Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Ceremoniemeester Vlaams-Brabant/Antwerpen
Hallo iedereen!   Ben al volop aan het plannen voor onze trouw en ik heb wat moeilijkheden met het vinden van een goede ceremoniemeester. Kent er iemand een ceremoniemeester in Vlaams-Brabant (of Antwerpen, het feest is op de grens tussen beid...
Ceremonie Reacties: 3 30-9-2010 19:21:35

angela
binnenlocatie
dringend gezocht!!!! binnenlocatie voor nu zaterdag, regio berlaar,heist-o/d-berg;.wegens slechte weersvoorspellingen
Locaties - Fotografie Reacties: 12 30-9-2010 19:00:08

cloe
hallo
goeieavond bruidtjes, ik ben opzoek naar slowfall 's confetti voor de openingsdans. weet er daar iemand prijs van en waar ik zoon maschiene kan huren? alvast bedankt
Openingsdans Reacties: 5 30-9-2010 18:27:37

lindsay
make-up en kapsel
hoi,  kan iemand me helpen??? ik ben op zoek naar een kapster en iemand voor make-up. liefst ergens rond leopoldsbrug. iemand???   groetjes 
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 30-9-2010 18:03:16

cynthia
iemand ervaring met aziexport
wat zijn jullie ondervindingen met aziexport en zouden jullie mij wat foto's kunnen sturen?   alvast bedankt   prettyunety@hotmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 30-9-2010 17:58:48

cynthia
iemand ervaring met aziexport
wat zijn jullie ondervindingen met aziexport en zouden jullie mij wat foto's kunnen sturen?   alvast bedankt   prettyunety@hotmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 30-9-2010 17:58:40

KATHY
locatie vrijzinnige viering
hey allemaal   we zitten een beetje met een probleem en hopen dat julli een beetje kunnen helpen we zouden graag een vrijzinnige viering hebben bij ons huwelijk en dit is in orde de unie van vrijzinnigen willen ons helpen   maar de l...
Locaties - Viering Reacties: 2 30-9-2010 16:48:06

KATHY
vrijzinnige ceremonie lokatie
hey allemaal   we zitten een beetje met een probleem en hopen dat julli een beetje kunnen helpen we zouden graag een vrijzinnige viering hebben bij ons huwelijk en dit is in orde de unie van vrijzinnigen willen ons helpen   maar de l...
Homohuwelijk Reacties: 7 30-9-2010 16:46:29

sanne
Bruidsmake-up
Hoi bruidjes,   Zelf ben ik volop bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk, en dus weet ik ook maar al te goed hoeveel geld er komt kijken bij het organiseren van je droomdag. Nu heb ik pas mijn opleiding als visagiste afgerond en wil ik ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 30-9-2010 15:57:32

Cindy
Feestzaal en traiteur
Hallo allemaal!   Weet er iemand in de buurt van Roeselare- Torhout een mooie feestzaal zijn waar je vrij bent van catering? Graag hadden we een mooie zaal gehad waar je een traiteur kunt gebruiken!   Ook voor een traiteur zijn we nog ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 30-9-2010 15:46:19

glenn
trouwkleed LINEA RAFFAELLI te koop
Hallo allemaal, Ik heb het over mijn hart gekregen en ga mijn trouwkleed van Linea Raffaelli verkopen. Het is een maat 38 en heb het uiteraard slechts 1 x gedragen. Als je interesse hebt, stuur dan maar een mailtje naar mij (an.bogaert1@pandora.be...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 30-9-2010 15:39:11

Thomas
Inkleding kerk
Dag iedereen, Ik ben al volop bezig met de decoratie van de feestzaal, maar weet niet zo goed wat ik moet doen voor de kerk. Die wil ik nl ook wel heel leuk en gezellig versieren. Op zich hebben we wel een mooie oude (niet te grote) kerk, maar g...
Voorbereiding Reacties: 4 30-9-2010 15:32:31

Helen
Inkleding zaal
Hallo Allemaal,   Ik ben nog op zoek naar een aantal ideetjes voor de inkleding van een zaal. Wij trouwen niet voor de kerk, maar houden wel een viering. Deze gaat door in een zal op het speelplein waar we elkaar hebben leren kennen en jarenl...
Locatie Reacties: 1 30-9-2010 14:36:26

Kirsten
Mijn (laat) verslagje van 28/08/2010
Hallo mede-bruidjes!   Hieronder een (toch wat schandalig laat) verslagje van onze droomdag.   De dagen voordien werd het weer alleen maar slechter dus mijn opluchting en verbazing waren zeer groot toen ik zaterdagochtend de gordijnen ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 30-9-2010 13:44:28

Elke
Citytrip
Hallo allemaal!   Wij trouwen volgend jaar in september, maar we hebben dan niet de mogelijkheid om uitgebreid op huwelijksreis te gaan, daarom hadden we aan een citytrip gedacht. Maar we hebben nog geen idee waar we naar toe willen....
Voorbereiding Reacties: 19 30-9-2010 13:40:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...