Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nancy
Disco EXPRESS uit Knokke-Heist
   Hallo, volgend jaar stappen wij in het huwelijksbootje. Wij zijn op zoek naar een goede, betaalbare DJ. Heeft er iemand ervaring met Disco Express uit Knokke-Heist?   Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 17-10-2010 21:54:57

Nancy
Onbeschoft !
Mijn schoondochterke, haar zus en ik hadden vorige vrijdag een afspraak bij Farah Love in Zwijndrecht. De winkeldame zat achter haar computer en we moesten even wachten. De toekomstige bruid legde uit welk kleed ze in gedachte had en vroeg of we de ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 17-10-2010 21:37:01

Sofie
Prijs Cermo
Dag bruidjes,   ik ben enkele weken geleden voor de 1ste keer trouwkleedjes gaan kijken en passen in Cermo (Turnhout). Ik heb daar al enkele mooie kleedjes gevonden maar zou graag nog een beetje rondkijken voor ik beslis. Mijn vraag was nu of ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 17-10-2010 21:07:17

Sarah
Wie is er getrouwd met de goede herder??
Hallo bruidjes   Ik heb voor onze trouw een viering geboekt met de goede herder (we trouwen in een kapel) maar gezien we nog nooit naar zo'n viering zijn geweest, weet ik begot niet aan wat we ons mogen verwachten   Is er hier nog ieman...
Ceremonie Reacties: 1 17-10-2010 20:04:40

Ursula
Hoe vraag je de genodigden om voor het avondfeest "lange" kledij te dragen?
Vorig jaar ben ik naar een trouwfeest geweest waar iedereen in het lang was, ik dacht eerst "Amai" maar uiteindelijk vond ik het schitterend!!!! Wij trouwen op 03/09/2011 en ik had graag gehad dat op ons avondfeest iedereen in het lang kwam, weliswa...
Kledij - Suite Reacties: 5 17-10-2010 19:59:43

Nele
Make-up Kontich
Hallo, ikzelf ken niets van make-up maar wil er op mijn dag toch stralend uitzien. Daarom wil ik nu reeds wat testen. Kan er iemand adressen of personen aanbevelen voor de regio Kontich? Bedankt! Nele
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 17-10-2010 19:43:10

Nele
Make-up Kontich
Hallo, ikzelf ken niets van make-up maar wil er op mijn dag toch stralend uitzien. Daarom wil ik nu reeds wat testen. Kan er iemand adressen of personen aanbevelen voor de regio Kontich? Bedankt! Nele
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 17-10-2010 19:43:05

Benjamin
Bellenblazen
Hallo allemaal,   wij zijn op zoek naar goedkope bellenblazers voor bij het buitenkomen van de kerk. Liefst met sop dat geen vlekken maakt. Heb echter geen zin om veel verzendingskosten te betalen dus zoek er in België. De gewone kla...
Ceremonie Reacties: 7 17-10-2010 19:33:50

Niki
Menukaarten
Hoe pakken jullie het aan met de menukaarten? 1 per tafel van hoeveel personen? 1 per persoon? 1 per hoeveel personen?     Bedankt !!!
Voorbereiding Reacties: 10 17-10-2010 19:21:18

Niki
Huwelijksreis, ja of nee, wanneer?
Hoi medebruidjes,   Gaan jullie op huwelijksreis? Gaan jullie onmiddelijk na het feest? Gaan jullie achteraf (tijdens schoolvakanties voor de kids) Waar gaan jullie naartoe en hoe lang?   Wij zouden 1 week naar Las Vegas gaan.
Huwelijksreis Reacties: 12 17-10-2010 19:20:21

Katrien
Nog 12 dagen!
Hoi,   de stress begint te komen... vooral omdat ik steeds denk dat ik wat vergeet. Zijn er nog last-minute tips?   Groetjes Katrien
Voorbereiding Reacties: 2 17-10-2010 19:19:47

kath
betaalbare zaal gezocht vlaams brabant of mechelen , zemst
Hallo,   wij zijn nog steeds op zoek naar een betaalbare zaal waar we ons huwelijk kunnen doen. we zouden graag zelf voor den drank zorgen en een buffet laten komen. Kan iemand ons helpen ? Weet iemand een zaal voor 100 personen dat niet te duur...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 17-10-2010 17:45:51

Sara
ceremoniemeester
Hallo,   Raden jullie mij een ceremoniemeester aan? Wie heeft ervaringen hiermee? En wie raden jullie dan aan in regio Antwerpen?   Groeten
Ceremonie Reacties: 3 17-10-2010 17:05:12

Alien
bruidskapsel
Hallo Ik ben op zoek naar een kapster aan huis in west-vlaanderen. Kan iemand mij helpen? 
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 17-10-2010 16:50:48

suzy
test bruidskapsel nr 1
Hallo   ik heb gisteren een test kapsel laten doen. Normaal gezien heb ik mijn haar altijd in een staart. enkel als ik wegga doe ik het los met de stijftang. toen ik mijn trouwjurk ging passen had ik mijn haar gestijfd en dat stond er eig...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 17-10-2010 16:39:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...