Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
Domein Martinus
vandaag reed ik mijn papa (ben aan het leren rijden) toevallig in de buurt van onze zaal en we sprongen daar vlug even binnen. Ik ben gedurende onze voorbereidingen in al veel winkels etc grof behandeld geweest als ik er kwam zonder afspraak, maar op...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 4-10-2010 16:48:40

Kelly
site gevonden met veel teksten ivm misboekje:aanrader!
Hey,   Bij mijn zoektocht naar teksten voor ons misboekje, kwam ik volgende site tegen: http://users.telenet.be/eind/trouw/misboekje.html Hierop zijn heel veel (mooie) teksten te vinden!   Hopelijk hebben jullie er wat aan!   Gr...
Voorbereiding Reacties: 1 4-10-2010 16:43:42

Steffi
centjes
hoe vraag je subtiel voor centjes als cadeau? Gen te lang gedichtje liefst want we hebben niet heel veel plaats meer op onze uitnodiging.    
Uitnodigingen Reacties: 16 4-10-2010 15:21:29

Sofie
Aurye Mariages
Hey!   Weet iemand waar ik een jurk van Aurye Mariages kan vinden in België?   groetjes, Sofie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 4-10-2010 15:16:26

sanne
Verslagje onze trouw 3/9/10 + foto's --> kleine toevoeging :-)
Aja, voor ik het nog vergeet, nog een kleine toevoeging aan het verslag ;-)   Voor degenen die willen weten vanwaar mijn trouwjurk kwam:   www.aziexport.be    Supergoede service, veel keuze en heel redelijk van prijs :-)   Gr...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 4-10-2010 14:32:29

sanne
Verslagje onze trouw 3/9/10 + foto's
Dag iedereen, Omdat ik hier tijdens de voorbereidingen van onze trouw veel nuttige tips heb gelezen, en omdat ik ook zelf altijd graag de verslagjes van andere bruidjes las, pen ik hier ook graag een verslagje neer van onze grote dag op 3/9/2010 m...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 10 4-10-2010 14:23:33

Sara
Kerk/kapel omgeving Begijnendijk/Aarschot/...
Mijn verloofde en ik zijn nog steeds op zoek naar een gepaste plek voor onze kerkelijke viering. Onze parochiekerk willen we niet, omdat we geen goede band hebben met de pastoor. Daarom zijn we op zoek naar een kerk/kapel met een goede pastoor, die...
Locaties - Viering Reacties: 2 4-10-2010 13:46:06

Kim
2PK - Geit - Eendje als vervoer? :)
Iemand die een witte 2PK (aka geit of eendje) als vervoer neemt of weet waar we dit kunnen vinden? Zijn er nog altijd niet uit hoor :) Om een paar redenen wil mijn pa graag dat we in zo'n autootje trouwen ..
Ceremonie Reacties: 4 4-10-2010 13:40:13

Anne
Feestzaal voor 60-70 personen
Dag iedereen,   We trouwen pas in juni 2012... dus we hebben nog wel even, maar toch zijn we nu al aan het kijken voor een locatie. Afgelopen zondag naar Hof van Nazareth geweest. Een heel vriendelijke man die ons geod wegwijs maakte in de mo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-10-2010 13:34:48

babette
Kapster aan huis regio ieper-heuvelland
hallo ik ben nog op zoek naar een kapster aan huis laat me iets weten! alvast bedankt
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 4-10-2010 13:20:48

Stephanie
Taak van de ceremoniemeester
Hallo,   Ik ben uit mijn dilemma van de getuigen. Ik ga toch voor mijn vriendin maar wil mijn broer tot ceremoniemeester bombarderen. Nu vraag ik me af wat de taken van een ceremoniemeester juist zijn.   Kan iemand mij hierbij helpen? ...
Ceremonie Reacties: 3 4-10-2010 12:34:15

Anneleen
feestzaal smoutmolen
Hallo, wij zijn volop bezig met het plannen van ons trouwfeest voor 4 juni 2011. De smoutmolen in Zoersel lijkt mij een mooie zaal. Heeft er iemand een idee over de prijzen van bijvoorbeeld de barbeque of een warm buffet of dergelijke. Alvast be...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 4-10-2010 12:26:21

Michaël
Trouwvervoer
Hallo,   wij zitten volop in de planning van onze trouw volgend jaar 2 juli. De meeste zaken zijn intussen geregeld (trouw wet/kerk, zaal, fotograaf, DJ, ...). Wij zijn echter nog op zoek naar het ceremonievervoer. Onze suite is redelijk ru...
Ceremonie Reacties: 11 4-10-2010 12:19:16

Sharon
Hoofd breken over de planning
Hoi hoi,   Ik ben nog steeds mijn hoofd aan het breken over de planning. Het gemeentehuis ligt vast op 10u30... Maar wat dan. Doe ik dan best onmiddellijk daarna, om 11u30 de ceremonie in het park? Of gaan we beter eerst foto's trekken en bro...
Voorbereiding Reacties: 4 4-10-2010 11:35:22

Katrien
wat een feest !
Zaterdag getrouwd en vol overtuiging kunnen wij jullie, toekomstige bruidjes op zoek naar een zaal, het Kasteel van Moerkerke aanraden. Vriendelijke bediening, schitterende mensen en een prachtige locatie. In ons gastenboek lazen we wel 10 keer dat z...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-10-2010 11:33:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...