Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

wendy
Huwelijksreis
Hallo,   Iemand een idee of je in feite echt kunt genieten van kortingen voor een huwelijksreis? of is het bv meer gewoon wat extra's op de kamer? Zouden graag een mooie reis maken naar een exotisch land, maar zie het niet zitten op 5000euro ...
Huwelijksreis Reacties: 7 9-11-2010 19:30:37

Lore
Ceremoniewagens regio Limburg
Hallo bruidjes !   Op 20 augustus 2011 treden mijn verloofde en ik in het huwelijksbootje. Veel voor die dag is al geregeld, het enige waar ons inspiratie aan ontbreekt is de ceremoniewagen...   Wie weet mooie auto's ter beschikking st...
Ceremonie Reacties: 5 9-11-2010 18:57:20

Claudia
Versiering zaal en kerk
Hallo bruidjes en bruidegommetjes,   Hebben jullie al een idee hoe jullie de zaal en kerk gaan versieren? Alle ideetjes zijn welkom!   Groetjes, Claudia 
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 9-11-2010 17:37:27

Inge
tips fotograaf
Beste bruidjes,   Wij zijn vorige week naar een trouwbeurs geweest en daar stond Upshot als huwelijksfotograaf. We waren onder de indruk van hun fotoboeken en ook hun stijl bevalt ons wel. Ze bestaan nog niet erg lang maar hun fotograaf heeft ...
Fotografie Reacties: 6 9-11-2010 16:49:13

Annelies
getuigen
Hallo,   Ik had graag mijn beste vriendin als getuige gehad, en mijn verloofde ook zijn beste vriend, nu zeggen onze ouders dat zij dan ook in de suite moeten lopen (kerk) en dus moet er ook een extra ceremoniewagen voorzien worden. ik dacht ...
Ceremonie Reacties: 12 9-11-2010 15:50:17

ilse
trouw verzet
Met een heel klein beetje pijn in men hart heb ik mijn account hier aangepast.  Wij gingen nl. aanvankelijk 21 mei trouwen en hebben dit verplaatst naar 02 sept 2011.  Dus de teller versprong van 192 dagen naar 296 dagen, pff nog zo lang.&n...
Voorbereiding Reacties: 7 9-11-2010 15:40:38

marta
trouwjurk verkopen
Twee dagen geleden heb ik de trouwrok en korset nog te maken op onder andere dit forum gezet op het te verkopen.  Ik heb er toen de reden bijgezet, het is zeker niet dat ik niet tevreden ben van mijn aankoop, het is een heel mooie rok met sleep...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 9-11-2010 14:07:47

marta
trouwjurk verkopen
Twee dagen geleden heb ik de trouwrok en korset nog te maken op onder andere dit forum gezet op het te verkopen.  Ik heb er toen de reden bijgezet, het is zeker niet dat ik niet tevreden ben van mijn aankoop, het is een heel mooie rok met sleep...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 9-11-2010 14:07:35

Kim
Droomjurk gevonden :)))
Dag bruidjes en gommetjes,   Gisteren ben ik voor de eerste keer kleedjes gaan passen samen met mijn mama en schoonma. Ik moet zeggen het was een zalig gevoel, voelde mijn net als een prinsesje!! Ik ben bij bruidskledij Steven geweest in Tor...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 9-11-2010 13:35:03

kelly
bruidegom zijn pak
Hey lieve bruidjes en gompjes !   Hier ben ik weer met mijn volgende vraag , ja kijk hoe dichter het allemaal zal komen , hoe meer dak wss wel zal vragen hoor...    Maar nu gaat het dus om het Pak van mijn aanstaande.    Hur...
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 9-11-2010 13:21:02

Dries
Cruise
Hallo!!! Heeft er iemand ervaring met een cruise? Dit interesseert ons enom als huwelijksreis. We zouden een vaarroute nemen met MSC en op de middellandse zee (griekenland, italie, mss egypte en israël)...
Locatie Reacties: 6 9-11-2010 12:13:37

lizzy
Band gevonden !!!
Lieve medebruidjes,   Ik heb mijn band gevonden namelijk BAMM (bamm.nl) en ben ook al wezen luisteren en meteen geboekt. Helemaal perfect voor ons qua repertoire en entertainment en natuurlijk prijs. Ze spelen namelijk alle stijlen door elkaar...
Muziek - Live Reacties: 1 9-11-2010 11:40:05

Saartje
Dj André - Gent
Hey bruidjes,   Ik ben op zoek naar een dj die sfeer brengt, maar ook een alternatieve muziekkeuze heeft. Heeft iemand ervaring met dj andré (Eagles)? Ben benieuwd naar muziek/sfeer/overgang tussen de liedjes/... http://www.everyone...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 8-11-2010 21:54:35

anke
nagimai
hallo   heeft er iemand ervaring met nagimai in roeselare? bruidskledij word er op maat gemaakt voor een mooie prijs.zo heb ik nu een foto doorgestuurd vorige week van mijn "droomkleed" en dit zouden ze kunnen maken voor 750euro.(kleed v line...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 8-11-2010 21:04:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...