Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kirsten
misviering
Hey medebruiden en bruidegommen,   wij zijn stilletjes aan aan het kijken welke teksten en zo we zouden kunnen gebruiken voor onze misviering.  Sowieso houden we niet van (te) klassiek. Welke teksten gebruiken jullie? Als er mensen leuke ...
Voorbereiding Reacties: 4 16-9-2010 14:08:03

Widiii
zaal 'Ons Huis', P.Paquaylaan 127, Heusden-Zolder
Wie kan me meer vertellen over deze zaal??   Ik weet dat er 2 zalen ter beschikking zijn.. Boven voor 120 zitplaatsen. En onder voor 490 zitplaatsen.   Maar kan iemand mij vertellen hoe de onderste zaal eruitziet?? Want ik vind geen f...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 16-9-2010 13:39:01

Nele
suitekleedjes kindjes wintertrouw
Hallo, wij zijn in februari getrouwd en verkopen onze suitekleedjes van de bruidsmeisjes die 3 en 4 jaar waren. Het jurkje is heel mooi afgewerkt en er hoort een bijpassende bolero bij, we hebben er ook een wollig overvestje bij en doen alles we...
Kledij - Suite Reacties: 1 16-9-2010 13:13:58

Anne-Laure
ringkussentje
Ondertussen 12 dagen gelukkig getrouwd.. Ik verkoop mijn ringkussentje. Satijn, invoorkleur, 10x10cm, 9,50EUR, foto's te vinden via kapaza.be (trefwoord: ringkussentje). Nog veel succes bij de organisatie van jullie huwelijk !  
Kledij - Accessoires Reacties: 0 16-9-2010 12:56:04

Charlotte
wedding site & save the date cards
Hey mede lotgenoten!!!   Wij hebben onze website online... al eventjes, maar ik wou nog niets zeggen tot we de "save the date" cards verstuurt hadden. Ik ben er echt fier op... mijn ventje heeft da helemaal zelf gemaakt! Spijtig da...
Voorbereiding Reacties: 4 16-9-2010 12:41:27

Annelies
Ringen: volgorde namen
Hey, Sinds gisteren hebben we onze ringen.  Besteld bij Fede di Oro.  Ze zijn heel mooi geworden.  Ik had 's middags al telefoon gekregen dat er een probleem was, maar ze hebben alles gegeven zodat we de ringen zouden hebben.  Mo...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 16-9-2010 11:53:48

Jessy
Vrijgezellen 11/09/2010
Hallo iedereen   Ik wilde ook nog even een verslagje kwijt van mijn vrijgezellen...   Om 7u45 moest ik klaarstaan en dan zijn we richting kapper in Kapellen gereden. De vriendinnekes wilden absoluut eens zien hoe mijn haar er uitgebrush...
Voorbereiding Reacties: 2 16-9-2010 10:39:58

Ann-Sofie
Feestzaal rond Zedelgem
Hallo iedereen Aan alle verloofden en getrouwden dikke proficiat! Hopelijk kunnen jullie me verder helpen. Wij zijn al enkele maanden verloofd maar door verschillende onvoorziene gebeurtenissen hebben we nog geen zaal gezocht. We zouden graag in...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 16-9-2010 10:16:24

Ingrid
Trouwkleed kiezen - hoelang op voorhand?
Hallo, Ik trouw op 7 mei 2011. Is het echt nodig om nu al te gaan kijken naar een trouwkleed? Mijn idee was om daar in het voorjaar aan te beginnen (eind febr/maart). Nu is mijn idee van kleed wel niet echt tradioneel. Ik zoek een kort kleedje. Iema...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 16-9-2010 9:31:40

Klaartje
Ervaring met ceremonie in tent
Hallo forumgenoten,   Wij trouwen in maart 2011 en zijn nog op zoek naar een mooie locatie rond het gentse voor onze huwelijksviering (geen kerk) waar toch een 250 mensen in kunnen en waar aansluitend een korte receptie kan doorgaan...
Locaties - Viering Reacties: 2 16-9-2010 8:43:30

Tine
getrouwd op 28/8
Wij zijn ondertussen een kleine drie weken getrouwd en het gehuwde leven bevalt ons enorm! We hebben dan ook een prachtige dag gehad op 28/8! De dag ervoor en erna was het superslecht weer, wij hebben amper regen gehad. Echt zalig!!!   We hebb...
Ceremonie Reacties: 4 15-9-2010 23:14:56

Karlien
Locatie foto's
Dag iedereen,   Wij zijn nog op zoek naar een toffe locatie voor onze foto's (verlaten gebouwen/fabriek/spoorweg, groene omgeving, ...). Wij wonen in Oost-Vlaanderen... Iemand ideetjes of suggesties in de regio?   Alvast bedankt voor jull...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 15-9-2010 23:09:13

Jo
marylise cara
Hey bruidjes !   Omdat mijn  budget nogal beperkt is, zoek ik een tweedehands kleedje. Ik heb al enkele kleedjes aan gehad die me best wel pasten. Maar eigenlijk heb ik mijn zinnen gezet op Marylise model Cara. Weet iemand dit kleed tweedeh...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 15-9-2010 22:37:03

lisa
aiaiai fotografen...
wij zijn op zoek naar een leuke betaalbare fotograaf voor september volgend jaar. wij trouwen in west-vlaanderen.   iemand ideeën en ervaingen??   bedankt!!
Fotografie Reacties: 15 15-9-2010 22:05:56

sabrina
trouwkleed gevonden!
Ja! gevonden! Bij La Tiara in Antwerpen! Was er vorige week al geweest en twijfelde tussen 2. En het is nummer 3 geworden! Ben super blij! Hele leuke winkel én vriendelijke mensen !  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 15-9-2010 21:24:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...