Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Erna
Stagebruiloft voor opleiding weddingplanner.
  Hallo Bruidjes,  Eerst en vooral proficiat met jullie komende huwelijk ! Graag wil ik mij even voorstellen, Ik ben Erna, ik ben 29 jaar, ik ben getrouwd met Stijn en fiere mama van Seppe (8 maanden). Na het organiseren van mijn eigen bru...
Voorbereiding Reacties: 6 11-10-2010 21:10:12

Kirsten
cadeautjes kindjes
Hallo,   geven jullie iets aan de kleine kindjes bij buitenkomst uit de kerk? Zo ja wat? Wij dachten eventueel aan iets van bellenblazers of snoepjes...   Groetjes, Kirsten
Ideeën Reacties: 2 11-10-2010 21:03:48

Kirsten
rozenblaadjes
Hallo,   bij buitenkomst van de kerk zouden we graag rozenblaadjes laten gooien. Waar vinden we dat? Iemand een idee hoe duur dat is of hoeveel je nodig hebt  of hoeveel genoeg is om te gooien?   Alvast dank je! groetjes, Kirsten
Ideeën Reacties: 6 11-10-2010 20:56:14

Sanne
Liedjes gezocht voor onze thuwelijksfilm
Beste bruidjes,   mijn allermooiste dag is helaas al anderhalve maand geleden (28 augustus 2010) gepasseerd. Dus nu moet enkel onze trouwalbum en trouwfilm afgewerkt worden.   Nu vroeg onze cameraman welke liedjes hij mag gebruiken ...
Video Reacties: 4 11-10-2010 19:54:00

Kim
Ceremoniemeester
Dag bruidjes en gommetjes,   We zoeken een ceremoniemeester in Oost-Vlaanderen (Gent) voor de kerk-wet, dus geen wagens. Ik heb al verschillende prijzen gehoord en sommige zijn echt overdreven!! Wie nemen jullie? En mag ik ook weten wat je ...
Ceremonie Reacties: 2 11-10-2010 19:00:14

Kim
Ceremoniemeester
Dag bruidjes en gommetjes,   We zoeken een ceremoniemeester in Oost-Vlaanderen (Gent) voor de kerk-wet, dus geen wagens. Ik heb al verschillende prijzen gehoord en sommige zijn echt overdreven!! Wie nemen jullie? En mag ik ook weten wat je ...
Ceremonie Reacties: 5 11-10-2010 19:00:06

ilse
trouwjurk nicky van kets te koop
graag had ik mijn trouwjurk van nicky vankets willen verkopen, het is een zeer speciaal kleed, met zeer veel positieve reacties op mijn huwelijk het is gemaakt in maatje 38, ik ben 1m65 en weeg 60 kg voor een idee te geven. wie graag foto's w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 11-10-2010 18:04:45

Steffi
budgetvriendelijke kleedjes
Wie heeft er goede ervaringen met budgetvriendelijke bruidswinkel? En waar kan ik die vinden?   Grtz Steffi
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 11-10-2010 17:46:09

Maartje
Trouwkleedje gevonden! :)
Hallo medebruidjes!   In augustus ben ik al kleedjes gaan passen van Linea Rafaelli (collectie 2010) en had ik mijn keuze gemaakt, maar kreeg nog de mogelijkheid van de winkel om de collectie van 2011 te komen passen ..   Ben dus vandaa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 11-10-2010 16:46:22

Elke
cadeau getuigen
Vraagje: word er meestal een cadeau gegeven aan de getuigen en wat geef je dan zoal?   Groetjes Elke
Ideeën Reacties: 6 11-10-2010 16:27:18

Amber
Getrouwd !!!
Gisteren was het dan eindelijk zover na lang wachten, veel voorbereiding en véél stressmomenten ! Het was een prachtige dag, héél mooi weer en we hebben er vooral van genoten !   Vandaag heeft zelfs de krant voor ons een s...
Locatie Reacties: 6 11-10-2010 16:13:10

Jessica
clair de femme
Hey iedereen,   Wij trouwen pas in 2012 toch  ben ik al eens in het rond aan het kijken voor bruidsjurk. Omdat het jurk is die je slechts 1 dag draagt wil ik het graag betaalbaar houden, zo kwam ik op de site van clair de femme terec...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 11-10-2010 15:58:59

Inge
Trouw Marriage Antwerpen - Kaarsen letters
Dag bruidjes en gommetjes in spé!   Wij waren vorig weekend op Trouw-Marriage Antwerpen. Daar zagen we kaarsen in de vorm van de eerste letters van de namen van het bruidspaar. Ik geloof dat het een ceremoniemeester was die deze kaarsen aan...
Ceremonie Reacties: 5 11-10-2010 15:42:18

katrien
Tiara swarovski!
Hey, Ik ben op 1oktober getrouwd. Ik had een tiara van swarovski in mijn haar. Deze is nog in perfecte staat,is maar 1keer gedragen.   Ik wil deze verkopen omdat het hier anders maar in de kast staat. Misschien kan ik er een ander bruidje ...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 11-10-2010 15:00:14

katrien
Tiara swarovski!
Hey, Ik ben op 1oktober getrouwd. Ik had een tiara van swarovski in mijn haar. Deze is nog in perfecte staat,is maar 1keer gedragen.   Ik wil deze verkopen omdat het hier anders maar in de kast staat. Misschien kan ik er een ander bruidje ...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 11-10-2010 15:00:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...