Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Els
Compiltie openingsdans
Manman, ik ben zot van muziek, ken super veel liedjes van buiten maar de juiste liedjes vinden voor de openingsdans lijkt me maar niet te lukken. Ik wil een compilatie van verschillende mooie niet perse trage liedjes met liefst een goede tekst waar j...
Openingsdans Reacties: 2 14-10-2010 11:13:06

Sara
Wedstrijd Fede Di Oro
Hey Ladies   Weet iemand wanneer ze de winnaars bekend gaan maken van de wedstrijd?? Want als ik de site moet geloven zouden deze eind september bekendgemaakt worden :-s   Quote Site:  Bezoek regelmatig de site, de winnaars worden...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 14-10-2010 10:11:14

Niki
Bruidsbeurs Genk 23 en 24 oktober
Zaterdag 23 oktober ga ik voor de eerste keer naar een bruidsbeurs. (die van Genk)   Wie heeft al van deze beurzen bezocht? Wat is daar zoals te zien? Krijg je daar bvb ook kortingen zoals op bruidslingerie?   Ik ben enkel maar naar een ...
Voorbereiding Reacties: 3 14-10-2010 8:16:12

Karine
misboekje - herdenking overleden ouder
Goedemorgen,   Heeft er iemand een misboekje waar een ouder herdacht wordt of mss een overleden dierbare? Kunnen jij mij dit bezorgen: karinevb@msn.com of wordt dit niet gedaan?   Bedankt voor jullie hulp.   gr,   Karine
Religie Reacties: 10 14-10-2010 7:27:04

sabine
Open Huis
Hoi, Iemand ervaring met Open huis te Staden voor huwelijksfeest , welke formule ? Alvast dank.
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 14-10-2010 0:18:43

Jannick
Kostuum gezocht
http://www.koonings.com/cmdata/images/Producten/photo/Math_m6-08.jpg     Dit is een kostuum van het merk Mathyro.   Iemand een idee waar je dit in Belgie kunt vinden? En een prijskaartje?       Dank bij voorbaat.
Kledij - Bruidegom Reacties: 7 13-10-2010 23:42:46

Shari
Verslag + pics!
Hello ladies!   Ik ga het kort en krachtig houden, meer dan 360 dagen stonden er op de teller toen ik hier terecht kwam, en ondertussen zijn we net een maand getrouwd, terug van huwelijksreis en ben ik voor het eerst beginnen werken.  ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 24 13-10-2010 23:25:01

sandra
DJ gezocht
Hallo iedereen,   Ik trouw op 14 mei 2011 in Kampenhout. Ik ben nu op zoek naar een goeie DJ? Kunnen jullie mij iemand aanraden? Eventueel ook een aantal prijzen? Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 13-10-2010 21:48:04

Els
huwelijksalbum
Hallo,   Mijn man en ik zijn ondertussen 1 jaar en 2 maanden gelukkig getrouwd, maar nog steeds aan het wachten op onze huwelijksalbum. We hebben een prachtige dag beleefd en waren zeer tevreden over onze fotografe, maar nu laat ze het verschrik...
Fotografie Reacties: 11 13-10-2010 20:35:32

katrien
Tijdschriften!!!
Hey,   Ik ben onlangs getrouwd.   Ik heb natuurlijk een hooop tijdschriften ligge.   enkele titels:For Lovers,Loving You,Bruid & Bruidegom,......   wie is er in geintereseerd????   Ik woon in Brugge.  
Ideeën Reacties: 1 13-10-2010 19:27:09

Niki
Wanneer uitnodigingen versturen?
Wanneer kan je best de uitnodigingen versturen?   Tis nog 7 maand tot ons huwelijk maar hoeveel tijd moet je de mensen geven om te kunnen antwoorden en natuurlijk ook niet te lang, dat ze het niet uit het oog verliezen veronderstel ik???
Uitnodigingen Reacties: 14 13-10-2010 18:36:20

M.
kosten fotograaf
Dag iedereen!   Ik heb net een eerste "offerte" gekregen van een fotograaf. Ben wel even geschrokken van de prijs.... Wat betalen jullie zoal voor de fotograaf?   Groetjes, Mieke
Fotografie Reacties: 37 13-10-2010 16:55:25

chrisje
Joehoe!!
We hebben net onze fotograaf vastgelegd, dank zij, Kelly, merci he meid!! We hebben ook Fotograaf Marec genomen, ben super content... Gewoon even melden dacht ik, grtjs Chrisje.
Fotografie Reacties: 3 13-10-2010 16:28:19

Baci
uitnodigingen
Hey   De trouw is nog even weg, maar ik kon het niet laten om toch al eens naar uitnodigingen te zoeken... Ik zou graag de uitnodigingen zelf maken, maar vond mijn ding niet echt op de sites die ik vond...   Weet er iemand enkele sites waar...
Uitnodigingen Reacties: 7 13-10-2010 16:13:59

suzy
bericht verwijderen
hoe haal je een reeds gepost bericht van de site af?
Ideeën Reacties: 4 13-10-2010 15:45:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...