Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jessica
Mannenkostuums huren
Hey bruidjes,   Zijn er mensen die ervaring hebben met De Prijcker uit Nieuwkerken (St-Niklaas) voor de huur van mannenkostuums? Of hebben jullie betere adressen?   alvast bedankt
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 3-10-2010 10:14:22

An
Ter plaatse rust!
Rust! Iets wat ik tegenwoordig ’n beetje tekort kom. In feite schandalig dat ik dit durf neer te schrijven aangezien ik ben nog maar een weekje terug aan het werk ben. Tot voor kort bestond ‘mijn leven’ uit: 24u/24 bij m&#...
Voorbereiding Reacties: 1 3-10-2010 9:32:10

Evie
openingsdans + binnenkomst kerk
Nog maar 12 daagjes :-) ... Gistere hebben we onze eerste 'dansles' gehad. Was toch wel onwennig eigenlijk.  We woude niet zo gewoon 4min staan rond te draaien op een tegel. Maar nu met zo een paar pasjes, lijkt alles zo houterig! Zij deden het ...
Openingsdans Reacties: 3 3-10-2010 9:29:12

Edwin
MODESHOW SCARPELLINI OOSTENDE OP 7 NOVEMBER 2010
Hi, op de website van Scarpellini (www.scarpellini.be) staat dat er terug BRUIDSMODEHOW is.  Zondag 7 november 2010 Enkel op reservatie. Bel 059 251665 of mail info@scarpellini.be Het schijnt écht de moeite te zijn. Ze tonen er alti...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 3-10-2010 7:31:14

Kim
Laat met kiezen van trouwjurk?
Vandaag naar de trouwbeurs in Antwerpen geweest. Heel interessant allemaal. Blijf wel met 1 ding in mijn hoofd zitten: als ik bij de stand van Farah Love was en zei dat ik in mei ging trouwen en nog geen kleed had zij die vrouw vrij bot dat ik dan w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 3-10-2010 0:36:40

Kim
Kostuum(s) huren of kopen?
Wat doen jullie? Kostuum huren en iedereen zelf laten kiezen of iedereen van de suite in eenzelfde gehuurd kostuum steken? Wij waren eigenlijk het eerste van plan maar nu ik er meer over nadenk, huren lijkt me ook niet slecht? Iedereen heeft hetzelfd...
Kledij - Bruidegom Reacties: 7 3-10-2010 0:33:32

Carmen
tekst gastenboek
Hey,   Ik ben op zoek naar een leuke tekst voor vooraan in ons gastenboek te schrijven. Iemand enkele ideeën?   groetjes,   Carmen
Ideeën Reacties: 3 2-10-2010 22:13:28

Marijke
feestzaal Kasteel van Nieuwland Postiljon
Hallo Voor onze trouwfeest volgend jaar zouden wij kiezen voor de Postiljon (kasteel van nieuwland) in Aarschot. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze feeszaal en het eten? Marijke
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 2-10-2010 20:57:48

Darline
Bruidsparadijs Merksem
Hallo,   Morgen ga ik voor de eerste keer trouwjurken passen, best spannend want weet niet goed waar ik me aan moet verwachten. Nu was mijn vraag of er iemand van jullie al kennis heeft gemaakt met Bruidsparadijs in Merksem. Hoeveel kosten de...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 2-10-2010 20:28:38

Sara
bruidstaart
Hallo allemaal!   We zitten aan onze volgende beslissing... de bruidstaart! Waar hebben jullie die laten maken?! Een pattiserie in limburg gezocht....   groeten!
Uitnodigingen Reacties: 1 2-10-2010 20:15:25

Shari
Iemand babypoesjes te geef?
Hallo allemaal!   Ondertussen zijn we drie weken getrouwd en net terug van huwelijksreis en nu we ons kunnen settelen zijn we op zoek naar een poesje!   Alleen is het precies niet zo makkelijk te vinden als ik dacht :)   Zijn er ...
Ideeën Reacties: 7 2-10-2010 16:46:01

mieke
jasje/vest wit te koop
Voor de bruidjes die in herfst of winter trouwen : ik heb een wit jasje en een witte vest in de aanbieding. Jasje : wit/lange mouw : met ruches-kraag - zeer feestelijk, van het merk Sam en Diago - halflang (oorspronkelijke prijs 150 euro) Vest...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 2-10-2010 16:43:25

Claudia
Live-muziek tijdens huwelijksmis
Hallo allemaal, Wij zijn juist gaan zien naar een trouw en wij vonden de live-muziek toch héél goed en we wilden dit toch voor onze trouw vastleggen! Wij zijn dus op zoek naar een bandje voor op onze trouw. De trouw gaat door op 12 aug...
Ceremonie Reacties: 2 2-10-2010 15:32:22

Karine
trouwen in het waasland - ideetjes?!
Hallo iedereen,   Nog niet lang ten huwelijk gevraagd, maar wat moet je de dingen lang op voorhand beslissen... Wij trouwen op (we hebben juist de datum vastgelegd) 25 juni 2010...   Als ik zie wat sommigen allemaal al geregeld hebben,...
Ideeën Reacties: 14 2-10-2010 15:31:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...