Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mirjam
catering barbeque en avondfeest
hallo,   6 augustus 2011 gaan we trouwen en we hebben al een zaaltje gevonden. Het is een parochiezaal in Mechelen en we zouden er graag een BBQ en daarna een dansfeest willen organiseren. Heeft iemand ervaring met een catering die we zo...
Locatie Reacties: 3 15-10-2010 17:46:57

Annelies
bruidswinkel met alles
Hallo bruidjes!! Ik heb weer eens een vraagje :-) Weet iemand nog een winkel waar je alles kan vinden voor huwelijk. Zoiets als het Bruidsparadijs in Merksem. Ik zoek wel op google maar ik krijg enkel winkels waar je alleen kleedjes en schoenen v...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 15-10-2010 17:28:14

Lynn
Bus of jaguars? HELP!
Beste bruidjes   Ik zit met een twijfelgeval, ik en mijn verloofde (OMG da klinkt echt kei leuk hè) gaan ons vervoer vastleggen. We twijfelen echter tussen 2 bedrijven, enerzijds de Glamour Lounge witte limo bus en anderzijds grijze jaguars...
Voorbereiding Reacties: 9 15-10-2010 15:55:39

elke
27/08/2011 wie nog?
Hey bruidjes Zijn er nog koppels die trouwen op 27 augustus 2011? Hoe staat het met jullie voorbereidingen? Wij trouwen voor het gemeentehuis in Stabroek om 11h30. Dat ligt al vast. Daarna gaan we eten in beperkte kring. Ik weet nog niet waa...
Ideeën Reacties: 7 15-10-2010 14:04:58

vanessa
en nu fotooooootjes ...
Dag iedereen,   met dank @Sarah, hier een paar fototjes van onze grote dag (ze zijn genomen door Appleblue).   http://www.facebook.com/album.php?aid=248223&id=774553935&l=5671c059eb   groetjes   Vanessa
Fotografie Reacties: 12 15-10-2010 12:59:15

Kelly
you are - natalia
Reeds meerdere malen is hier de vraag geweest of iemand een studio-versie heeft van You Are van Natalia... Ik ben ook op zoek geweest en vond het ook niet direct.   Nu heb ik wat initiatief genomen heb naar MNM gebeld voor Request en heb aan...
Muziek - Ceremonie Reacties: 10 15-10-2010 12:03:12

Sara
OpeningsdansL
Hey meiden   We zijn aan het nadenken over welk liedje we gaan nemen voor de openingsdans... Ik wil geen mix van liedjes, vind dat het tegenwoordig te veel gedaan wordt en vind het niet meer origineel. Dus wil een romantisch liedje, niet de...
Openingsdans Reacties: 35 15-10-2010 11:50:20

Emmy
Ik heb het dan maar zo gedaan
Plechtigheid Emmy en Maarten       Intrede  “StickwitU” Pussy Cat Dolls Verwelkoming   Theo Beste Emmy en Maarten Geachte ouders, familie en vrienden, Graag heet ik u allen hartelijk welkom op deze fees...
Religie Reacties: 12 15-10-2010 11:26:01

Emmy
Misboekje af !!!
Hey bruidjes,   Ik wilde gewoon mn blijdschap even delen. Ons misboekje is af !!! We trouwen niet voor de kerk, maar doen een intieme viering. We hebben alle tekste en gedichten zelf geschreven, met uitzondering van 1. We zijn er echt een tij...
Religie Reacties: 17 15-10-2010 11:20:44

catherine
chateau de sombreffe
Iemand ervaring met deze zaal?   groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 15-10-2010 10:57:29

Sofie
Live muziek
   Ey Iedereen   Ik zit een beetje met een dilemma. Wij hebben een individu geregeld die live komt zingen op ons feest. Wij wilden eerst dat hij vlak na onze openingsdans zou zingen maar hij heeft voornamelijk tragere liedjes. Hij z...
Muziek - Live Reacties: 2 15-10-2010 7:51:40

Evie
nog 1 dagje op de teller...
Jaja lang geleden ben ik voor de eerste keer hier terecht gekomen en nu staat er opeens 1dag 0uren 36min op de teller! Spannend allemaal... Kijk er zo naar uit! Morgen nog een dagje vol geregeld maar zaterdag is het dan eindelijk ONZE dag :-) Hopeli...
Voorbereiding Reacties: 8 14-10-2010 23:24:53

An
Gestoken door een hommel?
 Ja jongens, wat een vraag!? Ik kreeg ze nochtans deze week meerdere malen voorgeschoteld. (Weliswaar telkens anders geformuleerd: ‘Door welk beest ben jij gebeten?’ of ‘Jij hebt precies poeder in uw gat.’ ...
Voorbereiding Reacties: 3 14-10-2010 22:23:08

Kim
weddingplanner JA/NEE
Dag bruidjes en gommetjes,   Nu ik zo ons huwelijk aan het voorbereiden ben merk ik dat organiseren me echt ligt! Ik twijfel om een studie weddingplanner te studeren en dit eventueel als bijberoep te doen. Mijn vraag naar jullie is : 1:...
Voorbereiding Reacties: 9 14-10-2010 21:46:15

vanessa
effe een beetje help!!
Dag iedereen,   een verslagje van onze grote dag hebben jullie al gehad en nu zou ik jullie ook graag mijn foto's willen laten zien maar .... Ik ben zo niet echt bezig met de computer dus ik zit niet op facebook. Mijn zus zit wel op facebook ...
Ideeën Reacties: 1 14-10-2010 21:45:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...