Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Maria
adressering, thuiswonende kinderen zijn niet uitgenodigd
Hallo, even een vraagje ivm adressering. Met onze geboortekaartjes stuurden wij naar mensen met kinderen een kaartje met als adres Familie Janssens - Peeters. Nu willen de thuiswonende (soms al bijna volwassen) kinderen van onze familie en vrienden ...
Uitnodigingen Reacties: 6 6-11-2010 14:02:18

Graziella
Vraagje !!!!!!!!
Beste Bruidjes !!!   Anderhalf jaar lang heb ik mijn lief en leed omtrent het organiseren van onze trouw hier met velen gedeeld !!!! Nu zijn we 146 dagen getrouwd en kom ik even met een hééél rare vraag op de proppen !!! Heeft ni...
Voorbereiding Reacties: 1 6-11-2010 11:53:11

Roxanne
Gastenboek
Hey Bruidjes    Waar kopen jullie je gastenboek?  Via het internet of in een winkel...    Nog 230 dagen :-)   groetjes ! 
Voorbereiding Reacties: 6 6-11-2010 10:48:43

Claudia
voorblad misboekje
Hallo allemaal,   Ik ben op zoek naar een mooie tekening die ik op de voorpagina van ons misboekje kan zetten. Ik heb al eens gegoogled, maar ik vind niets naar mijn zin. Ik zoek meer iets met harten of ringen in elkaar of zo... Weet er iemand...
Religie Reacties: 7 6-11-2010 10:15:59

Ariane
DJ Van Dijck Mechelen
Hallo iedereen,   Wij trouwen volgend jaar in salons Van Dijck in Mechelen. Zij werken met eigen dj's waaruit we iemand kunnen kiezen. Heeft iemand al ervaring met de dj's van Van Dijck (heb je er zelf je trouwfeest gehad of bij hen naar een ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 6-11-2010 9:48:04

Inge
Trouwkleed regio waasland (antwerpen mag ook)
Hoi Op 26 maart 2011 geven wij ons ja-woord.  Omdat wij ons huwelijk klein houden, wil ik een goedkope trouwjurk die toch voor het nodige wow-effect zorgt. wie kan mij helpen?  alvast bedankt   groetjes Inge
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 6-11-2010 3:31:59

Wendy
taxi-bedrijf doet lastig!
Ik had een taxi-bedrijf op het oog maar ipv dat ze vragen naar waar moet u mailden ze het volgende:   Beste ,   U komt van de maan ? En u trouwdt op mars ? En uw familie halen we op in saturnus ? Met vriendelijke groeten,   i...
Voorbereiding Reacties: 23 6-11-2010 2:58:45

Elke
Mensen uit onze omgeving...
Hoi iedereen! Ik en mijn vriend wonen in Hemiksem. Wij zijn stilletjes aan op zoek naar een zaal, maar nog niets dat me echt aansprak, ale ik heb al enkele zalen gezien op hun website dan dat ik echt knap waren maar deze waren dan meestal wat te ver ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 6-11-2010 0:14:47

Evie
Verslag + foto's van onze dag '16Oktober2010'
  Vrijdag 15 oktober 2010 begon het al allemaal … -          voor de middag moest ik om 11h30 mijn gelnagels laten zette (Nagelstudio An in Lommel) Echt een aanrader, zo een aangename vrouw! ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 5-11-2010 22:23:35

Jessy
probleempje dagindeling
Hey allemaal,   Ik en men ventje raken het niet eens over een dagindeling, op den duur krijgen we er zelfs een puntkop van. wie wil er wat ideen meedelen over wat er een goede dagindeling zou zijn op je trouwdag zelf van 's morgens tot avondfe...
Ideeën Reacties: 5 5-11-2010 22:20:19

Jessy
problemen dagindelinng
Hey allemaal,   Ik en men ventje raken het niet eens over een dagindeling, op den duur krijgen we er zelfs een puntkop van. wie wil er wat ideen meedelen over wat er een goede dagindeling zou zijn op je trouwdag zelf van 's morgens tot avondfe...
Voorbereiding Reacties: 1 5-11-2010 22:16:56

sandy
trouwkleed
Heeft er iemand ervaring met E&R wedding in beringen? Heb maandag een afspraak. Spannend... groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 5-11-2010 21:40:29

Glenn
dj oost-vlaanderen
Wij trouwen volgend jaar 16/7/2011 en zijn op zoek naar een dj. Locatie: Herzele (oost-vlaanderen) Wie iemand kent of zich geroepen voelt, laat maar iets weten.   grtn,   Glenn
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 5-11-2010 19:37:32

blauw
Bruidstaart Bart Claes
Hallo allemaal!   Er zijn er ongetwijfeld die al een feest hebben gegeven of meegemaakt met de catering van Bart Claes. Nu ik ben op zoek naar foto's van verschillende bruidstaarten die door Bart Claes werden verzorgd. Kunnen jullie mij misschi...
Voorbereiding Reacties: 6 5-11-2010 16:40:17

blauw
Bruidstaart Bart Claes
Hallo allemaal!   Er zijn er ongetwijfeld die al een feest hebben gegeven of meegemaakt met de catering van Bart Claes. Nu ik ben op zoek naar foto's van verschillende bruidstaarten die door Bart Claes werden verzorgd. Kunnen jullie mij misschi...
Voorbereiding Reacties: 0 5-11-2010 16:40:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...