél véél dagen op de teller zijn mijn verloofde en ik toch al zoveel mogelijk aan het vastleggen. Samen met de fotograaf zijn we gewonnen voor een fotoshoot op onze dag i...
Fotografie Reacties: 6 12-11-2010 16:31:03

annalisa
Zalen
ey iedereen ,, ik en mijn ventje zijn vandaag al een zaal gaan bezichtigen , maar ik was er niet overtuigd van . ik  ben gewoon van grote en warm zalen met decoratie tot en met zoals in italie . weet iemand zo een zaal omgeving Vlaams Braba...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 12-11-2010 16:18:11

evy
youniek bruidsmode
morgen ga ik samen met mijn zus en mama naar youniek bruidsmode in turnhout eens kijken voor mijn jurk?   iemand al ervaring gehad met deze winkel?    xx
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 12-11-2010 16:06:46

Nathalie
Kaarskesprocessie
Heeft iemand van jullie al ervaring met de Kaarkesprocessie? De producten op hun site zien er allemaal heel leuk uit in ieder geval.
Voorbereiding Reacties: 1 12-11-2010 15:19:41

Saskia
Couture Rachel Temse
Hallo,   Zijn er mensen die van plan zijn om een trouwkleed te kopen bij Couture Rachel in Temse of dit al gekocht hebben en nog moeten betalen? Gelieve mij eens een prive bericht te sturen.... Wegens het annuleren van mijn trouwkleed/trouwfee...
Voorbereiding Reacties: 0 12-11-2010 13:29:47

joyce
fotolocatie binnen gezocht regio Antwerpen
hoi medebruidjes,   Volgend jaar april stappen wij in het huwelijksbootje, voor onze fotoshoot zijn wij nog op zoek naar een toffe binnenlocatie bij slecht weer regio Antwerpen. We trouwen in Deurne, ons avondfeest gaat door in Massenhoven, du...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 12-11-2010 13:15:54

Nele
wanneer kan ik achter bruidsjurk gaan kijken
Hallo iedereen!   Wij trouwen op 06 mei 2011 , maar ik heb al van velen gehoord dat ik best nu al kan starten met de zoektocht naar een bruidsjurk. Anderen zeggen dan weer dat als ik in januari ga , het ook nog vroeg genoeg is. Wanneer kan ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 26 12-11-2010 8:40:36

Nele
dillema openingsdans
Dag verliefde koppeltjes,   Ik en mijn vriend hebben na lang denken twee liedjes gevonden die we als openingsdans kunnen gebruiken. We weten echt niet welk te kiezen!! Graag had ik jullie mening.   1. Kings of Leon: Sex on fire 2. ...
Openingsdans Reacties: 3 11-11-2010 21:47:40

Kim
Hof ter Buecken
Hoi allemaal!   We zijn volop zalen aan het bezoeken om ons trouwfeest te organiseren. Zeer leuk en spannend! Momenteel hebben we een zeer gevoel bij Hof Ter Buecken in Buggenhout. Welke ervaringen hebben jullie met deze feestzaal - posi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 11-11-2010 21:27:29

Daisy
Tekstje voor op het "Save The Date" kaartje
Hey creatieve bruidjes,   Hebben jullie som een leuk tekstje voor op het 3Save The Date" kaartje te zetten? Ik ben van plan om via Vistaprine de magneten te bestellen en ze met kerst mee met de kaartjes te versturen. Eventueel een tekstje wa...
Ideeën Reacties: 8 11-11-2010 21:20:56

vanessa
trouwvervoer (huifkar) gezocht
Hallo allemaal,   Wij trouwen op 2 juli 2011 in Vorselaar en we zijn nog op zoek naar trouwvervoer voor ongeveer 20 personen. We vinden een huifkar wel een leuk idee, omdat zowel ons burgerlijk huwelijk, ons kerkelijk huwelijk en onze feestlo...
Voorbereiding Reacties: 5 11-11-2010 21:09:23

Debbie
Trouw DJ gezocht!!
Dag iedereen! Wij zijn Dany en Debbie en zoeken nog een dj voor ons huwelijksfeest op 27 mei 2010! Dit gaat door in Sleidinge (Oost-Vlaanderen, 10 min van Gent!) Wie kan er iemand aanprijzen? Het is echt moeilijk om iemand te vinden zo via interne...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 11-11-2010 21:01:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...