Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sara
versiering + enveloppendoos te koop
Voorbereiding Reacties: 4 4-10-2010 11:31:50

stacy
animatie kinderen avondfeest
Hallo iedereen. wij geven ons avondfeest in het krekelhof in Gooik. Ik zoek nog animatie voor de kinderen, want vrees dat ze hen anders snel gaan vervelen. Iemand een idee of aanrader?   alvast bedankt
Ideeën Reacties: 1 4-10-2010 11:20:47

Kim
dagplanning is nogal een raadsel
Hallo,   Ik ben al eens aan het denken hoe mijn dagplanning zou kunnen verlopen. Ik trouw voor de wet om 15u en daarna rond 16u30 zou er een ceremonie zijn mij mijn ouders in de tuin. Nu vraag ik me af hoe laat ik mijn ventje achter mij zou ...
Voorbereiding Reacties: 3 4-10-2010 11:18:19

stacy
woestijnkapel in Gooik
Hallo allemaal,   Ik heb overlaatst foto's gezien van de woestijnkapel in Gooik. Prachtige foto's en lijkt mij ideaal als decor voor buitenlocatie. Maar hoe geraak je daar in godsnaam??? ik vind nergers een adres, of kan je er niet met de aut...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 4-10-2010 9:59:58

angela
make up en kapsel
Ik had een berichtje gehad voor informatie van Hani Fé. Hier is haar mail adres:  hani@live.be     groetjes angela
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 4-10-2010 9:03:55

KELLY
De zenuwen gieren door mijn lijf!
Hallo medebruidjes   Alhoewel wij geen typisch klassieke dag gaan hebben, gieren de zenuwen door elke vezel in mijn lichaam! Er staat nog precies: 3 dagen, 17 u en 38min op de teller hier beneden!   Vandaag moet ik mijn kleed gaan afh...
Voorbereiding Reacties: 2 4-10-2010 6:24:46

Sara
Lezen tijdens misviering
Hoi Allemaal   Ben deze avond in de pen gekropen en aan ons misboekje begonnen. Nu kwam ik tot de conclusie dat er wel heel wat teksten moeten voorgelezen worden :-) Maar nu komt het wie gaat dat doen??   Aan wie vragen jullie dat? L...
Religie Reacties: 10 4-10-2010 0:26:45

Kim
Hani - voorbeelden?
Ik lees hier veel positieve dingen over Hani en heb ondertussen ook van haar al wat meer info ontvangen. Maar heeft iemand toevallig voorbeelden van haar werk? Bruidjes die al getrouwd zijn? 
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 3-10-2010 23:22:16

Darline
Huwelijksreis - bestemming
Hallo, Mijn verloofde en ik zijn nog aan het twijfelen waar we op huwelijksreis zouden gaan. We zouden graag in Europa blijven. Zijn er nog koppels die op huwelijksreis gaan/ geweest zijn in europa en zo ja naar waar? Aanraders? We zouden graa...
Huwelijksreis Reacties: 4 3-10-2010 22:36:04

Vicky
Huwelijksreis Cuba.
Hoi,   Is er nog iemand van plan naar Cuba te gaan of heeft iemand er ervaring mee?   We zijn er nog niet uit of we een rondreis zouden doen (in groep of individueel) of een goed hotel kiezen en van daar excursies plannen.   Alle...
Huwelijksreis Reacties: 2 3-10-2010 22:03:54

Darline
kapper en / of visagiste
Hallo, Ik ben op zoek naar een visagiste en een kapper in de buurt van Waregem. Kan er iemand mij helpen?
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 3-10-2010 21:38:49

Karine
DOMEIN DE WAL STEKENE - iemand ervaring hiermee?
Goedenavond,   Is hier al iemand geweest voor een trouwfeest? Ervaringen?   Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 3-10-2010 21:35:01

Ingrid
Live-band gezocht
Hallo,   Wij zijn op zoek naar een live-band voor tijdens onze receptie en de start van ons dansfeest. Iemand een goede tip? We geraken er niet uit. Alvast bedankt; 
Muziek - Live Reacties: 13 3-10-2010 21:33:11

angela
verslagje
Gisteren was het dan zover. Een supermooie dag .   - Om half elf  kwam Hani voor men haar en make up en ons dochtertje haar haartjes. (supermooi gedaan) - Kwart na twaalf was men collega er met men kleed en heeft ze me geholpen om het a...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 3-10-2010 18:55:20

Roxanne
Hairstyliste en visagiste regio Antwerpen
Hallo Bruidjes   Ik ben zoek een haar en make-up artist of met andere woorden een haarstyliste en een visagiste... Wie nemen jullie en wie kunnen jullie mij aanraden ? Alvast nen dikke MERCI !!!   
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 3-10-2010 17:05:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...