Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tineke
bedankt
aan alle bruidjes (in spé) : bedankt voor alle goede tips !! Ons huwelijk op 10/09/10 is zeer goed verlopen met een beetje gezonde stress . Dankzij dit forum hebben we een prachtige feestzaal gevonden in de buurt en nog veel meer ... Mocht...
Voorbereiding Reacties: 0 21-9-2010 16:25:31

schapie
passen vermoeiend!
Dag bruidjes,   Na lang treuzelen post ik dan ook maar zelf eens iets op dit forum. Vorige week ben ik voor het eerst kleedjes gaan passen, bij Clair de Femme, met twee vriendinnen erbij. Leuk vond ik vooral dat het niet eens raar was om mezelf...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 21-9-2010 15:39:28

Nele
Spark of honour - bedrukt snoepgoed
Hoi! Heeft er iemand al ervaring met Spark of Honour? (http://www.sparkofhonour.com/bedankjes/) Zij hebben ook bedankjes voor een huwelijk... Dat bedrukte snoepgoed vond ik wel leuk... Groetjes! 
Voorbereiding Reacties: 2 21-9-2010 15:19:58

Nele
Bedankjes
Hoi! Ik ben volop aan het brainstormen over onze bedankjes... Nu zag ik een week of twee geleden in het programma Moeders Mooiste (met An van Elsen en Tanja Dexters) dat Ann zo van die plastieke zakjes gebruikte voor haar doopsuiker. Aan dat plasti...
Voorbereiding Reacties: 3 21-9-2010 14:10:26

An
Vogue
"Waaraan denk je als je deze titel hoort?" Een vraag die ik tijdens een leesles aan de kindjes van de klas wel eens durf te stellen.   Mijn zeer modebewuste (toekomstige) schoonzus moet bij 'Vogue' onmiddellijk aan 'n modemagazine denken. &...
Voorbereiding Reacties: 17 21-9-2010 13:49:30

Evelyn
Schoonste dag van je leven?
hallo   lang nagedacht of ik wel een bericht zou nalaten op het forum... Maar uiteindelijk dacht ik waarom niet. Misschien dat het mij helpt om even mijn verhaal kwijt te raken. Wel wij zijn bijna 1jaar verloofd. Alles verliep prima met de vo...
Voorbereiding Reacties: 10 21-9-2010 13:43:27

Steven
feestzaal
Hallo,   wij trouwen in Bellegem, deelgemeente van Kortrijk, en zijn nog op zoek naar een feestzaal die bij ons concept past. We trouwen 's morgens voor de wet, daarna is het eten met de familie (ongeveer 60 man), dan trouwen we voor de kerk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 21-9-2010 13:20:30

Lieve
Verslagje 4 september
Na 14 jaar samen zijn en twee dochters, zijn we dan toch getrouwd geraakt! En aangezien ik zelf ook altijd graag verslagjes kwam lezen... hieronder het verslag van ons huwelijk.   Om half negen zijn we opgestaan en hebben we rustig ontbeten ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 21-9-2010 12:48:52

Lindsy
Aantal gasten avondfeest
Dag iedereen,   Uit de posts hier kan ik opmaken dat er veel avondfeesten gegeven worden voor meer dan 150 mensen. Hier schrik ik wel een beetje van: bij ons is het natuurlijk nog veraf, maar na een eerste telling kwamen we op een 90...
Voorbereiding Reacties: 10 21-9-2010 12:37:55

Liesbet
Uitverkoop jurken
Hallo!   Ik had mijn zinnen gezet op één specifieke winkel en wou daar over een aantal maanden een afspraak maken, maar nu zag ik gisteren op hun website de vermelding: "-50% wegens stopzetting"! Paniek alom natuurlijk! Maar nu vroe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 21-9-2010 12:15:26

bruidje
Studio Happy Music
Hey,   zijn er mensen van jullie die Studio Happy Music als DJ hadden/hebben? Wat zijn jullie ervaringen? Zitten jullie op voorhand samen met DJ?  Is er mogelijkheid tot het geven van een lijst met liedjes die je wel of niet op trouw wil? &...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 21-9-2010 10:55:00

Evie
Vermenigvuldigen
Een stomme vraag waarschijnlijk maar hoe gaat dit nu precies in zen werk? Sommige hebben me van de week gezegd dat ik absoluut niet MIJN papa als eerste mag nemen! En dat is nu is precies wat ik wou doen. Ik mijn papa en hij zijn mama! Blijkbaar moet...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 21-9-2010 10:33:37

Barbara
winterhuwelijk in zaal Caipirinha
wij trouwen in februari in zaal caipirinha mede door al de fantastische reacties die ik hier las!   MAAR zelf hebben wij daar nog nooit geweest enkel eens naar de tafel opstelling weest kijken!   Mogen wij daar gaan proeven? wij twijfel...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 21-9-2010 10:26:27

Aurelie
Grrr
Ondanks dat we nog 233 dagen ver zijn, is het al van dit ... Vele bruidjes zullen het herkennen, ik lig in de clinch met mijn schoonmoeder.   Ik heb er altijd o zo goed mee overeengekomen maar ja hoor, wat een trouw allemaal niet kan doen ... ...
Kledij - Suite Reacties: 12 21-9-2010 9:23:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...