Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Maria
wie helpt jullie met aankleden ?
Ben gisteren (alleen) mijn trouwkleed gaan kiezen. Ik ben er heel tevreden van, maar tijdens het passen heb ik me gerealiseerd dat je zoiets niet alleen kan aantrekken ... Wie heeft jullie geholpen bij het aankleden ? Of zijn er bijvoorbeeld visagist...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 15-9-2010 9:46:41

Maria
gezocht : hoepel / onderrok maat 46, diameter 80 cm
Hallo, ik ben op zoek naar een hoepel / onderrok voor onder mijn trouwkleed, 1 hoepel is genoeg, met diameter van (ongeveer) 80 cm onderaan. Ik heb maat 46. Is er iemand die de hare verkoopt of weet waar ik ze goedkoop kan vinden ? groetjes !
Kledij - Accessoires Reacties: 0 15-9-2010 9:42:51

Kim
Trouwkleed zelf maken
Hallo bruidjes   Mijn mama is 'naaister' en zou graag mijn trouwkleed willen maken. Nu is het feit, hoe begin je daaraan!! Patronen voor trouwkleden vind je practisch niet. Zijn er hier nog bruidjes die hun kleed zelf maken of laten maken? ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 14-9-2010 22:00:18

Anneleen
Leuke oldtimer ceremonie
Hallo bruidjes,   Ik ben dringend op zoek naar een leuke oldtimer voor onze ceremonie. We hadden bij onze ceremoniemeester een leuke rode mercedes cabrio gezien, maar die is al weg :-( . We zoeken een oud wagentje, bij voorkeur in he...
Ceremonie Reacties: 2 14-9-2010 21:55:12

eline
ceremoniemeester Serrus
Hallo   Iemand ervaring met ceremoniemeester Serrus? (vestigingen in Menen, Gullegem,...)     gr eline 
Ceremonie Reacties: 4 14-9-2010 21:39:06

Mathias
Schuttersvest
Beste,   Heeft er iemand ervaring met de zaal Schuttersvest in Rillaar? wij zouden onze trouw daar willen laten doorgaan, maar zouden graag nog de mening van anderen horen. Hoe was het eten daar? de bediening? de sfeer? ...   Alle react...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 14-9-2010 21:38:19

nele
op zoek naar locatie waar ook een 60tal mensen kan blijven slapen en waar we alles zelf kunnen doen
wij zijn op zoek naar een locatie voor ons trouwfeest, het weekend van 25-26 juni 2011. we zoeken een locatie, bv een hoeve waar we ons eigen ding kunnen doen en waar mensen kunnen blijven slapen. iemand een idee? we hadden al contact met de bonte ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 14-9-2010 20:57:12

Evie
Cadeau ouders ... ???
Met nog 31 dagen op de teller kort het voor ons toch wel op! Ik ben al enkele dagen aan het zoeken achter een gepast geschenk voor mijn ouders. Uiteraard krijgen ze een foto maar wou nog iets speciaals geven omdat ze al zo veel voor ons gedaan hebben...
Voorbereiding Reacties: 2 14-9-2010 20:11:45

Liesbeth
Live-muziek West-Vlaanderen
Hallo   Ik ben op zoek naar mensen die live zingen in huwelijksmissen. Iemand suggesties/connecties?!      
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 14-9-2010 19:51:25

Kelly
Trouwen voor de kerk???
Dag medebruidjes, ik moet even iets kwijt. Wij trouwen in maart voor de wet en voor de kerk. Beiden zijn we katholiek opgevoed maar niet met de grote paplepel, 't is te zeggen; in de kerk zien ze ons zelden (enkel voor huwelijken, doopfeest, ...) ...
Religie Reacties: 9 14-9-2010 19:34:13

ann
ceremoniemeesters Pierre loncin of jef van looveren?
Beste bruidjes,   Iemand al enige ervaringen met Jef Van Looveren of Pierre Loncin? Ik ben hopeloos opzoek naar een ceremoniemeester!!! Of heeft er nog iemand goede referenties van andere ceremoniemeester in de provincie Antwerpen?   A...
Ceremonie Reacties: 5 14-9-2010 18:44:33

Anje
Bruidsboeket
Als pas afgestudeerde floriste ben ik op zoek naar bruiden die mij de kans willen geven om hun bruidsboeket te maken. Aangezien het mij vooral te doen is om de ervaring en om voorbeelden te hebben ...
Bruidsboeket Reacties: 7 14-9-2010 17:16:00

Maartje
Wie trouwt er op 21/05/2011 ?
Hallo!   Wie trouwt er nog op zaterdag 21 mei 2011 ?   Wat hebben jullie al in orde gebracht?   Groetjes !!
Voorbereiding Reacties: 6 14-9-2010 17:15:57

Marijke
dj voor avondfeest
Hallo allemaal We hebben al veel dingen kunnen aanvinken op ons to-do-lijstje, maar we zijn nog steeds op zoek naar een goede DJ. Zelf kennen we niemand... en een goede DJ is toch wel een belangrijke basis voor een geslaagd avondfeest. Alle suggesti...
Voorbereiding Reacties: 5 14-9-2010 16:25:28

Bianca
Huwelijksreis Parijs
Hallo iedereen,   Vorig jaar in de kerstperiode heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd in Parijs, en ik vind het zo romantisch om onze huwelijksreis door te brengen daar waar hij mij ten huwelijk heeft gevraagd. Nu het probleem is: Typis...
Huwelijksreis Reacties: 8 14-9-2010 16:21:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...