Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Koen
Ervaring Pauwkeshof?
Hoi!   Mijn vriend en ik zijn reeds drie maand op zoek naar een geschikte locatie om te trouwen... Ons hart gaat uit naar Pauwkeshof. Heel mooi en gezellig kader, heel vriendelijke uitbaters, goede referenties... Maar we durven de knoop niet doo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 20-9-2010 13:55:03

Thalissa
Trouwkleed huren regio Antwerpen
Hoi iedereen,   Ik ben op zoek naar winkels waar je je bruidsjurk kan huren. Iemand nuttige tips?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 20-9-2010 13:28:15

Philip
snoeppotten voor tafelaanduiding te koop
Hay allemaal!   wij zijn vorige week vrijdag getrouwd (ZALIG was het!).  Onze tafelaanduiding was met snoepsoorten! Op elke tafel stond een pot met een snoepsoort erin!   Nu hebben wij natuurlijk 10 zo'n potten hier staan! Als er ieman...
Voorbereiding Reacties: 9 20-9-2010 13:22:39

Astrid
Schoonouders verpesten heel de sfeer van ons voorbereiding huwelijk!!
Ik moet dit even kwijt! Toen we net verloofd waren (we zaten in sicilië), heeft mijn verloofde direct naar zijn ouders gebeld om het goede nieuws te melden. Zijn ouders zijn al altijd gefrustreerde negatieve mensen geweest, maar dit slaat alles....
Voorbereiding Reacties: 14 20-9-2010 12:31:14

Astrid
Schoonouders verpesten heel de sfeer van ons voorbereiding huwelijk!!
Ik moet dit even kwijt! Toen we net verloofd waren (we zaten in sicilië), heeft mijn verloofde direct naar zijn ouders gebeld om het goede nieuws te melden. Zijn ouders zijn al altijd gefrustreerde negatieve mensen geweest, maar dit slaat alles....
Voorbereiding Reacties: 2 20-9-2010 12:31:08

Wenke
Enkele aanraders!!
Hey iedereen,   Ik ben nu al een aantal weken getrouwd en leef nog altijd in een soort roes :) Het was gewoon geweldig!  En daarom wou ik jullie een aantal mensen/zaken meegeven die zeker de moeite zijn: - Onze ceremoniemeester Chris: Heel ...
Ideeën Reacties: 3 20-9-2010 12:29:50

Beau
Kapster en make up latana
  Hoi toekomstige bruidjes,   Voor diegene die nog opzoek zijn naar een kapster aan huis en een visagiste. Ik heb nada van latana genomen. Ze werkt de kapsels zeer zuiver af. Ik had met de trouw van nicht  geen pluisje. Ik heb haar...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 20-9-2010 12:09:56

Annelies
ik mag nog een keer
Hallo, Vrijdag 17/09 zijn we voor de wet getrouwd.  Door familietoestanden is er ook al een avondfeest geweest met mijn vaders familie, buren, zijn vrienden en collega's.  We hebben ons goed geamuseerd.  We konden het niet beter wense...
Voorbereiding Reacties: 0 20-9-2010 11:16:38

Kim
Trouwen 2 september 2011!!! Wie nog.?
Hallo toekomstige bruidjes en bruidegommetjes!!!   Eindelijk is het zover mijn ventje heeft me ten huwelijk gevraagd nu 3 weken geleden :)   Ik ben dan maar direct aan het plannen gegaan, want het kriebelt al zolang om dat te doen ...
Voorbereiding Reacties: 4 20-9-2010 11:02:30

Pieter
TE KOOP: Poeder om vreugdeschoten te lossen
Dag bruidjes en bruidegommetjes,   Onze trouw is nu 30 dagen voorbij en genieten nog na van de prachtige dag!!   Wij hebben twee dagen voor onze trouw vreugdeschoten gelost. Je hebt daar twee soorten poeder voor nodig.   Wij hebb...
Ideeën Reacties: 1 20-9-2010 9:56:50

Saskia
twijfels
Hall bruidjes,   Heb een imens probleem.... Ik begin meer dan ooit te twijfelen over mijn jurk... Ik heb tussen 2 jurken gekozen in 2 verschillende winkels en nu twijfel ik over mijn keuze. De ene is gekleurd en niet traditioneel, de andere i...
Voorbereiding Reacties: 3 20-9-2010 9:46:55

Linsay
doorgeven aantal genodiogden
hallo,   eind deze week moeten we het juiste aantal van gasten doorgeven. Onze videograaf en fotograaf blijven heel de dag tot na de openingsdans. Tellen jullie die er ook bij bij het avondfeest ?   groetjes,
Voorbereiding Reacties: 5 20-9-2010 9:44:04

Kelly
Familia en DJ Ronnie
Hey iedereen   Graag wil ik eens weten wie er nog allemaal haar/zijn feest in feestzaal Familia te Nijlen gaan doen of hebben gedaan. Zo horen we misschien nog zaken van elkaar waar we moeten op letten bij laatste besprekingen?   Voora...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 20-9-2010 9:18:22

sarah
Bruidegom ziet bruid in de kerk
Hallo allemaal,   Zijn er nog bruidjes waarvan de bruidegom de bruid niet thuis gaat op halen maar haar op wacht in  de kerk en haar dan voor het eerste ziet? Ik heb dit bij mijn schoonzus gezien en wil dit ook wel omdat hij mij dan voor d...
Ceremonie Reacties: 9 20-9-2010 9:09:43

sanne
honnymoonshop of koonings??
Hoi bruidjes,   hier ben ik weer met een vraagje. ik ben van plan een eerste afspraak te maken voor mijn trouwjurk te gaan kiezen. Ik wil super graag een jurk van maggie sottero, en vermits er hier in belgie niet echt veel keuze is, wil ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 20-9-2010 7:32:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...