Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Els
schoonzus wil aandacht
Dag bruidjes,   Er moet mij toch iets van het hart. Twee jaar geleden is mijn broer getrouwd met mijn schoonzus. Zij heeft geen gemakkelijke persoonlijkheid, heeft een totaal andere opvoeding gekregen dan ik en mijn broer en wil constant in d...
Uitnodigingen Reacties: 7 27-10-2010 12:31:24

Sarah
Videography OF Noafilm ?
Hey allemaal,   Iemand ervaringen met Videography of Noafilm als videograaf? Zijn sterk aan het twijfelen tussen beide. Voor ons mag er sowieso wel wat "cameria- effect" in zitten en ook met muziek met wat tempo in!   Alvast bedank...
Video Reacties: 3 26-10-2010 23:22:26

natasja
avondfeest in la grange massenhoven
hey iedereen ,   wie doet ook zijn avondfeest in la grange te massenhoven ?     groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 26-10-2010 22:55:11

Sylvie
Dringend op zoek naar een zaal regio Kortrijk - Waregem - Deinze
Goedenavond,   Wij zijn dringend op zoek naar een warme, sfeervolle, stijlvolle en vooral romantische feestzaal. Wij hadden graag ergens in september 2011 getrouwd maar na een rondvraag bij enkele zalen leek dit toch niet zo evident. Nu overw...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 26-10-2010 21:11:01

Lesley
Ervaringen met Sabine Showanek van " 't Verstand van Leven"
Dag verloofden , We hebben ervoor gekozen om een viering te houden met Rent a priest. Volgende week hebben we een afspraak met Sabine Showanek van 't Verstand van Leven. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe is het contact verlopen? Groetjes Lesley
Ceremonie Reacties: 0 26-10-2010 20:47:56

Elke
Zaal gezocht...
Hoi iedereen!   Aangezien je met een zaal zoeken best op tijd begint ben ik er toch al mee bezig! Nu zoeken wij een zaal in de regio Wilrijk, Hemiksem, Aartselaar, Schelle, Kontich, Edegem,...en alles daarrond of anders in stad Antwerpen! Alle s...
Locaties - Feestzaal Reacties: 18 26-10-2010 20:45:17

Tina
Franse muziek voor in de kerk
Hallo iedereen,   Wij zijn volop bezig aan ons misboekje en aan het zoeken naar nummers. Kennen jullie misschien enkele franse liedjes om te spelen in de kerk?    
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 26-10-2010 20:15:00

marta
bruidjes met migraine?
misschien wel een rare vraag maar zijn hier nog bruidjes die migraine hebben? Ik krijg het bv vaak als ik me opwind over iets of een drukke dag heb, wat een huwelijksdag wel kenmerkt.. hoe hebben jullie dit opgelost of voorkomen? preventieve pijnstil...
Voorbereiding Reacties: 10 26-10-2010 19:59:08

sabrina
hair extensions waasland
Hallo bruidjes Ik heb een kapsel gevonden dat ik leuk vind maar vrees dat mijn haar er net niet lang genoeg voor is. Ik heb al haar tot net voorbij de schouders maar toch... nu heb ik gehoord/gevonden clipextension en ringextensions. Heeft iemand...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 26-10-2010 19:43:51

Evelien
Bedankjes
Hey allemaal!   Ik loop al een tijdje rond met een vraag maar niemand in mijn familie lijkt het antwoord te weten...   Ik vraag me af of, indien je voor je gasten op het avondfeest bedankjes voorziet (snoepjes, chocolade, zeepjes, ... m...
Voorbereiding Reacties: 9 26-10-2010 19:41:01

Sarina
Gothic trouwjurk
Hallo,   Sinds mijn vriend mij ten huwelijk vroeg en we zo stilletjes aan een beetje aan het zien zijn hoe onze grote dag eruit gaat zien ben ik aan het surfen om een kleedje/rok/korset... te vinden in de "Goth" mode. Omdat we beide...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 26-10-2010 18:00:02

Lien
kostuum op maat
hey medebruidjes en bruidegommen!   Onze dag komt steeds dichter! Het wordt tijd dat we eens voor het kostuum van mijn ventje gaan kijken. Hij wil heel graag een pak kopen, liefst zelfs op maat laten maken. we zijn langs geweest bij delluomo in ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 7 26-10-2010 17:12:57

Ellen
fotolocatie omgeving Asse
Hoi,   Wij trouwen op 2 juli 2011 in Kobbegem en zijn volop op zoek naar fotolocaties zowel binnen als buiten. Iemand ideeën?   Alvast bedankt,  
Locaties - Fotografie Reacties: 4 26-10-2010 15:47:39

irka
Prachtige trouwjurk te koop
Hallo toekomstige bruiden      Hiermee  wil ik mijn prachtige trouwjurk bedien voor heel gunstige prijs. Hij is versierd met swarovski steentjes ook op de onderkant zijn er verspreid swarovski steentjes . helaas op de foto k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-10-2010 15:38:23

An
DJ Blue moon
Hey iedereen,   onze zaal werkt samen met de DJ's van Blue Moon. Wij gaan proberen om zo snel mogelijk eens langs te gaan om 1 van hun DJ's te kiezen. Heeft er al iemand ervaring met Blue Moon? 
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 26-10-2010 15:08:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...