Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

evy
Op zoek naar concert lampjes
Hallo, wij zijn nog op zoek naar concertlampjes of ook wel push-lampjes genoemd. (zoals op NOTP) Weet iemand waar we die kunnen vinden? We hebben er ongeveer 100 nodig maar meestal moet je blijkbaar een veel grotere hoeveelheid bestellen. Groetjes,...
Ideeën Reacties: 4 20-10-2010 15:02:40

Britt
Mariachi, Latino, etc. band gezocht
Hallo iedereen   Nu onze ideeën stilaan vorm beginnen te krijgen, zit ik nu ineens met het idee om ons feest helemaal af te maken met een live optreden van een Latino of Mariachi band.   Nu vindt ik hier heel weinig of niets over ...
Muziek - Live Reacties: 7 20-10-2010 14:15:59

wendy
feestzaal regio Halle
hey, zij zijn pas verloofd en op zoek naar een feestzaal regio Halle. kan iemand soms helpen met wat ervaringen van zalen in de buurt? kan iemand mij ook vertellen wat een zaal ongeveer kost? heb daar niet echt een idee van en had prijs gevraag in d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 20-10-2010 13:26:19

hilde
naamkaartjes, plaatsen aan tafel
Hallo !   Ik vroeg mij af of jullie de mensen ook vaste plaatsen geven aan de aangewezen tafel ?  Wordt dat nog gedaan ?   Of mogen de mensen vrij plaats nemen aan de aangewezen tafel ?   Groetjes, Hilde     &n...
Voorbereiding Reacties: 15 20-10-2010 11:33:00

Kelly
Trouwzaal waasland
Hey allemaal, wij zijn nog op zoek naar een feestzaal in de regio waasland. Iemand ideeën? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 20-10-2010 11:25:45

Kirsten
datum vrijhouden
 Hey allemaal,   ik heb even een beetje raad nodig. Wij zouden op ons feest een aantal van onze collega's willen vragen. Nu zouden we dus graag hebebn dat die collega's ook onze trouwdatum vrijhouden. We hebben echter geen save the date kaa...
Ideeën Reacties: 3 20-10-2010 10:30:28

ilse
misboekjes
wie wil me eens hun misboekje doormailen om ideeen op te doen?   ilsebyls@hotmail.com   dank u, groetjes Ilse
Locaties - Viering Reacties: 2 20-10-2010 9:13:38

Sofie
Dessertenbuffet: welke?
Wat zit er gewoonlijk in een dessertenbuffet? Wij mogen zelf suggesties geven, maar ben nog op zoek naar inspiratie :-)
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 20-10-2010 9:08:42

nancy
getuigen
Hey,   Heb eigenlijk geen enkel idee wat te geven aan onze getuigen. Wat geven jullie zoal?   Groetjes Nancy
Voorbereiding Reacties: 6 20-10-2010 8:30:15

Tinneke
trouwringen - fede di oro
Hey!   Ik lees hier geregeld dat mensen bij Fede Di Oro gaan voor hun trouwringen. Voor ons is dit een heel eind rijden, en ik zie er niet zo direct ons ding tussen. Zijn er daar ook ringen zoals bij http://www.wimmeeussen.be/? Wat is er zo spec...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 20-10-2010 8:02:22

Karine
honeymoonshop - koonings in NEDERLAND --> de moeite?
Goedemorgen,   Zijn er hier mensen die daar hun kleed gekocht hebben? Het lijkt me of ze daar zooooo veel keuze hebben... klopt dit? Vind je de kleedjes vanop hun site daar allemaal terug? En Is de prijs zoveel goedkoper dan hier? Ladybird l...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 20-10-2010 7:50:57

Charlotte
de perfecte weddingcake
Hey mede lotgenoten ;-)    Wij zijn nog steeds op zoek naar een echte Amerikaanse (stapel) , impressionante huwelijkstaart. Wij zijn van Beerse, bij Turnhout... En het is niet zo evident om een adresje in de buurt te vinden. Heeft iemand ...
Voorbereiding Reacties: 5 20-10-2010 7:36:15

jeff
viering boekje
Heeft iemand originele boekjes, van hun niet katholieke viering. Altaarnatief of zo, wil je me er eentje sturen aub...  
Religie Reacties: 7 19-10-2010 21:33:33

jeannie
fotograaf regio limburg....
Hallo,   Ik ben op zoek naar een leuke, creatieve fotograaf voor ons huwelijk op 4 juni 2011. Alle tips zijn welkom. ( en natuurlijk hun prijzen ook...) Alvast bedankt!
Fotografie Reacties: 10 19-10-2010 21:30:19

Kim
Fede di oro - wanneer gaan kijken? wanneer betalen?
Hey!   Tijd voor het volgende hier, de trouwringen :) Hiervoor wil ik zeker naar Fede di oro maar wanneer doen we dit best? Is januari nog op tijd of niet? En betaal je een voorschot (hoeveel?) en wanneer de rest? 
Ideeën Reacties: 9 19-10-2010 20:57:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...