Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evie
Binnenkomst kerk
Kan iemand mij eens vertellen hoe je precies de kerk binnenkomt? Ik ga zowiezo als laatste met mijn papa. Maar hoe verloopt te rest?   Groetjes Evie
Locaties - Viering Reacties: 4 7-10-2010 22:52:12

sabrina
wie wel wie niet uitnodigen?
Hallo bruidjes   ik zit met een dilemma. Op het werk heerst er niet echt een leuke sfeer waardoor ik sommige mensen wens uit te nodigenen andern weer niet. Voor de werkmannen is dat niet echt een probleem maar voor mijn rechtstreekse collega's...
Uitnodigingen Reacties: 9 7-10-2010 22:26:32

Sonia
Kleedje
Hoi,   Ben vandaag samen met mijn moeder, mijn (toekomstige) schoonmoeder en mijn zus mijn kleedje gaan kiezen. Heb echt een prachtig kleedje gevonden! Ben echt super gelukkig! Als ik thuis kwam wou ik nog eens een foto'tje bekijken ervan. Maa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 7-10-2010 21:11:02

ann
zilveren kandelaars
hallo!   weet iemand waar wij zilveren kandelaars kunnen huren?  van die hoge, voor op de tafels?   groetjes
Ideeën Reacties: 5 7-10-2010 21:08:33

Alien
trouwjuk
Hallo  Kan iemand mij helpen naar het zoeken van bruidswinkels in west-vlaanderen ?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 7-10-2010 19:57:25

cynthia
bruidsjurk leijten te koop
Hallo bruidjes , ik ben nu 4 maand getrouwd en vind het zonde dat mijn jurk daar zomaar in de kast hangt . Misschien kan ik er wel iemand plezier mee doen die geen nieuwe jurk wil kopen en een 2dehands wil . Het is er éentje van Leijten Creation...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 7-10-2010 19:56:05

Ellen
Te koop
Hallo,   Wij verkopen 100 feestviltjes voor 30 euro! Leuk alternatief voor een gastenboek. Het originele pakket kost 150 euro voor 250 viltjes.   Groetjes Ellen
Ideeën Reacties: 4 7-10-2010 18:26:55

Sarah
Sluier? Stola? Of toch iets anders? Op zoek naar advies!!!
Hallo allemaal,    Een 2 tal weken geleden heb ik mijn perfecte jurk gevonden en gekocht.. Intussen zit ik na te denken van welke accessoires ik wil gebruik maken en ben nog een beetje zoekende.. :( Ik heb al wel een aantal leuk ideetjes ...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 7-10-2010 17:56:45

Anneleen
originele openingsdans die je niet danst...
Hallo bruidjes en bruidegommen, wij gaan binnen 35 dagen trouwen, maar hebben nog geen openingsdans... Maar eigenlijk zouden wij graag iets anders doen, want wij zijn eigenlijk geen dansers...! Zijn er soms alternatieven? Zijn er nog mensen die ni...
Openingsdans Reacties: 6 7-10-2010 17:47:22

Greet
Linea Raffaelli Brugge
Hallo!   Superleuk, gisteren mijn droomkleed gepast en besteld! :) Helemaal zoals ik het in gedachten had!! :) Ik wil de Linea Raffaelli winkel in Brugge ook aanraden. Zeer vriendelijk, kleedjes in verschillende prijsklasses, mooie betaalbare ju...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 7-10-2010 17:19:48

Marijke
misboekjes voorbeelden
Hallo allemaal Ik ben stilaan begonnen met het verzamelen van teksten om het misboekje te maken. Als jullie nog leuke tekstjes, gedichtjes of verhaaltjes hebben, ze zijn altijd welkom. Alvast bedankt!
Ceremonie Reacties: 5 7-10-2010 16:51:34

kitty
Na wat tijd te hebben ingehaald met de dochters: een verslagje van 11/09
Een kort verslagje...   Interessant voor de low-budget-trouwers Ons huwelijk kostte om en beide een 6000euro.   Op vrijdag zijn we een hele dag in de weer geweest met de hapjes voor te bereiden en de zaal te zetten. 's Avonds werd er me...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 7-10-2010 15:34:31

Martine
2e hands Trouwkleed Marylise ''Skye" gezocht
Hallo,   Ik ga 27 mei 2011 trouwen en zoek een 2e hands Marylise ''skye'' en zoek hem in maat 40/42 Wie kan me helpen? Het is echt mijn droomjurk hoop dat iemand hem heeft en graag wil verkopen.   Groetjes Martine van Loon   Laat ev...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 7-10-2010 14:26:53

sarah
Mobiele drankbar
Hallo bruidjes en gommetjes,   Heeft er iemand ervaring met een mobiele drankbar? Wij hebben van het feestbusje al prijs maar zijn er nog andere die dit dopen of site?? Tips altijd welkom   groetjes sarah
Ideeën Reacties: 1 7-10-2010 14:16:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...