Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tina
Ceremoniemeester regio Hasselt
Hallo,   Heeft iemand ervaring met een ceremoniemeester in de regio Hasselt? Wat zijn de richtprijzen hiervan?   Moeten we best iemand nemen of niet? Graag jullie reacties hierrond.   Groetjes Tina
Ceremonie Reacties: 1 5-10-2010 10:06:52

kristel
mijn broer herdenken
hey,   ik zou graag een tekstje laten voorlezen en/of een liedje laten spelen om mijn broer te herdenken (hij is 6 jaar geleden omgekomen op zijn 23e)   maar kvind niet direct iets op internet, iemand ideetjes?
Voorbereiding Reacties: 3 5-10-2010 10:03:46

kristel
kostuum bruidegom
hoe lang op voorhand gaan jullie mannen naar hun kostuum op zoek?
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 5-10-2010 10:02:14

kristel
gastenboek
hey,   ben op zoek naar een leuk tekstje voor vooraan in het gastenboek, kzou ook met foto's werken van de persoon / het koppel en dat dan daarrond hun tekstje staat, maar hoe maak je dit aan de mensen duidelijk?   alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 2 5-10-2010 10:01:35

DEBORAH
make up door mylene
Hallo,   Vorig weekend stond mylene op een trouwbeurs, en ze vertelde haar verhaal... Ze zei ook dat de make up wordt gedaan op de trouwdag??   Heeft er al iemand ervaring met de make up v mylene    
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 5-10-2010 7:47:11

NELE
verslag 3 september 2010
My perfect wedding... it was!!!   08 u opgestaan! Weinig geslapen wel want ik was toch wel wat zenuwachtig !!   08u30 : de visagiste is er. Zij sminkt ook mijn zus, mijn moeder en mijn schoonzus   09u30 : naar de kapper voor...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 5-10-2010 3:46:39

kristien
misboekje :)
Hoi,   Ik vind het toch heel erg moeilijk om een misboekje in elkaar te puzzelen, zou er misschien iemand een voorbeeldje willen doorsturen ?   kristien_aerts@hotmail.com   Alvast bedankt :) x
Religie Reacties: 0 4-10-2010 23:36:15

DEBORAH
Bruidskindjes
Beste bruidjes en aanverwanten,   We zitten met een vervelende kwestie, ivm de bruidskindjes Ikzelf als bruid wil 3 kindjes ( eigen zoontje, dochter v zus en dochtezr v schoonzus) maar mijn toekomstige man wil er maar 2. Wat vinden jullie er...
Ceremonie Reacties: 8 4-10-2010 22:41:13

kristien
droomjurk gevonden :D
Hoi !   Ik heb daarnet echt mijn droomjurk gevonden en ik wil het echt van de daken schreeuwen :)  Wat is het moeilijk om te zwijgen tegen mijn ventje ;)   Ik wil iedereen de winkel jagré echt aanraden, super lieve mensen, betaal...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 4-10-2010 21:42:28

tineke
koud voorgerecht
hallo mede-forumlezertjes,   ik zoek een koud voorgerecht in het thema 'kerstmarkt' .. iemand een idee ?  een typisch winters of kerst-achtig koud voorgerecht ?  iemand ?   groetjes en bedankt allemaal,   tineke
Ideeën Reacties: 4 4-10-2010 21:41:14

Nele
zo zijn wij getrouwd - openingsdans Jessica
Hoi, Wie weet welk liedje de openingsdans was van Jessica (meisje met lang zwart haar en het groene kleed)? Ik herkende het, maar weet de titel en de zangeres niet. Groetjes!  
Voorbereiding Reacties: 1 4-10-2010 21:32:32

Valérie
verslagje trouw 25/09/2010
Na bijna een jaar organiseren en stressen was het eindelijk zover! 25/09/2010 was een onvergetelijke dag en staat voor eeuwig in mijn geheugen gegrift.   Op vrijdagavond kwan mijn zus bij mij slapen zodat ik niet alleen thuis zou zitten omdat...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 4-10-2010 21:01:36

Kendra
Iemand ervaring met Bob Ameloot van Spots Online?
Hoi hoi,   Wij zijn nog steeds op zoek naar een betaaldbare videograaf voor ons huwelijk. Wij hadden nu een contact met Bob Ameloot van Spots Online en zijn aanbod is wel interessant. Zijn er mensen die (positieve/negatieve) ervaringen hebben? &...
Video Reacties: 3 4-10-2010 20:25:02

Sarah
Trouwlocatie: Kasteel van Brasschaet / Kolonienpaleis / 's Graevenhof ?
Hey allemaal,   Wij hebben intussen ook onze weg gevonden naar het forum   We zitten nog volop in de prille voorbereidingsfase, namelijk het zoeken naar een zaal. We willen graag alles op dezelfde locatie: ceremonie, namiddagrecep...
Locatie Reacties: 7 4-10-2010 19:41:39

cindy
ondertrouw!?
hoi bruidjes,   ik heb vorige week met mijn ventje bij de pastoor geweest en hebben eigenlijk heel weinig uitleg gekregen. 3 maanden voor ons huwelijk moeten we hem opnieuw ontmoeten en moet ook ons misboekje klaar zijn, verder weet ik van niet...
Religie Reacties: 3 4-10-2010 17:21:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...