Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Angelina
Misboekje
    6-10-2010 21:39:36 Wie kan mij helpen? Ik heb 2 kindjes, een jongen van 2,5 jaar en een meisje van 2maanden. Ik ben op zoek naar wat teksten voor in mijn misboekje waarin de kindjes ook vermeld worden.Je mag altijd uw misboekje ...
Religie Reacties: 1 6-10-2010 21:44:52

Angelina
misboekje
Wie kan mij helpen? Ik heb 2 kindjes, een jongen van 2,5 jaar en een meisje van 2maanden. Ik ben op zoek naar wat teksten voor in mijn misboekje waarin de kindjes ook vermeld worden.Je mag altijd uw misboekje doorsturen naar muylleangelina@hotmail.co...
Voorbereiding Reacties: 0 6-10-2010 21:39:36

benjamin
Kent er iemand goeie dj voor trouwfeest in regio Dendermonde (feestzaal Hof ter Velden)
Hallo iedereen,   Wijn nog volop op zoek naar een dj voor ons huwelijksfeest volgend jaar. Publiek is zeer gevarieerd en er moet dus muziek aan bod komen voor alle leeftijdscategorieen en stijlen. Zelf houden wij ons trouwfeest in hof ter ve...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 6-10-2010 21:32:55

Liesbet
Huwelijksreis met baby van drie maanden
Haai,   op onze trouwdag zal mijn buikbewonertje een baby van drie maanden zijn. Wij zijn op zoek naar leuke ideetjes voor een huwelijksreis met ons kleintje. Graag jullie hulp!!!!
Huwelijksreis Reacties: 0 6-10-2010 20:37:09

Sofie
Ballonnen
Hey iedereen, Ik zou graag in de kerk in plaats van bloemen aan de stoelen ballonnen aan de stoelen hangen. Weet iemand waar ik dit zou kunnen laten maken? Ik woon in de omgeving van Gent, dus het zou hier in de omgeving moeten zijn. Alvast be...
Ceremonie Reacties: 6 6-10-2010 20:06:34

Stephanie
busjes gezocht - Antwerpen (noorden)
Ik ben op zoek naar eenvoudige busje(s) om de suite in te vervoeren, 12 man. Wij trouwen in het Antwerpse. Iemand ervaringen mee? Liefst met chauffeur maar dat moet niet.
Voorbereiding Reacties: 6 6-10-2010 17:55:25

Niki
Hoe verloopt de perfecte trouwdag?
Ik wil een echt traditionele bruiloft :-)   Normaal gezien slaapt de bruid bij haar ouders maar wegens praktische redenen (lees 3 kids)  moet de bruidegom bij zijn getuige gaan slapen Komt de bruidegom dan zijn bruid thuis ophalen of zien...
Ceremonie Reacties: 4 6-10-2010 17:32:32

sarah
The guestbookstore! Super!
Hoi Dames,   Een 14 dagen geleden heb ik online een gastenboek besteld bij the guestbookstore in Amerika! Ik had dan gevraagd of ze het in het nederlands kon vertalen want dat is natuurlijk altijd mooier!    Na heel veel contact en hee...
Voorbereiding Reacties: 7 6-10-2010 17:30:36

Debbie
Ceremoniemeester
Hallo allemaal,   ik zit met een praktische vraag en ik had graag enkele meningen gehad.   Wij trouwen enkel in het stadhuis en onze suite bestaat uit amper 8 personen (kleine familie). We zouden wel graag een ceremoniewagen hebben (een old...
Ceremonie Reacties: 8 6-10-2010 17:02:38

lieve
Koets
iemand heeft me een melding gestuurd ivm een vraag over een koets. Ik heb niet gezien wie zie persoon was en kan die melding nu nergens meer vinden. Wil die persoon mij nog eens terug een berichtje sturen?   Groetjes lieve
Ceremonie Reacties: 1 6-10-2010 13:55:01

Karine
gezocht: witte koets met zwarte paarden! omgeving waasland 25/06/2011
Hallo,   Kan iemand me met bovenstaande helpen?   Bedankt!
Ceremonie Reacties: 2 6-10-2010 13:54:17

kelley
zaaldecoratie
Ik zoek proffesionele hulp die ik kan inhuren voor de versiering van de zaal! kan iemand mij helpen? groetjes
Voorbereiding Reacties: 1 6-10-2010 13:02:17

inge
Zoek paraplu in ivoor/gebroken wit of goudbeige-kleurig
Zie header...omgeving Brussel liefst, voor 30-10.   Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 3 6-10-2010 12:55:06

Charlotte
Drukkers gezocht regio Roeselare - Tielt- Waregem
Hallo bruidjes,   wij zijn op zoek naar een goede drukkerij voor het maken van onze uitnodigingen. Weten jullie enkele goeie adressen? Prijs-kwaliteit en in regio Roeselare-Tielt-Waregem?   Iemand ervaringen?   Alvast bedankt! &...
Uitnodigingen Reacties: 4 6-10-2010 12:52:52

Charlotte
Drukkers gezocht regio Roeselare - Tielt- Waregem
Hallo bruidjes,   wij zijn op zoek naar een goede drukkerij voor het maken van onze uitnodigingen. Weten jullie enkele goeie adressen? Prijs-kwaliteit en in regio Roeselare-Tielt-Waregem?   Iemand ervaringen?   Alvast bedankt! &...
Uitnodigingen Reacties: 0 6-10-2010 12:52:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...