Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tinneke
DJ
Hallo!   Heeft iemand van jullie ervaring met discovideo?    Groetjes,   Tinneke
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 14-9-2010 8:50:59

Annelies
Dessertbuffet - Bruidstaart
Hallo B2B's, Dit weekend zijn we naar de trouw geweest van een bevriend koppel.  Alles prima in orde.  Ik hoop dat ons feest ook zo goed zal worden. Uiteraard waren er nog vrienden die ook op onze trouw aanwezig gaan zijn.  Die waren...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 14-9-2010 8:25:36

Widiii
Zalen in limburg - vrij van traiteur.. Omgeving, Genk, Hasselt, Bree, Maasmechelen..
Hallo dames,   Ik ben al een tijdje opzoek naar een mooie grote zaal. Het is niet de bedoeling dat het heel chique is. Ik ben van mening dat de decoratie nog altijd belangrijker is als de zaal zelf is. Het moet gewoon een grote ruimte zijn, wa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 13-9-2010 23:24:17

liesbet
DJ voor augustus volgend jaar in de waerboom
Hallo iedereen, wij zijn nog op zoek naar en dj voor augustus 2011 in de salons waerboom. Kan iemand ons wat goede referenties geven (misschien best uit de buurt van groot bijgaarden?) Ik heb hier wel al wat rondgelezen, maar het is toch moeilijk kie...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 13-9-2010 22:21:05

Thomas
Jef Celen
Hallo iedereen,   Ik lees hier al weken aan een stuk lovende woorden over Jef Celen. Ik heb zijn foto's bekeken en snap vooral de populariteit er niet rond. Het zijn zeker geen lelijke foto's, maar om nu zo te stoefen met zijn originaliteit en...
Fotografie Reacties: 36 13-9-2010 22:02:53

Liesbeth
zoektocht intredelied zaal
hallo bruidjes,   we zijn nog steeds op zoek naar een leuk intredelied voor de feestzaal. we horen graag het instrumentaal stukje van fairytale van alexander rybak omdat dit er direct sfeer in kan brengen. maar het refrein is er misschien wat ...
Voorbereiding Reacties: 3 13-9-2010 22:01:44

Daisy
Dessertenbuffet
Hey ijverige planners,   Wij zouden op ons trouwwfeest graag een dessertenbuffet serveren in plaats van een bruidstaart. Nu vroeg ik me af of jullie goede adresjes hadden om dit te verzorgen en hoeveel je hiervoor ongeveer betaald. Onze zaal ...
Voorbereiding Reacties: 1 13-9-2010 20:48:37

wendy
Bruidsjurk is pasmodel waarvan de sleep is verknipt
Hallo, Mijn berichtje van gisterenavond is onderts wel al door velen gelezen. Bedankt alvast voor de personen die me raad gaven. Mijn droom is een ware nachtmerrie geworden. Ik heb dus 17 januari mijn trouwkleed besteld voor 9 oktober as. Blijkbaar ...
Voorbereiding Reacties: 10 13-9-2010 20:48:34

ann
ceremoniemeester antwerpen?
Dag bruidjes,   Ik ben nog opzoek naar een ceremoniemeester, ik had oorspronkelijk gedacht aan Eddy wouters, maar die is jammer genoeg al bezet...hij heeft me de volgende alternatieven gegeven: Jef van looveren of Deleu, heeft al iemand ervar...
Ceremonie Reacties: 3 13-9-2010 19:33:09

ann
ceremoniemeester antwerpen?
Dag bruidjes,   Ik ben nog opzoek naar een ceremoniemeester, ik had oorspronkelijk gedacht aan Eddy wouters, maar die is jammer genoeg al bezet...hij heeft me de volgende alternatieven gegeven: Jef van looveren of Deleu, heeft al iemand ervar...
Ceremonie Reacties: 0 13-9-2010 19:32:56

Sofie
"Hof ter Meyghem" versus "Hof ter Velden"
Hallo,   Wij gaan trouwen op 2 juli 2011 en zijn er nog steeds niet uit welke zaal we zouden kiezen.   Het gaat tussen 2 zalen: Hof ter Meyghem in Oudegem en Hof ter Velden in Baasrode. Zelf ben ik nog niet naar een trouwfeest geweest in Ho...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 13-9-2010 19:01:25

Saskia
Uitnodigingen en fotograaf
Hallo Bruidjes,   Met 248 dagen op de teller is het moment misschien gekomen om een beetje voorbereidingen te gaan treffen.... Wij hebben iemand gevonden die onze uitnodigingen wil ontwerpen. Nu komen er allerhande vragen waar ik totaal geen ...
Voorbereiding Reacties: 2 13-9-2010 18:23:39

wendy
Helium Gezocht , Help :-)
Hallo Bruidjes !   Nu zaterdag is mijn avondfeest en ik moet helium hebben voor een 50 tal balonnen ! Ben vandaag in ava geweest maar daar hadden ze enkel een fles voor ongeveer 200 balonnen en das veel te veel! Kent er iemand adresjes in An...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-9-2010 17:45:44

An
paard en kar
dag iedereen   weet er iemand waar je in vlaams brabant een kar met boerenpaard(en) kan huren voor de rit van ons huis naar de kerk/stadhuis?   alvast bedankt groetjes An
Ideeën Reacties: 0 13-9-2010 17:24:39

Erika
Art Nouveau in Sint- Gillis- Waas
Beste bruidjes in spé Wij trouwen volgend jaar in juli en hebben al heel wat zalen bezocht. Uiteindelijk zijn we tot twee totaal verschillende zalen gekomen die ons echt aanspreken: Art Nouveau in Sint- Gillis-Waas en Bebronna (nog heel nieuw) i...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 13-9-2010 17:22:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...