Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Natacha
trouwkleed te koop!
dag bruidjes ik verkoop mijn trouwkleed: onze huwelijksdag was 11 juni 2010! nu het is een Marylisse en model Ella. kan je bekijken op hun site. Heb mega complimenten gekregen erover...als je het zo ziet hangen heb je er geen deftig beeld van, von...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-9-2010 11:20:07

nathalie
verslagje 11september 2010
Geoiemorgen allemaal...   Gisteren 11 september was onze grote dag. Al vroeg kon ik aan die dag beginnen... om 5u45 liep de wekker af. rustig tijd genomen om te douchen en alles klaar te maken. om 6u40 vertrokken richting kapper ( was meer da...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 12-9-2010 11:18:38

An
Zoektocht naar trouwjurk bijna gedaan
Donderdag ben ik begonnen aan mijn zoektocht voor het perfecte trouwkleed! Ik ben begonnen bij Pierre-Yves in Brussel waar ik de service zeer goed vond al waren ze naar het einde toe iets te opdringerig. 1 kleedje had mijn voorkeur al had ik wat prob...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 12-9-2010 11:06:22

vanessa
vrijgezellen dag is voorbij
Dag iedereen,   gisteren was het mijn 'vrijgezellen dag' en het was gewoon fantastisch. Ik moest tegen 13 uur bij mijn zus zijn, toen ik daar aankwam zaten mijn vriendinnen en schoonzusters (met z'n 10'en) buiten op de voortuin te wachten...
Voorbereiding Reacties: 2 12-9-2010 10:58:18

KELLY
Snow patrol - Give me strength
Hallo,   ik ben eens aan het rondneuzen voor een eventuele openingsdans.  Het zit namelijk zo: wij geven geen traditioneel trouwfeest maar een trouwtonnen waar de kindjes ook uitgenodigd worden. Mijn man zegt al van in het begin dat hij e...
Openingsdans Reacties: 4 12-9-2010 9:23:08

Cindy
huwen buiten het gemeentehuis
Hallo medebruidjes,   Heeft er iemand ervaring met huwen buiten de zaal van de burgerlijke stand? Of dit mogelijk is of niet? Ik had graag de ceremonie in de tuin gehouden van de feestlocatie? Alle reacties zijn welkom, thanks ;-)
Locaties - Viering Reacties: 5 12-9-2010 8:59:32

sabrina
eerste huwelijksjurk zoektocht
Hey bruidjes ben vandaag voor de eerste keer gaan zoeken naar de gepaste jurk! Geen wit, dat was zeker. Had een lijstje van de winkels die ik vandaag wou doen. Stop 1  : La Tiara in A'pen : hele leuke winkel! mooie collectie,mooie prijzen, &...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 11-9-2010 22:30:32

Annelies
kerk of geen kerk?
Ik zit met een probleempje.... Mijn vriend en ik waren eigenlijk al lang van het idee om alleen te trouwen voor de wet. Maar nu door dat nieuwe programma op vt4 te zien ben ik toch aan het twijfelen. Het gemeentehuis lijkt mij zo droog alleen. G...
Ceremonie Reacties: 13 11-9-2010 21:07:45

Elissa
ervaring met djjan en/of dj rik
hey iedereen heeft iemand van jullie ervaring met dj jan (pro music entertainment)   of met dj rik van discovideo?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 11-9-2010 19:56:55

Roxanne
Slootjenshoeve te Berlaar
Hallo bruidjes   Wij trouwen op 25/06/2011 en geven ons feest in de Slootjenshoeve te Berlaar... Wie is hier al getrouwd of gaat er zijn feest nog geven???  Wie heeft er ervaring met de DJ Steven van de Slootjenshoeve?   groetjes !&n...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 11-9-2010 19:49:23

Els
DJ Sofie Holvoet
Hallo   Heeft iemand al gewerkt met DJ Sofie Holvoet van het DJ-team Gi Van Aalst? Of heeft iemand ze al aan het werk gezien?   Hoe is ze en hoe doet ze het?   Groetjes, Els
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 11-9-2010 19:31:28

suzy
driessent
hallokes   heeft er iemand zijn feest in het driessent gegeven in diepenbeek? zoja hebben jullie er dan foto's van online staan die ik kan bekijken? en zijn er enige negatieve reacties? graag jullie mening op alle gebied
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 11-9-2010 18:17:21

leen
Te Koop: Suitekledij
Ik verkoop mijn suitekledij. Slechts 1x gedragen, augustus 2010. Kledij werd gemaakt door Mia Monta. Het is een licht blauwe top (open rug, kruising vooraan) en een lange grijze (met blauwe schijn) rok. Kleuren van deze kledij zijn reeds uit colle...
Kledij - Suite Reacties: 2 11-9-2010 15:10:56

ilse
al dan niet rode loper?
hallo toekomstige bruidjes en gommetjes :-)   ik ben serieus aan het korten naar onze definitieve huwelijksdata en de ene na de andere vraag spookt door mijn hoofd :-) nu zou ik graag willen weten wie er al dan niet een rode loper voor de deu...
Voorbereiding Reacties: 5 11-9-2010 14:19:24

Kelly
Eerste keer naar bruidsjurken gaan kijken!
Ik ben vandaag met mijn ma en getuige naar bruidsjurken gaan kijken bij Liliane Claes. Heb een héél mooi kleed gevonden van Marylise!   Vond alleen de verkoopster op bepaald moment te pusherig om ineens te bestellen. Seg, is eerste k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 11-9-2010 13:48:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...