Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Maaike
Fotograaf Leuven - Brakel
Hallo iedereen!   Ik ben op zoek naar een fotograaf voor onze grote dag. Het is echter een beetje speciaal omdat onze ceremonie doorgaat in Leuven en ons feest in Brakel... Nu ben ik op zoek naar een fotograaf die beide kan en wil combineren. ...
Locaties - Fotografie Reacties: 16 26-9-2010 16:07:23

Loes
Gelnagels, kunstnagels... hoe lang op voorhand?
Hoi,     vrijdag is het voor mij zover! Helaas ben ik een nagelbijter (niet extreem... maar toch) en ik wil mijn nagels nu wel iets netter op mijn trouwdag...   Ik heb geen ervaring met het laten zetten van kunstnagels, en ik vr...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 26-9-2010 16:02:10

Katrien
leuke trouwlocatie
Hallo   Wij zijn op zoek naar een leuke trouwlocatie waar gasten kunnen blijven logeren. Dit voor ongeveer 55 personen. Mag ook in ardennen zijn.   bedankt!   katrien    
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 26-9-2010 15:21:43

Jessica
trouwjurk
heeft er iemand ervaring met November styling?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 26-9-2010 15:17:13

sabrina
wat doen met uw boeket na de trouw
heb een vraagje wat doen met je boeket na de trouw. Het zit al een jaar in de diepvries, en vraag me eigenlijk af wat ik er nu mee kan doen. Want om weg te doen is het veel te mooi. Iemand tips???
Bruidsboeket Reacties: 10 26-9-2010 14:30:46

Evi
Betrouwbaar limousine verhuur
Hey,   Wij zijn op zoek naar een betrouwbaar bedrijf  voor het huren van 2 CHRYSTLER witte limo's (regio Oostvlaanderen - andere regio's ook goed als ze tenminste geen vergoeding rekenen).   Kan iemand ons een bedrijf afraden of aa...
Voorbereiding Reacties: 7 26-9-2010 13:28:37

Sarah
bezoek een kleur en style adviseur