Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

jeannie
buiten -en binnenlocatie trouwfoto's omgeving Lanaken-Genk_Hasselt
Hallo medebruidjes en -gommekes,   Vorige week hebben we ons contract getekend met onze fotograaf. Nu vroeg hij waar we onze trouwfoto's wilden laten maken, maar daar hadden we niet  verder over nagedacht omdat ons keuze al gemaakt w...
Fotografie Reacties: 6 28-10-2010 20:52:05

Karine
HOEPELROK MET 1 RING gezocht
Goedavond,   Ook ik ben op zoek naar een hoepelrok. Weet iemand een plaats waar je deze economisch kan aankopen of huren... Ik vind 80 EUR voor een hoepelrok toch veel.. Hoewel ik al gelezen heb dat sommigen er nog meer voor betaalden... &nbs...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 28-10-2010 20:30:31

dorien
trouwvervoer
dag bruidjes en co;-)   Wij zijn op zoek naar een amerikaanse taxi (yellow cab) Wij hebben voor de familie een americaanse schoolbus dus leek het ons mooi om een americaanse auto voor ons te hebben. Het probleem is dat deze moeilijk te vin...
Ceremonie Reacties: 1 28-10-2010 20:09:10

Sarah
Jurk verdwenen van site
Dag bruidjes   Over 2 weken ben ik mijn droomjurkje gaan bestellen Het is de Elouise Royal van Maggie Sottero geworden   Nu zie ik vandaag dat hij van de site is verdwenen, zou dit van een oude collectie kunnen zijn?   Pfff zola...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 28-10-2010 19:59:09

Marie
Lang of kort kapsel ???
Hoi medebruidjes !   Ik zit met een probleempje. Ik heb altijd redelijk lang haar gehad, maar wegens stress en verven van mijn haar gingen mijn punten meer en meer splitsen. Mijn haar was uiteindelijk zo futloos geworden dat ik het heb lat...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 28-10-2010 19:33:46

joy
muziek voor in de kerk
Hallo bruidjes!   ik heb al enkel liedjes in gedachten die ik graag in de kerk zou horen. Ik ben er nog niet uit wat ik graag zou hebben als intredelied. Ik heb 3 volwassen bruidsmeisjes en een jongen en meisje als bruidskindjes die zullen voo...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 28-10-2010 18:54:42

Lindsay
Paniek !!!!! Er loopt het één en ander mis!
Lieve medebruidjes,   ik begin serieus in paniek te raken! Ik ben nu al ongeveer anderhalf jaar bezig met het plannen van mijn huwelijk. M.a.w. alles ligt al een dik jaar vast: zaal, traiteur, dj, vervoer, ceremoniemeester. Tenminste dat...
Ceremonie Reacties: 7 28-10-2010 18:24:34

Jaíme
Naaister / retoucheuse gezocht in omgeving Gent
Dag mede-bruidjes   Ik heb onlangs mijn droomjurk gekocht bij Pronovias in Lille tijdens een Vente Privée. Het voordeel was dat de jurk in kwestie meer dan de helft goedkoop was en precies paste binnen mijn budget. Omdat het echter om een ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 28-10-2010 17:27:35

Isabelle
Fotolocatie Leuven in winter
Hallo,   Wij trouwen op 12/02/11. Hartje winter dus. We zijn nog op zoek naar leuke fotolocaties in of rond Leuven. Indien het weer het toelaat zouden we graag buiten foto's nemen (Begijnhof, Arenbergpark, Abdij van't park). Maar wat indien het ...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 28-10-2010 13:53:15

jessica
feestzaal
hallo iedereen   wij hebben een paar feestzalen afgegaan en nu hebben we er ene in de buurt genomen ik dacht dat ik van mijn stoel lag toen hij de prijs zei voor 58 volwassenen en 13 kinderen komen we op een prijs van 4000 Euro ik vond het ee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 19 28-10-2010 13:40:00

Kelly
Haaraccessoires
Help! Ik vind nergens mooie haaraccessoires. Heb al heel internet afgezocht naar websites en buiten die sites waar je zowat alles kan kopen, vind ik niets van websites. Ik zou een mooie speld om mijn haar langs zij op zij te steken of eventueel een ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 10 28-10-2010 13:26:18

jessica
ringen
hallo, iedereen weet iemand waar ik ni te duur maar toch mooie trouwringen kan kopen ?? groetjes  
Ideeën Reacties: 10 28-10-2010 11:25:23

Annelies
De perfecte teint
Beste mede-bruiden en iedereen die dit leest. Ik ben op zoek naar de perfecte make-up voor een mooie egale teint. Ik wil geen schoonheidsvlekjes zien of niets, gewoon mooi egaal en fris. Kan iemand mij helpen? wat raden jullie mij aan? Ik denk d...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 28-10-2010 10:43:19

kristof
fotolocatie gezocht regio lier,nijlen ,herentals
zou graag een originele locatie vinden iets met graffiti of zo en een gewone locatie om wat afwisseling te hebben hopelijk kunnen jullie ons helpen alvast bedankt kristof&petra
Locaties - Fotografie Reacties: 4 28-10-2010 10:37:11

wendy
Bruidskindjes
Goedemorgen!!   Ik was al even aan het denken hoe ik de bruidskindjes zou aankleden. Heeft iemand leuke adressen waar ze schone kleedjes hebben aan een betaalbare prijs? Ik heb 3 meisjes die ik aankleedt, dus is wel al de moeite :-) Missch...
Kledij - Suite Reacties: 10 28-10-2010 10:09:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...