Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

niki
misvieringgedichten
Hallo,   weet er iemand of er sites bestaan met leuke, mooie gedichten of teksten voor in de misviering? Wij doen een viering zonder eucharistie.   Groetjes
Religie Reacties: 9 3-11-2010 0:33:14

sanne
trouw op een vrijdag
heb eens een vraagje ,wij trouwen op vrijdag 6 mei ,nu denkt mijn toekomstige dat er bijna niemand naar de kerkelijke dienst gaat komen en hij denkt ook dat er meer mensen vroeger naar huis gaan gaan op het feest , heeft iemand er ervaring mee ?
Locaties - Viering Reacties: 20 2-11-2010 22:07:29

Benjamin
trouwringenjacht
Hey allemaal, zucht, vandaag wat gaan rondkijken voor trouwringen, maar auwtccch wat een dure prijzen. Zo duur dat ik precies al zou willen afstappen van echte trouwringen maar mss eerder naar gewone gelijkaardige ringen te gaan. ZIjn er onder ...
Voorbereiding Reacties: 13 2-11-2010 21:32:04

lizzy
Bruidjurk huren?
Beste mede Bruidjes, Heeft iemand toevallig ervaring met het huren van een bruidsjurk? Zo ja, is dat bevallen? Hoe zat het qua maat en wat was de prijs?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 2-11-2010 20:29:14

elke
pianopartituren gezocht
Hoihoi,   Heeft iemand pianopartituren liggen van de roos van ann christy en van use somebody van kings of leon?   Groetjes
Muziek - Live Reacties: 4 2-11-2010 20:12:45

sabrina
Groot probleem openingsdans
Hallo bruidjes   Ik zit met een groot probleem = mijn toekomstige danst niet.... voor hem is een openingsdans geen must.... op 1 tegel slowen is genoeg... en ik dans zo graag. Heb op het forum al een paar andere ideën gezien, maar die z...
Openingsdans Reacties: 4 2-11-2010 20:10:14

lizzy
Live band
Ligt aan mij of nemen de meeste mensen tegenwoordig een DJ voor de feestavond? Ik ben namelijk op zoek naar een live band voor onze feestavond. Naar mijn mening maakt een live band gewoon veel meer feest sfeer dan een DJ, maar het is inderda...
Muziek - Live Reacties: 10 2-11-2010 20:07:29

eline
Kos of Rhodos: welk hotel???
Dag bruidjes en gompjes   Wij willen op huwelijksreis naar een grieks eiland, liefst Kos. Heb al veel gebladerd in de brochures van jetair en thomas cook. Ons oog viel op porto bello royal in kardamena (kos). Iemand ervaring mee? Of met een an...
Voorbereiding Reacties: 7 2-11-2010 19:20:08

Miet
Kleed gevonden, nu nog de schoenen...
Hoi Dames,   Gisteren heb ik mijn kleed gevonden! Heel tevreden met mijn keuze en verlang naar mijn eerste pas in april... Ik zou tegen mijn eerste pas schoenen en lingerie moeten hebben. Kent iemand een winkel waar ik één van beide...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 2-11-2010 19:07:29

Tamara
dj Bartje
hallo iedereen! heeft iemand al ervaring met dj Bartje? we hebben hem al een mail gestuurd dat we geïnteresseerd zijn en hij stuurde terug dat we een voorschot van 200€ moesten storten op de rekening en dat het dan geboekt is. is dit de...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 2-11-2010 18:53:32

Bert
DJ Halle
Beste mede-forumlezers   Wij zoeken een geweldige DJ voor ons trouwfeest in Halle. Iemand die de sfeer kan verzekeren, zelf creatief is en de avond aanvoelt. Iemand een suggestie in deze regio?   Dikke merci Bert
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 2-11-2010 18:19:51

Stephanie
Vrijzinnige viering - Ervaring met UVV & ervaring met CMD Turnhout?
Hey allemaal,   Volgende week woensdag hebben wij een eerste afspraak met iemand van CMD Turnhout. Graag had ik geweten wat jullie van de medewerkers vinden. Hoe jullie zich bij hen voelen... In mijn vorig bericht waren er enkelen die pas op ...
Ceremonie Reacties: 3 2-11-2010 14:44:40

Wendy
trouwjurk te koop/huur
Weet iemand waar je een goedkoop kleed kunt kopen of huren? Liefst in de regio Antwerpen (Centraal)- Heist-o/d-Berg   We hebben nog maar 50 dagen te gaan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 2-11-2010 14:16:29

Lynn
The next step
Beste bruidjes   Hier zit een wel heel gelukkig bruidje, niet alleen gaan ik en mijn vriend trouwen op 22 september 2012, we gaan ook aan kindjes beginnen. Onze kinderwens is sterker dan ooit en we kunnen echt niet meer wachten :) ben een paar m...
Voorbereiding Reacties: 3 2-11-2010 14:00:29

Kelly
Bridezilla: jaja ben het geworden :-/
Ja hier een eerste staal van bridezilla: mijn verloofde zal het geweten hebben!   Zoals al een paar keer hier op site verteld: wij hebben onze trouwringen in Turkije gekocht... Nu gaat daar een heel verhaal aan vooraf, ik wil die jullie besp...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 2-11-2010 12:21:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...