Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

heidi
fotograaf
hallo, mijn zus trouwt op 25 Juni 2011 (normaal ging dit pas December 20011 zijn), nu zijn we dus vollop in de voorbereidingen... (ik regel zowat de trouw van mijn zus, dit heeft ze me toevertrouwd), nu zijn we op zoek naar een fotograaf/of student ...
Fotografie Reacties: 16 3-11-2010 20:11:59

Sofie
Dj Bertotal
Hoi bruidjes en bruidegommetjes! Heeft er misschien iemand ervaring met dj Bertotal uit Lommel?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 3-11-2010 19:44:46

Jessie
ervaring met naaisters?
Hallo iedereen,   Aangezien ik mijn droomkleed niet vind, zou ik het laten maken. Heeft iemand ervaring (positief of negatief) met Isabelle Stepman of Veerle Vermeire?   Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 3-11-2010 19:08:10

Sarah
Kleur doortrekken
Hallo   Wij werken niet echt rond een thema maar wel met een kleur dat we in alles willen laten doorlopen. We kiezen voor de kleuren wit en fushia roos. Mijn boeket, de corsages, rozenblaadjes, menukaarten,… zal met fushia zijn Hebben jull...
Voorbereiding Reacties: 5 3-11-2010 18:59:57

Sarah
Kostuums suite - Labaere
Hoi   Voor de mannen van de suite willen we allemaal dezelfde kostuums. We zouden deze bestellen bij Labaere in Zottegem     Iemand ervaring met deze winkel? Hoe ga je hiervoor eigenlijk te werk? Eerst het bruidspaar de kostuums gaan k...
Kledij - Suite Reacties: 5 3-11-2010 18:59:12

Sarah
Suite en bruidspaar samen toekomen aan kapel?
Hallo   Ik ben volop met de voorbereidingen bezig en zit dan ook met veel vraagjes Graag had ik jullie advies voor volgende:   Wij hebben om 13u de gemeente en om 14u trekken wij met de suite naar hat kasteel waar om 16u de viering zal door...
Voorbereiding Reacties: 2 3-11-2010 18:57:01

Roxanne
Huwelijkskaars
Hey bruidjes waar kopen jullie je huwelijkskaars en wat kost dit ongeveer? groetjes
Ceremonie Reacties: 8 3-11-2010 18:13:08

Ellen
Huwelijksreis naar Amerika
Dag bruidjes en bruidegoms   Mijn vriend en ik zouden ooit graag eens naar New York gaan. Omdat zo'n reis naar Amerika niet goedkoop is, willen we dit als huwelijksreis doen. (En ook omdat mijn vriend alleen voor deze ene keer 2 weken op reis ...
Huwelijksreis Reacties: 9 3-11-2010 18:11:45

Gitte
Past een parelketting bij een fijne strasshaarband?
Hallo,   Ik zag een mooie parelketting, maar ook een fijn strasshaarbandje. Vinden jullie dat dit samen past? Waar vonden jullie de sieraden voor julie huwelijk?   Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 1 3-11-2010 18:11:41

Valerie
vrijgezellenavond
Hallo allemaal,   Ik ben zelf verloofd, maar mijn getuige is ook verloofd. Voor haar vrijgezellenavond zijn we op zoek naar het kleed van Jessica Rabbit. Heeft er iemand een idee waar ik dit kan vinden, of het patroon?   Bedankt Groetjes, ...
Voorbereiding Reacties: 0 3-11-2010 14:28:08

Maartje
Graveren in trouwringen
Hallo bruidjes en gommetjes!   Wij hebben bijna 2 maanden geleden onze trouwringen gekozen en zijn er echt heel erg blij mee! Nu gingen we al eens kijken omdat mijn verloofde zijn ring klaar was, en in zijn ring was ookal gegraveerd.   ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 3-11-2010 13:01:44

Katrien
ceremoniemeester gezocht
Hallo,   Door het aanpassen van onze datum zijn we helaas ook onze ceremoniemeester kwijt... onze trouwdatum is 3/9/2011. Wij zijn op zoek naar iemand uit omgeving Beveren, SintNiklaas, Tips zijn welkom!!
Ceremonie Reacties: 4 3-11-2010 12:16:29

Saskia
Couture Rachel
Hallo,   Zijn er mensen die van plan zijn om een trouwkleed te kopen bij Couture Rachel in Temse of dit al gekocht hebben en nog moeten betalen? Gelieve mij eens een prive bericht te sturen.... Wegens het annuleren van mijn trouwkleed/trouwfee...
Voorbereiding Reacties: 0 3-11-2010 11:49:07

Linsay
spulletjes te koop
dag dames,   gisteren waren we een maandje getrouwd! Wat gaat de tijd toch snel! Twas een prachtige dag! Nu heb ik een paar dingen te koop zoals mijn curlies in m'n haar, heb in totaal 8 stuks, met strassteentjes en parel in het midden. Dan...
Ideeën Reacties: 2 3-11-2010 11:36:22

sarah
Ian stuart
Zijn er nog bruidjes die een kleedje hebben van Ian stuart???   Ik heb gisteren mijn droomkleedje gevonden ian stuart bermuda ik was meteen verliefd op het kleedje alleen nu ik er zo over nadenk vind ik het veel geld voor maar 1 dag. Ik weet ze...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 3-11-2010 9:13:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...