Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

wendy
Bruidsjurk is pasmodel! Raad?
Hallo bruidjes in spé en gommen ook natuurlijk. Zit met een enorm vervelend iets. Deze week moest ik mijn bruidsjurk gaan passen, de eerste maal. Met nog 26 dagen op de teller heb ik niet veel tijd meer hé. Ik ben samen met mijn moeder gewe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 12-9-2010 22:12:17

wendy
Bruidsjurk is pasmodel! Raad?
Hallo bruidjes in spé en gommen ook natuurlijk. Zit met een enorm vervelend iets. Deze week moest ik mijn bruidsjurk gaan passen, de eerste maal. Met nog 26 dagen op de teller heb ik niet veel tijd meer hé. Ik ben samen met mijn moeder gewe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-9-2010 22:12:05

Kim
Feestzaal Salons de Vrede in Ichtegem
Hallo,   Wij trouwen op 24 juni 2011 en zijn op zoek naar een feestzaal. We hebben al een paar menufolders ontvangen en bekeken maar vallen nogal omver van alle prijzen! Salons de Vrede valt binnen ons budget. Heeft iemand hier al eens gewe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 12-9-2010 21:52:29

Roxanne
trouwbeurzen????
Weet er iemand wanneer en komende maanden trouwbeurzen zijn en waar? Is dit de moeite om naar toe te gaan?    alvast merciekes !!! 
Voorbereiding Reacties: 8 12-9-2010 20:45:27

Kendra
Video
Hallo,   Mijn vriend zou graag een cameraman/vrouw hebben op ons huwelijk om een nog leukere herinnering te hebben. Nu ben ik dus op zoek naar een (goede) persoon die dit kan. Hebben jullie met iemand gewerkt waar jullie tevreden van waren? Gra...
Video Reacties: 10 12-9-2010 20:44:41

rebecca
trouwjurkqueeste jpc pierre yves (brussel)
De trouwjurkzoektocht verloopt momenteel niet echt over roosjes... Ik lijk steeds opnieuw weer te vallen voor de jurken van Pronovias, die jammer genoeg meestal ook prijzig zijn. Ik heb nog maar één kleedje waarvan ik zeg 'dat is het' maar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 12-9-2010 17:27:29

kelly
Verkoop avondtasjes
hey , ik nog eens ...   ik verkoop 3 mooie avondtasjes.  meer info en fotos  :  Kellyenjohni@skynet.be    groetjes ! 
Kledij - Accessoires Reacties: 0 12-9-2010 17:08:58

Kenny
Super DJ op ons trouwfeest!!!!!!
Hoi iedereen,   wie nog een goeie DJ nodig heeft voor zijn feest, onze DJ was werkelijk super! Wij zijn 2 dagen geleden getrouwd en hadden DJ Geert Biesemans van Discobar BSL (http://www.discobarbsl.be/). We hadden een super tof...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 12-9-2010 16:52:13

Sarah
Aan alle winterbuidjes - trouwkleed
Hey,   Ik weet dat het nog heel vroeg is, maar wanneer kiezen jullie je trouwkleed? Wij trouwen pas in december volgend jaar, maar de nieuwe collectie komt pas uit in november. Dus het zal waarschijnlijk een kleedje zijn uit de 2011 collectie....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 12-9-2010 16:46:16

tania
porsche panamera
Hallo, 1 juli 2011 trouwen wij en nu ben ik als verrassing voor mijn vriend op zoek naar een (liefst witte) porsche panamera. Heb al gezocht op internet maar kan dit type van wagen nergens vinden om te huren. Weet iemand van jullie mss waar ik deze ...
Voorbereiding Reacties: 2 12-9-2010 14:02:04

evy
feestzaal regio Noorderwijk (Herentals)
Dag allemaal, wij zijn op zoek naar een feestzaal in de regio Noorderwijk (Herentals). We zijn niet van plan om er een heel duur feest van te maken aangezien we net een huisje hebben en daar nog wat werk is. Kunnen jullie me een zaal aanraden? Alvast...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 12-9-2010 13:10:52

Anika
Angst dat kleed vuil wordt tijdens foto's nemen
Beste mede-bruidjes Met nog iets meer als een half jaar op de teller zijn we onze zoektocht begonnen naar de geschikte fotolocatie. Nu blijkt dat helemaal niet zo simpel te zijn. We zijn alle twee mensen die graag buiten zitten tussen het groen. Graa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 12-9-2010 11:49:40

Myriam
Zaal + catering vs. all-in
Hey trouwertjes!   In de zomer van 2011 zullen mijn vriend en ik ook in het huwelijksbootje stappen.  De datum zal heel binnenkort vastgelegd worden (waarschijnlijk 01/07/11)   Voor het feest zijn we alle opties eens aan het overlo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 12-9-2010 11:44:30

marta
trouwwinkels
Beste bruidjes in spe   Ik heb al een jurk maar nog geen sluier, schoenen,lingerie die erbij passen. nu ben ik gisteren in Antwerpen eens gaan kijken in winkels als le Chapeau maar overal willen ze een afspraak maken omdat ze je vooral een tro...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 12-9-2010 11:36:08

Jessi
Iemand ervaring met Linx - Hasselt (Linea Raffaelli)?
Hallo bruidjes,   Heeft er iemand ervaring  met de winkel van Linea Raffaelli in Hasselt (Linx)?   Zijn de retouches hier eigenlijk gratis?   Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-9-2010 11:33:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...