Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Maaike
Fotograaf Leuven - Brakel
Hallo iedereen!   Ik ben op zoek naar een fotograaf voor onze grote dag. Het is echter een beetje speciaal omdat onze ceremonie doorgaat in Leuven en ons feest in Brakel... Nu ben ik op zoek naar een fotograaf die beide kan en wil combineren. ...
Locaties - Fotografie Reacties: 16 26-9-2010 16:07:23

Loes
Gelnagels, kunstnagels... hoe lang op voorhand?
Hoi,     vrijdag is het voor mij zover! Helaas ben ik een nagelbijter (niet extreem... maar toch) en ik wil mijn nagels nu wel iets netter op mijn trouwdag...   Ik heb geen ervaring met het laten zetten van kunstnagels, en ik vr...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 26-9-2010 16:02:10

Katrien
leuke trouwlocatie
Hallo   Wij zijn op zoek naar een leuke trouwlocatie waar gasten kunnen blijven logeren. Dit voor ongeveer 55 personen. Mag ook in ardennen zijn.   bedankt!   katrien    
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 26-9-2010 15:21:43

Jessica
trouwjurk
heeft er iemand ervaring met November styling?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 26-9-2010 15:17:13

sabrina
wat doen met uw boeket na de trouw
heb een vraagje wat doen met je boeket na de trouw. Het zit al een jaar in de diepvries, en vraag me eigenlijk af wat ik er nu mee kan doen. Want om weg te doen is het veel te mooi. Iemand tips???
Bruidsboeket Reacties: 10 26-9-2010 14:30:46

Evi
Betrouwbaar limousine verhuur
Hey,   Wij zijn op zoek naar een betrouwbaar bedrijf  voor het huren van 2 CHRYSTLER witte limo's (regio Oostvlaanderen - andere regio's ook goed als ze tenminste geen vergoeding rekenen).   Kan iemand ons een bedrijf afraden of aa...
Voorbereiding Reacties: 7 26-9-2010 13:28:37

Sarah
bezoek een kleur en style adviseur
He,   Ik heb voor mijn vrijgezellenfeesteje een bezoekje bij een kleur en stijl-adviseur gekregen. Ik vond dit heel interessant vooral om te weten welk type je bent en dan te zien bij welke kleuren je meer uitkomt. Nu let ik veel meer o...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-9-2010 13:20:48

Ingrid
La Piazza in Berchem - zaal avondfeest
Hallo, Zaal La Piazza in Domein Park West te Berchem spreekt ons aan. Iemand ervaring mee?  Alvast bedankt voor alle info. Groetjes, Ingrid 
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 26-9-2010 12:40:25

Mieke
Droomjurk gevonden!
Wooooohooooo! Ik heb mijn trouwjurk gevonden bij Cermo Concept! Ik kan deze winkel echt alleen maar aanprijzen! Zoveel keuze, ongelooflijk vriendelijk, ze steken enorm veel tijd in je, je mag echt alles bekijken en passen zodat je zelf kan ontdekken ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 26-9-2010 11:20:37

Katrien
Tekst gastenboek
Hoi,   met nog 33 dagen op de teller ben ik op zoek naar een tekstje voor op de eerste bladzijde van ons gastenboek. Hebben jullie ideetjes?   Bedankt!
Ideeën Reacties: 2 26-9-2010 8:06:18

Tanja
zenuwen, zaalstress en ziek
Dag bruidjes en gommetjes, ...   Hier op de teller staat intussen nog maar 5 dagen, dus eigenlijk zijn het er nog 6. De kriebels zijn er massaal en dat uit zich ook. Maar de ramp voor mij is dat ik sinds gisteren ziek ben, verkouden. Op zich is...
Voorbereiding Reacties: 6 26-9-2010 7:56:05

Ines
Bruidjurk te koop
Dag Bruidjes in spe, Mijn trouwdag zit er jammer genoeg al op, nu verkoop ik wegens plaatsgebrek mijn prachtige bruidsjurk (top met rok in ivoor kleur) het is maatje 36-38. De prijs is overeen te komen. Voor meer informatie of foto's kan je een mail...
Kledij - Bruidegom Reacties: 1 25-9-2010 22:57:14

Claudia
Afspraak maken bij bruidswinkel
Hallo allemaal,   Ik heb nog maar eens een vraagje. Ik wil binnenkort op jacht gaan naar een bruidsjurk, maar mijn vraag is hoe lang op voorhand je zou moeten bellen voor een afspraak. Ik wil ook wel 's zaterdags gaan omdat ik anders perse ver...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 25-9-2010 22:33:15

Katleen
Merken bruidsjurken
Hallo iedereen Vol verwachting heb ik zitten wachten op de nieuwe collectie van linea raffaelli, maar nu ik de cataloog gezien heb, ben ik een beetje teleurgesteld... Eigenlijk zit er weinig tussen wat ik mooi vind en de modellen die ik wel leuk v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 26 25-9-2010 18:16:31

Claudia
Wie gaat mee naar kiezen van kostuum van bruidegom?
Hallo allemaal,   Ik heb nog eens een vraagje. Als de bruidegom zijn kostuum gaat kiezen, wie gaat er dan mee? Ik dacht dat dus de  moeder meeging of de getuige of zo, maar ik hoor eigenlijk regelmatig dat de bruid zelf mee gaat. Wat denk...
Kledij - Bruidegom Reacties: 17 25-9-2010 17:48:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...