Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anne
Kasteel van Brasschaat of Het 's Graevenhof?
Hallo,   Kan iemand mij advies geven over beide adressen voor ons trouwfeest? Ik denk dat ze qua prijs ongeveer gelijkaardig zijn.
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 18-9-2010 16:50:39

Sharon
dagindeling?
Hallo allemaal, Ik heb een eerste idee gemaakt van dagindeling. Ik heb niet veel tijd nodig voor make-up en haar. Mijn haar is superkort, ik moet er enkel wat gel in doen en make-up draag ik normaal nooit, dus ik zal er ook niet te veel tijd aan be...
Voorbereiding Reacties: 7 18-9-2010 15:57:39

Sharon
Locatie ceremonie
Hoi hoi,   Ik ben hier nog een keer terug met dezelfde vraag. We zitten echt een beetje met onze handen in het haar over hoe, waar en wanneer we de ceremonie best doen. Het is een vrijzinnige ceremonie van UVV. We hebben geen chique feestzaal...
Locaties - Viering Reacties: 2 18-9-2010 15:50:03

Sharon
Programma zelf maken uitnodigingen
Hallo allemaal,   Wij zouden graag onze uitnodigingen zelf maken. Weten jullie in welk programma we dit best maken? Zodat dit naar een drukker kan worden gestuurd?   Dankjewel Groetjes Sharon
Uitnodigingen Reacties: 8 18-9-2010 15:44:53

Debbie
unieke locatie gent gezocht
Hey iedereen,   Wij trouwen eind juli of begin augustus 2011 en zijn op zoek naar een unieke locatie in Gent. Liefst ook niet te duur.. Ideetjes iemand?   Groeten   Een super gelukkig verloofde meisje
Locatie Reacties: 11 18-9-2010 15:28:23

Venesa
Wij zijn getrouwd
Hallo,   wij zijn gister getrouwd en het was geweldig!!! Alles ging erg snel en wij hadden een geweldig avondfeest!!!!!!!!!!! Binnenkort komen ook paar fotos!!!   Gr Venesa
Voorbereiding Reacties: 5 18-9-2010 14:58:03

An
Zevenmijls laarzen!
Oké, ik kom uit de kast: ik ben een structuurmens!   Plannetjes hier, schemaatjes daar!  I love it!  Sommigen houden van verrassingen en plukken de dag.  Ik hou ook wel van verrassingen maar weet ook graag op voorhand wat i...
Voorbereiding Reacties: 7 18-9-2010 14:21:25

Kristin
te koop: ongedragen linea raffaelli schoene
Hallo iedereen,   Ik verkoop ongedragen ivoren Linea Raffaelli schoenen maat 38 met ronde tip. Prijs overéén te komen.   Indien interesse: mail me voor foto's!   Groetjes,   Kristin kristinverbist@hotmail....
Kledij - Accessoires Reacties: 0 18-9-2010 14:07:09

Bert
Locatie Brussel
Wij trouwen in sept. 2011 en zijn op zoek naar een locatie in Brussel of niet ver daarbuiten. We willen liefst een originele locatie die de nodige sfeer en gastvrijheid uitstraalt. Een locatie waar je buiten zou kunnen gaan heeft een streepje vo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 18-9-2010 13:51:50

Greet
Datum en zaal liggen vast!
Dag bruidjes,   onze zaal en datum liggen vast, joepie! Wij trouwen op 15 juli 2011 Au Domaine de Jaurieu. Nog nog al de rest regelen. Heeft iemand toevallig een stappenplan van wat nu eerst te doen? :)   En zijn er nog die trouwen op 15 ju...
Voorbereiding Reacties: 11 18-9-2010 12:58:01

Evi
Eerste keer bruidsjurken gaan passen - PIERRE-YVES AALST
Hey iedereen,   vandaag voor de eerste keer trouwkleedjes gaan passen bij Pierre-Yves Aalst. Alles verliep heel vlot, wel ook heel snel, twas voorbij voor ik het wist. Heel vriendelijke mevrouw die ons hielp. Ik had een paar voorbeeldjes mee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 18-9-2010 12:17:19

Leen
Weddingplanner kempen
Hoi iedereen,   Heeft er iemand van jullie ervaring met een weddingplanner? Zoja, met welke? Ik zoek namelijk een weddingplanner omgeving Kempen die me wat meer uitleg kan geven over de kostprijs/mogelijkheden,...   Alvast bedankt voor...
Ideeën Reacties: 0 18-9-2010 11:31:27

enjoy
openingsdans vt4????
hallo allemaal,   kan er iemand mij helpen?? van welke nederlandse artiest was de openingsdans van het rosharigmeisje dat woensdag deelnam aan het vt4 programma zo zijn wij getrouwd??    
Openingsdans Reacties: 8 18-9-2010 11:19:05

Katleen
feestzalen in Limburg
Liefste B2B,   We zijn de voorbije weken al eens opzoek gegaan naar feestzalen. De Expodroom in Bree is echt wel ons ding wat beterft de uitstraling, het is zo een beetje industrie- look. We stellen ons hier echter wel vragen bij de aankledi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 18-9-2010 11:10:27

kelly
vrijgezelle
hoi hoi om 13.00 uur begint men vrijgezelle heb juist de kindjes naar opa gebracht dus ben der klaar voor denk ik afgezien k ziek ben maja dat moeten we der ma bij nemen k hoop dat het plezant gaat worden heb al de hele week smsen gekregen van wat ik...
Voorbereiding Reacties: 3 18-9-2010 10:56:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...