Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

julie
Daplanningen gevraagd....
Hoi bruidjes,   Stilaan ben ik bezig met het opmaken van een dagplanning. Toch begin ik te twijfelen of we genoeg tijd zullen hebben voor alles op één dag!   Wij trouwen voor de wet in de voormiddag en voor de kerk in de nami...
Voorbereiding Reacties: 5 21-9-2010 9:10:23

natasja
tips liedje voor binnen komen vd feestzaal en aansnijden van bruidstaart
hey iedereen, welk liedje gebruiken jullie voor het binnen komen vd feestzaal en aansnijden van de bruidstaart?   x
Ideeën Reacties: 4 20-9-2010 23:03:57

imke
afzeggingen
Hallo,     Zijn er nog personen die enorm veel afzeggingen hebben? Wij gaan van 206 avondgenodigden stranden op maximim 153 aanwezigen. Eerlijk gezegd zijn we hier enorm van geschrokken. Zelfs veel familieleden zeiden af... Is dit norma...
Voorbereiding Reacties: 13 20-9-2010 22:06:15

stephanie
DJ 90s
Hey! Wij willen als thema "the 90s" tijdens ons trouwfeest. Kent er iemand een DJ die dit goed kan draaien en eventueel spreekt uit ervaring? (regio Meise-Londerzeel) Thanks!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 20-9-2010 21:39:13

Ellen
gezocht: auto
hey bruidjes en alle anderen. ik ben verzot van de witte kia soul en had hier ook graag men bruidsauto en gevolg van willen maken. maar deze auto verhuren ze niet( of vind ik toch niet bij verhuurbedrijven). nu de vraag naar jullie allen... he...
Ceremonie Reacties: 2 20-9-2010 21:14:57

Emily
weddinggownswholesale.com
Lieve bruidjes,   Ik heb een prachtig kleedje gezien, maar het hier in Europa vinden is niet zo vanzelfsprekend. Nu heb ik een website gevonden die het namaakt in China. Heeft er iemand ervaring met deze site? Zijn ze betrouwbaar? Zijn de klee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 20-9-2010 20:27:21

Leen
Trouwkleed (grotere maat) in regio Limburg
Hallo allemaal,   voor mijn huwelijk ben ik op zoek naar een trouwkleed in de regio Limburg. Het moeilijkere is wel dat ik een kleed zoek in een maatje meer.  Weten jullie winkels waar ze me hiermee kunnen helpen?   Bedankt en groetj...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 20-9-2010 19:53:11

Stijn
Kapster + visagiste aan huis gezocht voor 10/9/2011
Hallo allemaal,   Wij zijn op zoek naar een kapster + visagiste die aan huis komt, uit de regio Opwijk - Merchtem. Kunnen jullie soms iemand aanraden, laat dan aub iets weten.   Groetjes,   Lynn 
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 20-9-2010 19:41:58

sofie
Trouwen in de tuin
Hallo,   Mijn vriendin en ik trouwen volgend jaar in juli en geven tegelijk een babyborrel voor ons kindje dat we verwachten in januari. We zouden dit graag in onze tuin doen maar ik weet niet goed hoe ik dit moet beginnen organiseren. Weet ie...
Locatie Reacties: 2 20-9-2010 18:30:12

NELE
beste toekomstige bruidjes
Beste bruidjes,   Mijn dag zit er nu al 17 dagen op . We hebben een prachtige dag gehad. Ik straal nog als ik er aan terug denk.   Nu heb ik een aantal spulletjes die ik wel of niet gebruikt heb die ik graag hier wil aanbieden. - haaracces...
Voorbereiding Reacties: 0 20-9-2010 18:28:53

KELLY
Prijs bruidsboeket?
Hallo,   Kan er iemand mij vertellen hoeveel een bruidsboeket ongeveer kost?  We willen maar een gewoon, klein boeketje, zonder te veel tierlantijntjes.  Eventueel wel wat ijzerdraad met pareltjes maar dat is dan ook de limiet. &nbs...
Bruidsboeket Reacties: 15 20-9-2010 18:03:45

Sara
Ervaring kerk/pastoor Begijnendijk/Betekom/Aarschot
Hoi iedereen. Mijn vriend en ik willen zeker in de kerk trouwen, maar we zijn er niet goed uit waar. De kerk van Betekom draagt onze voorkeur uit, omdat we die kennen, maar jammer genoeg vrezen we dat we van de pastoor daar maar weinig vrijheid zulle...
Locaties - Viering Reacties: 2 20-9-2010 16:37:37

Kirsten
openingsdans
Hey,   we hebben nog een tijdje te gaan en hebben wel al een ideetje wat betreft op onze openingsdans maar zijn toch nog niet zeker. Je hebt zoveel mogelijkheden van liedjes en van dansen... Wat doen jullie voor openinsgdans? Nemen jullie een l...
Openingsdans Reacties: 9 20-9-2010 16:10:23

Sonia
Stadhuis + Ceremonie
Hoi,   Wij trouwen op 15 juli 2011. De planning loopt redelijk vlotjes. Nu lees ik bij verschillende mensen die ook pas volgend jaar trouwen (over meer dan 6 maand) dat die al hun dag en uur op het stadhuis vastgelegd hebben. Ik ben ook langsg...
Ceremonie Reacties: 9 20-9-2010 14:11:39

Kelly
Zandkapel in Morkhoven
Hoi iedereen!   Het is eindelijk zover, verleden week heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd!!! Nu ben ik al volop aan het nadenken over waar wanneer hoe..  We zouden het feest graag in het Torenhof in Tongerlo houden, en voor de gemeen...
Locaties - Viering Reacties: 7 20-9-2010 14:10:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...