Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Niki
Huwelijksreis Las Vegas, waar boeken?
Warr hebben jullie je (huwelijks)reis naar Las Vegas geboekt? Welk hotel en welk type kamer?   Groetjes,   Niki
Huwelijksreis Reacties: 9 24-10-2010 12:25:13

Lien en Angelo
Kostuum Cossmo
Hallo allemaal,   Voor het kostuum van de bruidegom viel het oog op volgend ontwerp van Cossmo. http://www.bruidspaleis.nl/collectie/cossmo/afb/_MG_0414.jpg   Dit kostuum vind ik zeer mooi en zeer naar mijn zin.   Weet er so...
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 24-10-2010 11:40:29

Nathalie
binnenlocatie dendermonde
Hallo!! De fotograaf is vastgelegd, nu weet ik wel enkele mooie locaties zijn in dendermonde zelf, maar ik kan me er maar geen bedenken voor als het regent. het is zo dat wij 's middags een pick nick voorzien en dan foto's zouden laten nemen i...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 24-10-2010 11:34:02

Sofie
Raad eens hoeveel ik van je houd - verhaal misviering
Hallo, Ik ben op zoek naar een verhaaltje voor ons misboekje. Graag had ik de tekst 'Raad eens hoeveel ik van je houd' gebruikt, aangezien mijn schoonzus en een nicht van me dit verhaaltje ook gebruikt hebben. Ben ik op zoek naar een ande...
Ceremonie Reacties: 5 24-10-2010 11:17:31

joke
zoektocht is begonnen
Gisteren voor de eerste maal trouwjurken gaan passen. Op dit moment ben ik er nog helemaal niet wijzer van geworden, ik ben er juist helemaal verward van geworden. Pfff ik weet het echt niet. De meeste jurken past mij gewoon mooi, maar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 24-10-2010 10:38:25

Evi
Trouwjurk gevonden!!! (bij Honeymoonshop)
Hallo iedereen,   Na een maandje geleden mijn zoektocht te beginnen naar de perfecte jurk heb ik ze eindelijk gevonden! Na eerst Pierre-Yves te proberen (slechte ervaring) en dan La Sposa Roeselare (heel goede ervaring) ben ik het in Nederland...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 24-10-2010 10:30:45

Evelien
To do lijst
Hey allemaal,   Het is nog een tijdje maar ik heb toch maar al een to do lijst opgesteld in de hoop zo een beetje een overzicht te behouden en niets te vergeten ;-). Wat denken jullie? Klopt hij een beetje of ben ik toch nog iets vergeten? En ...
Voorbereiding Reacties: 7 24-10-2010 10:21:21

Sarah
Krulwilgtakken in de buurt van Lier?
Hallo lieve allemaal,   Misschien hebben jullie al mijn postje gezien over de krulwilg takken. Dankzij de vele reacties begrijp ik nu dat ik meerdere mensen nodig heb die een paar takken kunnen missen. Helaas is het moeilijk hiervoor het hele...
Ceremonie Reacties: 1 24-10-2010 10:11:24

Sarah
Krulwilgtakken in de buurt van Lier?
Hallo lieve allemaal,   Misschien hebben jullie al mijn postje gezien over de krulwilg takken. Dankzij de vele reacties begrijp ik nu dat ik meerdere mensen nodig heb die een paar takken kunnen missen. Helaas is het moeilijk hiervoor het hele...
Ceremonie Reacties: 0 24-10-2010 10:11:24

lies
Droomjurk gevonden !!!
Dag bruidjes,   ook ik ben één van de gelukkige bruiden die hun droomjurk gevonden hebben... Gisteren een bezoekje gebracht aan Maxim's couture in Aarschot en Boetiek Lief in Loksbergen. Na wel 50 kleedjes aangehad te hebben bleven ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 24-10-2010 9:08:48

Marlies
er ook een beetje bij...
hallo,   Spannend, mijn eerste berichtje op deze site... We trouwen pas in 2012, maar ben toch al wat aan het rondneuzen, en ik had meteen ook een vraagje... Mijn vriend z'n zus is 12 jaar geleden gestorven toen ze 6 was, en we hadden graag ...
Ideeën Reacties: 5 24-10-2010 1:02:24

nathalie
hier zit een ongeduldige bruid :)
heey heey ,   goh ik kan al niet langer wachten tot het april is zijn er nog bruidjes die niet langer kunnen wachten? ik heb het serieus te pakken hoor!!! alles is geregeld ,buite de uitnodigingen en misboekjes die ik nog aan het fabricer...
Voorbereiding Reacties: 5 24-10-2010 0:42:28

Gitte
Waar vonden jullie schoen voor jullie huwelijk? Adresjes zijn welkom!
Hallo,   Ik vroeg me af waar ze mooie en praktische trouwschoenen verkopen. Ik ben zelf van Scherpenheuvel, maar weet niet direct een winkel zijn...   Groetjes Gitte
Kledij - Accessoires Reacties: 5 23-10-2010 23:47:39

Katrien
Auto - volvo P1800 of kattenrug gezocht
Hallo bruidjes   Voor ons huwelijk ben ik op zoek naar een volvo P1800 (indien mogelijk een Jenssen) of een volvo kattenrug. Wie kan ons helpen ?   Tnx,   Katrien
Voorbereiding Reacties: 0 23-10-2010 22:31:49

Sarah
Entertainer voor tussen de soep en het hoofdgerect gezocht
Hoi bruidjes   Ik zoek iemand die het publiek entertaint vor tussen de soep en het hoofdgerecht Ik had gedacht aan een accordeonspeler die allemaal liedjes van vroeger zingt. Waar vind ik dit? Liefst natuurlijk aan een schappelijke prijs He...
Ideeën Reacties: 3 23-10-2010 21:28:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...