Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

shirley
muziek huwelijksmis
Dag allemaal,   Eerst was het oorspronkelijke plan om een gospelkoor te nemen voor onze mis, helaas na te gaan luisteren viel dit wat tegen- lees: veeeel te lawaaierig en niet echt het "emotionele toetsje" waar we naar opzoek waren :-) Dus had...
Muziek - Live Reacties: 9 30-9-2010 13:31:58

Liselotte
Huwelijksreis - prijs
Dag bruidjes!   Graag had ik van jullie te weten gekomen wat jullie budget is voor jullie huwelijksreis en waar jullie heen gaan. Wij zijn aan het twijfelen om op huwelijksreis te gaan. We hebben net een huis gekocht en de trouw betalen wij ...
Huwelijksreis Reacties: 13 30-9-2010 12:55:12

Debbie
Fotografie Brugge
Hallo,   vorige week heeft m'n lieve vriend me ten huwelijk gevraagd. We hebben nog een afspraak met een zaal volgende week maar we zouden onze mooie dag toch graag zien doorgaan op 16 september 2011.   Als ik het forum hier lees, krijg ik...
Fotografie Reacties: 11 30-9-2010 10:27:18

Karlien
Toffe fotolocatie
We zoeken nog een toffe fotolocatie binnen & buiten in Oost-Vlaanderen. We willen speelse foto's in een verlaten pand/fabriek/loods/spoorweg... Iemand ideetjes of suggesties? Wij wonen rond Aalst, maar Gent en omstreken kan ook zeker! T liefst ni...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 30-9-2010 8:22:23

Ann
Fotograaf omgeving Gent?
Kan iemand mij tips geven voor een goede fotograaf omgeving Gent. Mijn huwelijk vindt wel al plaats binnen twee maanden.   Annie
Fotografie Reacties: 15 29-9-2010 23:59:05

Ann
binnenlocatie Gent
Omdat ons huwelijk eind november is zou ik toch willen uitkijken voor een binnenlocatie. Iemand leuke ideëen voor in of rond Gent? :)    
Locaties - Fotografie Reacties: 1 29-9-2010 23:56:24

Ann
Voorbereiding = 2 maanden
Ik ben vandaag 10 dagen verloofd en onze trouwdag, voor de wet, ligt vast op 20 november, dus nog 50 dagen op de teller. Noem me gek maar dus ik heb maar twee maanden de tijd om alles voor te bereiden. Duimen maar. Alle tips zijn welkom!   He...
Voorbereiding Reacties: 6 29-9-2010 23:53:30

Claudia
Eten
Hallo,   Ik heb nog eens een vraagje. Om financiele redenen geven wij alle gasten geen eten, maar wij doen voor de suite een bbq. Het avondfeest begint rond half acht en we wilden dan een soort van hapjes doen en in de late avond een bruidstaa...
Voorbereiding Reacties: 15 29-9-2010 22:06:25

Daisy
Onderdelen huwelijksmis
Hey iedereen,   Kan er iemand me even zeggen welke onderdelen er juist allemaal aan bod moeten, komen in de huwelijksviering?? Zijn er sites waar je tss teksten kan kiezen of hoe hebben jullie het gedaan?   Grtjs
Ceremonie Reacties: 4 29-9-2010 21:49:51

Marleen
Trouwlocaties
Hoi trouwers,  wij trouwen volgend jaar in juni en zouden graag een trouwfuif met hapjes geven ipv een klassiek avondfeest. Dit voor +/- 130 personen in de regio Rumst of Putte. Zijn er locaties en/of traiteurs die jullie ons kunnen aanraden? Wa...
Voorbereiding Reacties: 3 29-9-2010 21:37:58

Sandy
hartje luchten
Hallo allemaal   Eind augustus heb ik mijn trouwkleed gekocht en ik was en ben er nog steeds superblij mee. Ik had pasmaat 40, dat juist niet dicht ging bovenaan maar wel perfect zat aan mijn taille en heupen. Vandaag krijg ik echter telefoon ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 29-9-2010 21:19:31

liesbeth
huwelijksreis
wij twijfelen tussen Bali en Sri Lanka kan ons iemand helpen?
Huwelijksreis Reacties: 6 29-9-2010 20:12:01

Benjamin
buiten en binnenlocatie omgeving linter
Hallo allemaal   zijn er enkelen onder jullie die een mooie locatie kennen in de omgeving van linter, tienen, voor onze trouwfoto's te trekken?   Groetjes en alvast bedankt
Locaties - Fotografie Reacties: 2 29-9-2010 18:46:45

Milena
DUAS - WIe had mij een bericht gestuurd?
Hey,   Er had mij iemand een berichtje verstuurd, maar voor ik kon antwoorden en zien wie...was het verdwenen. Stuur dus gerust opnieuw :-)   Groetjes,   Milena
Muziek - Live Reacties: 1 29-9-2010 18:23:17

Evie
Wat is dat IETS wat ik zeker niet mag vergeten?
Met nog 16dagen op de teller begint het nu toch echt wel serieus op te korten :-) niet dat ik er niet blij mee ben, integendeel... Eigenlijk was ik ervan overtuigd dat alles geregeld was! Maar soms krijg ik toch het idee dat ik IETS vergeet! Maar ik ...
Voorbereiding Reacties: 5 29-9-2010 17:22:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...