Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

benjamin
meirkenshof of Hof ter velden te Baasrode
Hallo,   Wij zijn op zoek naar een geschikte feestzaal voor ons huwelijksfeest. Echter wij twijfelen tussen Hof ter Velden te Baasrode en Meirkenshof te Baasrode. Iemand ervaring met deze feestzalen en wat zijn jullie bevindingen?   A...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 25-9-2010 16:52:07

Mieke
locatie huwelijksviering
Dag iedereen! Heeft iemand tips voor een leuke locatie voor een huwelijksviering? Dit omgeving Antwerpen. Alvast bedankt, en aan iedereen een fijne voorbereidingstijd toegewenst :-)
Locaties - Viering Reacties: 2 25-9-2010 16:30:22

Carmen
Dilemma over kapsel met trouw
Hey,   Ik zit met een dilemma over bruidskapsel... Ik heb mijn haren momenteel lang en wilde het graag half laten opsteken met een zwarte bloem in. Ik ben al een keer geweest voor een proef. Ik was zeer content, maar er moesten nog enkele aanp...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 25-9-2010 15:46:46

Jessica
op zoek
hey, ik ben op zoek naar een niet-klassiek gekleurd trouwkleed. ik woon in gent. iemand goeie adressen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 25-9-2010 14:41:35

ann
bruidsmake up
hallo,heeft er iemand ervaring met makingup.be,bart colpaert uit antwerpen? zijn site spreekt enorm aan vind ik iemand die hier al is geweest of bruidjes kent die bij hem gingen? bedankt    
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 25-9-2010 14:22:00

An
Woorden die eindigen op -eren.
  Mijn vriendinnen zijn het er unaniem over eens: een vrouw moet kunnen organisEREN, commandEREN en moet zich tijdig schEREN Een vrouw die een huwelijk voorbereid moet (en hierover kan je discutiËREN) nog veel meer kunnen: dirigEREN, e...
Voorbereiding Reacties: 7 25-9-2010 12:07:48

Maria
welke vlekkenspray voor trouwjurk ?
Ik las hier al meermaals dat jullie een vlekkenspray mee in je "noodkit" steken, in geval je zou morsen op de trouwjurk. Welke spray hebben jullie gebruikt ? Ervaringen zijn welkom !
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 25-9-2010 11:37:56

Roxanne
Zo verslavend wijtrouwen.com :-) een vraagje voor alle bruidjes :-)
Hey Bruidjes Na heel wat uren hier te lezen op het forum ben ik wel eens benieuwd hoe jullie ten huwelijk gevraagd werden door jullie toekomstige man :-)  Mijn schatje heeft onverwachts een tripje geboekt naar Venetie en me heel romantisch ten h...
Voorbereiding Reacties: 15 25-9-2010 10:50:00

Wim
discobar corona - aanrader
Hallo allemaal,   Wij zijn vorige week getrouwd. Geweldig weer gehad, en alles is prima verlopen! Een van de allermoeilijkste dingen om te kiezen was voor ons de DJ. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor discobar corona. Hun website sprak ons ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 25-9-2010 10:30:15

Jo
Het Geuzenhof in Massemen, porties?
Hallo   We geven waarschijnlijk een feest in Het Geuzenhof in Massemen. Een prachtige locatie, vriendelijke eigenaars vind ik en  echte service. Ik heb er al veel goeds over gehoord en het eten zou er lekker zijn. Het enige waar ik bang van...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 25-9-2010 8:59:24

Sara
Kostuum bruidegom
Hoi Allemaal   Ik vroeg me af wanneer je nu het best voor het kostuum van je man gaat kijken? Want ons trouwjurk moet zo snel mogelijk, maar is dit voor het kostuum ook?   Heeft iemand ervaring met carbonella? Lijkt mij dik in orde, en...
Kledij - Bruidegom Reacties: 10 24-9-2010 23:52:35

natasja
zoek make up en haar styliste voor mijn trouw : regio antwerpen
hey, zoals de titel zegt: ik ben op zoek naar een goede make up en haar styliste. kennen jullie iemand goed? kunnen jullie wat adresjes geven en eventueel fotos doormailen naar nataja7@hotmail.com     thx
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 24-9-2010 21:53:11

Kim
Fotograaf-vraagje
Hallo,   Ik weet het, ik weet het,  het is nog een tijdje tegen dat ik trouw (nog meer dan 11 maanden) maar toch ben ik al op zoek naar een fotograaf! Je kan nie vroeg genoeg zijn om zo'n dingen vast te leggen denk ik. Omdat ons budget n...
Fotografie Reacties: 16 24-9-2010 21:23:08

lindsay
bruidsjurk
hoi hoi,   ik heb een bruidsjurk van rembo styling collectie 2010 gekozen, groot was mijn verassing toen ik mijn droomjurk zag staan in de nieuwe collectie. met schrik in het hart naar de winkel gebeld, ik mag zeker de andere gaan passen en w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 24-9-2010 20:14:46

lindsay
fotograaf
de fotograaf is zeker belangrijk. zoek een fotograaf die je karakter weergeeft. ik heb gekozen voor stefan aldelhof in tesenderlo. heel spontane en leuke fotografie. de prijzen van nabestellingen van foto's zijn bij elke fotograaf verschillende, aa...
Fotografie Reacties: 6 24-9-2010 20:10:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...