Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
Jurk Demetrios
Hello Medebruidjes...   Ik heb nu al enkele maanden geleden mijn bruidsjurk gekocht en de kriebeltjes om telkens terug te gaan kijken naar de jurk beginnen nu toch wel te komen... Het is al zo erg dat ik op online trouwalbums ga kijken of er i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 19-9-2010 15:13:48

Delphine
verwelkoming
Dag iedereen!   Wie kan mij helpen met een verwelkomingstekst voor in de kerk?  We zouden graag de mensen bedanken voor hun aanwezigheid, maar we zijn geen echte schrijvers.  Het lukt me maar niet om iets deftig op papier te zetten. &n...
Ceremonie Reacties: 4 19-9-2010 13:49:43

Evelien
Onze ervaringen met feestzalen regio Aalst - Wetteren - Gent
Heyhey,   Voor al diegene die op zoek zijn naar een geschikte zaal voor hun huwelijk post ik hierbij een overzicht van onze ervaringen met feestzalen in regio Aalst - Wetteren - Gent. Ik wil wel duidelijk opmerken dat het hier gaat om persoonl...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 19-9-2010 13:39:20

rebecca
tips huwelijksreislocaties
Hallo iedereen, Wij trouwen op 2 juli en mijn vriend volgt ook het bouwverlof... wij zijn dus eigenlijk verplicht om in het duurdere hoogseizoen te plannen. Heeft er iemand tips over huwelijksreisbestemming waar men in de zomer naartoe gegaan is en ...
Huwelijksreis Reacties: 3 19-9-2010 13:00:21

Kelly
Trouwjurk gekocht!!!!
Wiieeeehh!!! Mijn kleedje is besteld!! Ben gisteren naar Cermo in Turnhout geweest. Heb een superlieve dame gehad om me te helpen. Denk dat ik wel 20 jurken heb aangehad zonder één keer een ergenis bij haar te merken! Echt, ze heeft zelfs ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 19-9-2010 11:04:40

Tineke
onderrok
Ik ben opzoek naar een onderrok met een hoepel er in. Is er iemand die hem wegdoet en wil verkopen? ik kan hem kopen in de bruidswinkel maar daar kost die 80€ wat ik een beetje veel vind   Grtjs Tineke tinekedecock_86@hotmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 19-9-2010 10:40:52

Farah
Jurken Cymbeline
Hallo iedereen,   Ik wil deze week graag eens langs gaan bij Elana in Deinze om een jurk te passen. Ik ben helemaal weg van de jurken van Cymbeline...ik vrees echter dat ze heel prijzig zijn. Heeft er iemand ervaring met deze winkel in Deinze?...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 19-9-2010 10:34:44

Denice
Gezocht: bruidspaar
Hallo allemaal, Ik ben Denice ben 23 jaar en kom uit Heerlen (Limburg, Nederland). Ik volg momenteel een opleiding tot Weddingplanner. Voor mijn stagebruiloft ben ik op zoek naar een enthousiast bruidspaar dat gaat trouwen, maar nog niets g...
Voorbereiding Reacties: 1 19-9-2010 10:07:42

Greet
Hard 2 handle, Cargo, Smashdance
Hey allemaal,   heeft iemand ervaring met één van volgend live bands: - Hard 2 handle - Cargo -  Smashdance   Laat maar weten! Groetjes!
Muziek - Live Reacties: 1 18-9-2010 23:04:10

Darline
fotograaf Dendermonde
Hallo,   Wij trouwen 23 juli 2011. We zijn nog steeds op zoek naar een fotograaf regio dendermonde. En weten jullie misschien mooie plaatsen om foto's te laten trekken ook regio Dendermonde.
Fotografie Reacties: 9 18-9-2010 22:17:19

sabrina
pels sjaal
Hallo toekomstige wij trouwen in februari, dus waarschijnlijk (redelijk) koud. Nu ben ik op zoek naar een sjaal of stola in (nep)pels. Enig idee waar ik dit kan vinden aan een democratische prijs? liesft omgeving waasland of Antwerpen   A...
Kledij - Suite Reacties: 1 18-9-2010 21:52:05

sabrina
pels sjaal voor op trouwkleed
Hallo toekomstige wij trouwen in februari, dus waarschijnlijk (redelijk) koud. Nu ben ik op zoek naar een sjaal of stola in (nep)pels. Enig idee waar ik dit kan vinden aan een democratische prijs? liesft omgeving waasland of Antwerpen   A...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 18-9-2010 21:51:26

dana
Te koop
Hey dames,   Ik verkoop 7 doorzichtige paraplu's  een diameter van 100 cm en een hoogte van 90 cm. Niet gebruikt! Zelf af te halen te Hoboken, 8€ per stuk.   Verkoop ook een nog een lila suite kleed maat medium, 1x gedragen, ...
Voorbereiding Reacties: 0 18-9-2010 21:07:17

Baci
Planningen vorderen
Hey Bruidjes   Trouwkleed, zaal, fotograaf, visagiste, eten en ceremonie ligt vast... Hoe verlopen bij jullie de planningen? Volgende planning = nog wat kilootjes kwijt, want in december moet ik maten doorgeven voor kleed! Ben benieuwd :D ...
Voorbereiding Reacties: 6 18-9-2010 19:15:28

Baci
Planningen vorderen
Hey Bruidjes   Woensdag ben ik mijn trouwkleed gaan vastleggen in Le chapeau in Antwerpen... Heeft er iemand hier ervaring mee? De mensen waren wel heel vriendelijk, maar ze deden precies een beetje 'uit de hoogte'.  Plus had ik juist het p...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 18-9-2010 19:12:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...