Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

misha
Gastenlijst/aankondigingen, met handen in haar
Hallo bruidjes, bruidegommetjes en sympathisanten     Wij hebben besloten om na jaren te trouwen. Echter, onze situatie is niet perfect. De ouders van mijn partner zijn gescheiden en het botert niet zo heel goed tussen die twee partijen,...
Voorbereiding Reacties: 1 17-9-2010 17:21:02

Sofie
Openingsdans Dolly Parton - You are
Dag iedereen,   Ik en m'n vriend krijgen echt kippenvel en een krop in de keel van 'You are' van Dolly Parton (http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=710769), we willen er dus ook onze openingsdans van maken. Alleen is dansen onze speci...
Openingsdans Reacties: 2 17-9-2010 15:58:27

Leslie
Misboekjes hoe begin je er in godsnaam aan??!
Hallo beste medebruidjes en gommen,   Ik ben al zolang op het forum aan het lezen en heb toch wel al enkele toffe ideetjes opgedaan. Maar nu zou ik stillekes aan een misboekje willen beginnen zodat ik toch al iets kan doen en voorlegg...
Ceremonie Reacties: 16 17-9-2010 15:41:09

Angelique
trouwkleed te koop
Met veel spijt in mijn hart ga ik dan toch mijn kleed verkopen ik heb er echt geen plaats voor en voor het in mijn kast te laten is het te stom . Merk Forget me not  er is maar 1 winkel in België dat het merk verkoopt Mia Monta in Zottegem...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 17-9-2010 14:36:06

Sarah
Drankenlijst
Hoi, hoi,   Graag had ik jullie mening geweten. Het lijkt banaal, maar ik vroeg het mij toch af. Onlangs zijn we naar een trouwfeest geweest. Na afruimen van diner, werden er overal op tafel de drankenlijst gelegd. Ik vond dit wel handig en o...
Ideeën Reacties: 8 17-9-2010 13:48:14

Lien
Trolley Touristram
Hallo,   heeft iemand ervaring met Touristram, meer specifiek met de Trolley? (www.touristram.be) Wij zouden hen willen vastleggen voor ons vervoer, maar hebben nog nooit iets gehoord over hen.    Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 1 17-9-2010 13:00:56

Jolien
Uitnodiging eigen ontwerp laten drukken
Hoi iedereen,   Wij zijn stilletjes aan wat aan het kijken voor onze uitnodiging. Een vriendin van ons heeft ons kaartje ontworpen, precies zoals we in gedachten hadden. We zijn natuurlijk super blij ! Nu vroegen we ons af wat de prijs van he...
Uitnodigingen Reacties: 7 17-9-2010 11:27:20

femke
Wij hadden een SUPER goede DJ!
Dag iedereen, wij zijn op 4 september 2010 getrouwd en hadden een super goed feest, de feestzaal was een beetje minder maar onze Discobar was echt heel goed!   Wij hadden Discobar Corona en hadden gevraagd om zowel actueel modern als wat ouder ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 17-9-2010 11:03:48

katrien
leuke locatie voor foto's rondom regio brugge
hoi,   weten jullie misschien leuke locaties rondom brugge?  thanks!!!
Fotografie Reacties: 1 17-9-2010 9:15:06

Widiii
privélocaties voor huwelijksreportage..(limburg)
Beste,   Zijn er locaties waar je dus alleen bent met je fotograaf, waar je bijvoorbeeld moet betalen.. Ik zeg maar iets in een kasteel, of dergelijke..   Voor een huwelijksreportage, dit willen wij doen voor de trouw. Zodat we het ku...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 17-9-2010 0:20:50

Widiii
Huwelijksreis.. Waar gaat de reis naartoe?
Hallo dames,   Ik vroeg mij af waar jullie allemaal op huwelijksreis gaan? En hoeveel het jullie heeft gekost? Ieder heeft natuurlijk een eigen budget.   Vertel ook waarom je voor dat land hebt gekozen, en in welke periode jullie gaan ...
Huwelijksreis Reacties: 14 17-9-2010 0:18:16

Liesbeth
Kaai 17
Hallo   Iemand ervaring met de feestzaal Kaai 17 in Aalst ?   Wij twijfelen om deze zaal als onze trouwzaal te nemen omwille van het originele karakter maar horen graag eerst nog een aantal meningen. Vandaar deze oproep!   Alvast...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 16-9-2010 21:57:54

Anika
Wanneer aan het misboekje beginnen?
Beste bruidjes De laatste tijd zie ik hier de ene tekst na de andere verschijnen over de misboekjes. Als ik dan naar de data ga kijken van wanneer die mensen huwen, breekt me het koud zweet uit. Ik lees hier data die tot eind 2011 gaan..  Wannee...
Ceremonie Reacties: 8 16-9-2010 21:52:12

Anastasia
HELP! hoe verloopt een kerkceremonie
Beste bruidjes....   Aangezien ik eerste ben die trouwt in onze vriendenkring, heb ik maar weinig ervaring met de huwelijksfeesten. Heb namelijk slechts twee trouwfeesten bijgewoond, waarvan een kerkelijk en deze was van een ander geloof, dus ...
Ceremonie Reacties: 3 16-9-2010 20:56:55

Kendra
Twijfels: koets of huifkar?
Hey,   Wij zouden voor ons huwelijk graag een huifkar hebben. Nu zou ik graag ook een koets hebben, het heeft toch wel iets superromantisch. Nu ben ik dus beginnen twijfelen, zouden we het alletwee nemen maar de huifkar voor de suite?  &nbs...
Voorbereiding Reacties: 4 16-9-2010 19:49:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...